Torsdag og SOOL

MICAmor

Forumet er livet
VIP
[:)]Nå som vi har fått så fin trend på å skravle igjen ,skal vi IKKE gi oss!!
Her er det fint vær ,gubben har hentet Alexander i barnehagen ,for gutta skulle inn til Oslo en tur i dag. På dyrebutikker,lekebutikker og andre viktige ting[8D]. Med andre ord - jeg har HELT FRI I DAG!!!
Venter på at Michael kommer fra skolen ,for han må hjelpe meg med noe data greier i dag....
Vel ,ut for å rusle en runde med bikkja ,ha en fin torsdag alle sammen!
(Tjukkebollepus - Hvordan går det med leppen til Trym??)

Heisann. Akkurat kommet heim fra jobb nå, og har fått ungene i seng. Nå står mannen på kjøkkenet og lager lasagne til meg. Sånt liker jeg[;)]
Micamor: Det går for så vidt greit med han, men det ser ikkje noe fint ut. Ser verre ut i dag enn i går (spriker mye er) Var på helsestasjonen i dag for å få tatt 15 mnd vaksinen, og legen der så Tord i forbifarten og lurte på hva som hadde skjedd og hvorfor det ikke var sydd. Fortalte at legen på legevakta hadde sagt at det ikke kunne sys siden det hadde gått over 6 timer. Dette stemte da visst ikke. 24 timer er det som gjelder. Legen på HS ringte plastisk kirurg på sykehuset og forhørte seg og joda, såret burde vært sydd innen 24 timer, men siden det nå var 25 timer og det hadde begynt å bli hvitt i kantene (arrvev) så var det for sent.... Må si eg ble litt irritert på han på legevakta da ja....grrr.

Likte den øverste best. Mest pga fargen..... men det har jo ingenting å si hvilken du velger, for alt kler den smukke[;)]

Back
Topp