Torsdag og snart helg...

Magda Green

Elsker forumet
... god morgen/ dag jenter[:)][:)]

Nå nærmer helgen seg, og siden tøtta er hjemme fra barnehagen fredager, bør jeg få gjort unna "helgevasken"/rydding idag.

Ryggen jeg klaget på her om dagen ble mye bedre dagen etter jeg hadde vært hos fysioterapeut, og enda bedre idag. Hun sa jeg ikke burde støvsuge....meeen, det blir vanskelig å se på støvet hele dagen altså....[;)] Har mørke tepper og ALT synes.

Får sybesøk imorgen kveld, søskenbarntreff på lørdag, og besøke ei venninne med mann og barn på søndag. En sosial helg blir det iallefall [:)][:)]

Hvordan har dere det??[:D]

Mornings[:)].

I dag skal jeg pakke juledekoret på ordentlig[8D] pakket det bare bort i kjelleren sist fordi jeg orket ikke å pakke alt inn og hive ut i garasjen[8D]. Så skal jeg ta meg en gooood runde i arkivet vårt ([:'(]) og få orden på skolesaker. Så må jeg bestille et par fly hitten og ditten og lage middag. Tror jeg må bruke den aspargesen jeg har her før den blir ødelagt så da blir det laksepasta med asparges til middag[:)].

Bra å høre at ryggen er fin igjen[:)][:)]

Skole ja.. der sa du det tjukka... Skal egentlig ta fag i vår nå, kjenner jeg gruer meg til det... fysj.... Pristeorien [&:] Og kaaaaanskje et fag til, om det er greit lesefag.. steike... [&:]

Ellers blir det vaske dag her og!! Kjøpt jiff mopsystem, drittlei av skitten som kommer inn etter vogna, har jo ikke noe gang jeg - så vogna står i stua.. måtte ha en lettvint, effektiv løsning.. Så teste den i dag [:D]

Mamma på telefonen, snakkast [8D]

God formiddag[:D]

Hadde vaskedag igår, men må gjøre litt idag også. Det bekkenent lever sitt eget liv om dagen så må ta litt av gangen[:D]
Imorgen skal jeg ha Mali hjemme og vi skal på kafe[:D] Har lova henne en leke også for ho har bæsja på do siden søndag[:D]
flinke jenta mi[:D]

På lørdag er vi bedt til ett vennepar med barn på Mali sin alder og på søndag tenkte vi oss en tur på lekeland[:D]
Gleder meg til helg[:D]

God torsdags morgen[:D]

Emma er nettopp levert i bhg, etter hard prøving fra meg å få i henne litt frokost.. men nope, begynner flate meg å bli sta[&:]
jeg skal egentlig lese litt, men frister mer med litt tv og slappings på sofaen[8D] hehe..
men får vel prøve å få til begge deler..

Eirik er på nordsjøen, borte i to uker, så her er det stille og rolig.. jeg og Emma skal på turn for 2åringer for første gang i dag, så det kan jo bli artig.. ellers ingen store planer[:D]

Mårnings!
Jeg og ungene er fremdeles syk og hjemme fra jobb og bhg. Influensa er noe godt drit! Men jeg satser på at det er på hell nå. Guttungen er feberfri i dag og i går. Så da er det vel håp for meg og Ida også[:)] Vi skal bare slappe av, holde fyr i peisen og kose oss[:D]

god morgen!![:D]

Nå skal jeg amme lille M før jeg setter igang med nytt trekk til vognposen hennes!![:D]
A blir henta av bestemora si i dag og skal ligge der, så får sydd i ettermiddag og...[;)]
Skal sy 2 poser til ei venninne som venter baby snart..[:)]

Høres ut som dere alle har planer av den ene eller andre sorten[:)] - og dermed noen koselige og fine dager i møte. Får håpe de syke blir friske, og at ALLE sammen nyter de små flotte tingene i hverdagen!

Tjukka - sånn spikermatte. Holder det med en til 149 fra Dag`s marked liksom, eller må man ha noe bedre saker??[8D]

ORIGINAL: Magda Green

Høres ut som dere alle har planer av den ene eller andre sorten[:)] - og dermed noen koselige og fine dager i møte. Får håpe de syke blir friske, og at ALLE sammen nyter de små flotte tingene i hverdagen!

Tjukka - sånn spikermatte. Holder det med en til 149 fra Dag`s marked liksom, eller må man ha noe bedre saker??[8D]

Hmm nå er jeg usikker. Du kan få etterligninger til billig peng som er riktige og også feile... Venninnen min som jobber i sånn helsekostbutikk hadde lagt den riktige og den feile matten ved siden av en ordentlig matte, den "feile" hadde for mange spikre på hvert hjul og de var feil plassert (mtp at dette er jo akupunkturteori så spikerne skal treffe riktig) mens den andre var make til den dyre...

Nå vet jeg desverre ikke hvilken av dem Dag-s marked har[8D], men vår matte er original og den har følgende:

12 "hjul" bortover -annen hver linje
11 hjul bortover annen hver linje
¨
totalt 20 "linjer"

hvert hjul har 3 runder med spikre[:D] så hvis dette stemmer for billigmatten så kan den fint brukes[:D]. Tror selve skummnet i den matten er pittelitt tynnere men det har ingenting å si - ihvertfall når man bruker matten i sengen[8D]

spikermate[&:]?????

ORIGINAL: KathMor

hehe - høres nok litt voldsommere ut enn det er [8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

AUA [:o] Og dette skal være godt for hva??? [&:][8D] *skeptisismen lenge leve* [;)]

AUA [:o] Og dette skal være godt for hva??? [&:][8D] *skeptisismen lenge leve* [;)]

Hmm skal vi se... nå kan jeg jo bare snakke for megselv[;)]:
Den hjelper for stiv muskulatur i rygg/hals/skuldre, den hjelper mot mensesmerter, den hjelper når jeg ikke får sovet og når jeg stresser for mye[:D] den øker blodsirkulasjonen i kroppen.

Mannen bruker den for å myke opp hele muskulaturen før kamper, og for å øke blodsirkulasjonen i kroppen.

Pappa prøvde den når han var her til jul. Han har trange årer og har dårlig blodsirkulasjon i ben og armer. Han ble helt frelst og tok hjem med seg et stk sånn matte[:)].

Den matten har fått mye omtale i media fordi dette er alternativ medisin og ingen konkret norsk forskningsbevis på at den hjelper mot det jeg nå har beskrevet[;)]

ahhhhhhhhhh [:D] Ja må innrømme den ser IKKE god ut for å si det sånn... Klarer du å ligge der lenge? Og hvordan legger man seg på, kan ikke bare sette seg ned med hele vekta på rompa vel? [:-][8D]

ahhhhhhhhhh [:D] Ja må innrømme den ser IKKE god ut for å si det sånn... Klarer du å ligge der lenge? Og hvordan legger man seg på, kan ikke bare sette seg ned med hele vekta på rompa vel? [:-][8D]

Hehe jo altså akkurat det å legge seg ned på den er verst! Man må liksom bare kaste seg ned fordi hvis man skal sakte rulle ryggen over på spikrene så blir det bare lenger og mer vondt[8D]. Men det anbefales at folk bruker en veldig tynn topp/skjorte de første gangene sånn for å bli vandt med det. Og jeg tror også det ikke anbefales å ligge der veldig lenge i starten. Nøkkelen ligger i å klare å slappe av på matten så man må liksom ligge til man har klart det[:)].

Jeg har faktisk sovnet på den[8D] så man blir ganske lett vant med det[8D]

ORIGINAL: Magda Green

Hmm nå er jeg usikker. Du kan få etterligninger til billig peng som er riktige og også feile... Venninnen min som jobber i sånn helsekostbutikk hadde lagt den riktige og den feile matten ved siden av en ordentlig matte, den "feile" hadde for mange spikre på hvert hjul og de var feil plassert (mtp at dette er jo akupunkturteori så spikerne skal treffe riktig) mens den andre var make til den dyre...

Nå vet jeg desverre ikke hvilken av dem Dag-s marked har[8D], men vår matte er original og den har følgende:

12 "hjul" bortover -annen hver linje
11 hjul bortover annen hver linje
¨
totalt 20 "linjer"

hvert hjul har 3 runder med spikre[:D] så hvis dette stemmer for billigmatten så kan den fint brukes[:D]. Tror selve skummnet i den matten er pittelitt tynnere men det har ingenting å si - ihvertfall når man bruker matten i sengen[8D]

Takk [:)] Da skal jeg telle hjul osv når jeg er på Dag s marked neste gang[;)][;)]
Du er grei altså!![:)]

Back
Topp