Torsdag siste dagen i mars!

Her er jeg og to små oppe. Sambo er på jobb igjen, litt hurra for det [8D]
Kidsa skal i bhg, og jeg skal på PulsSpinn og kanskje Pump etterpå. Pump kan være litt uheldig for ryggen, så jeg må kjenne litt på det en stund. Kjennes bittelitt bedre ut i dag enn i går da, det blir jo gjerne bittelitt bedre for hver dag som går.
Ute er det herrrrlige -11 grader, knall med vår i Trøndelag altså... Ida skal på akedag da, det blir vel knall.

Ha en fin dag! [:)]

mårnings!

i dag har jeg friiiii, og det er godt[:)] skal på trening med ei etterhvert her, blir styrketrening for det er ingen timer på dagtid i dag.

her er det å minusgrader[>:] -6 nå, men sola er oppe så det blir nok behagelig temperatur snart.

var på shopping i går, masse salg her nå og da må jo jeg kjøpe ett eller annet.. ble utbukse, bergansjakke, dongribukse, tights, singlett, strømpis, neglelakk og ei kuuul lue til meg med masse hjorter på[:D] huff, jeg skal på sentret å trene etterpå, håper jeg klarer å gå forbi!

ha en fin siste dag i mars[:D] nå er det endelig vår!!!

Tjudelu, og jeg er trøtt i dag. Jeg fant liksom ikke roen i natt og har sovet dårlig. Vurderer derfor droppe spinningen, eller skal jeg.

Grått og trist vær ute i dag er et og. Både Nicholas og Josephine er snørrete og små hoster litt[&:]

Jeg tror ungene svetter i vinterdressene sine i dag altså.. var jo -11 da jeg sendte dem dit, nå er sola fremme og det blir stadig varmere... jaja!

Jeg er nytrent, så nå skal jeg hoppe i dusjen før jeg skal spise lunsj og torturere meg selv etterpå.

Jeg har vært på spinning og Josephine har debutert i barnepassen. Hun sov litt og resten koste hun med dama som jobber der[:)]

Nå har jeg spist nydelig baguetter til lunsj, og skal sløve litt på sofaen. Snuppelura sover nemlig.

Ingen andre planer enn å lage middag og kose med familien i kveld.

Forresten så snør[:o] det ute[>:]

her og laver det ned snø[>:][>:] dritt!!! jeje

Sov til kl 12 i dag jeg, var digg[:D] har fått handla litt mat og litt anna stæsj.... skulle på felleskjøpet og kjøpe skyllemiddel, men det glemte jeg.... får ta det i mårra. Ellers er slankinga i full gang hos meg nå[;)] jeg og ei venninne gikk tur i går kveld, og har planer om å ta meg en tur i kveld etter jobb[:)][:)] så nå må det gå rette veien

Ha en flott dag dere[:)]

To trøtte unger i seng 18.45. Jeg og samboeren har et godt teamwork når det kmmer til å slenge unger i seng. Så har jeg bakt skoleboller som står til heving, skiftet på vår seng, smurt matpakke, brettet tøy, satt på tørketrommelen og heng opp noe tøy + at samboeren har skiftet haugevis av lyspærer som har gått de siste dagene. Går omtrent en lyspære hver dag her i huset, føler jeg.

Skal se Gullungene halv ni, og kose oss med skoleboller etterhvert.

Ei venninne fikk bebbis for kort tid siden[:)]

Samboeren mener jeg er gal som skal bruke over 500 kr på 2 lys og 20 servietter til Josephines navnemarkering. Men det mener ikke jeg så da blir det sånn[:)]

Back
Topp