Torsdag og snart helg igjen

*Flatula*

Gift med forumet
Får start torsdagstråden jeg emoticon

Har hatt ei urolig natt, men da er det godt at man kan sove etter at Trym er levert i bhg, :-)

I dag er det ikke så mye på panelet, men må få bytta på senga våres og rydda unna litt klær som egentlig skulle ha vært i skapet for lengst :-p hehe.
Også skal jeg på jordmortime kl 14, det blir spennende. :D
Etter det blir det vel bare avslappning

Ha en fin dag alle sammen!! emoticon
 
God torsdag jenter.
I dag har jeg helle huset for meg selv deilig,
Ellers skjer det ikke stor skal hente chr i barnehagen og k er på kurs,så han kommer ikke hjem før seint.
Vurder om jeg skal ha rømmegrøt og spekemat i dag

Lykke til på JM timen i dag Flatula  er ikke lenge igjen nå
 
Jeg har SOMMERFERIE!!!!!

Jeg hadde min siste eksamen i dag, så nå har ferien min begynt! Skal være hjemme til 1. august! Jeg kjenner at det skal bli deilig!

I morgen skal barna gå i tog, så da blir det først og se på de så bærer det avsted for å hente karakterer og plukke ned utstillingene mine!!

Ha en fortsatt frin torsdag!!!
 
Torsdag og fått en god nyhet!

MR bildene mine viser at det trolig ikke har vert noen prolaps i nakken. Og det betydde at kiropraktoren min kunne fikse låsninger i nakken uten at det skulle bli farlig. De vet ikke hva som har gitt meg smerter og hvorfor hånda mi dovner vekk. MEN jeg er SÅ mye bedre etter hun fikk løsnet nakken min. HERLIG.. Gleder meg til å gå på zumba i neste uke! Yeeeey

Vi har spist fiskeboller til middag mmmmm kjempegodt!
 
Hei igjen! Da er vi endelig hjemme igjen etter et par dager på reisefot.. Er en hel amerikareise å komme seg til og fra Longyearbyen.. :-P Men vi tok det i etapper, for at det ikke skulle bli altfor sure og irriterte barn og voksne på turen.. Hehe.. Godt å være hjemme igjen da..! Har vert på jobb igjen i dag, og det  var kjekt det, men alltid bittelitt nedtur å komme hjem etter en så fantastisk ferie da..
Ellers så skal jeg jobbe hele helga, så har fri i morgen.. Får besøk av min meget gravide søster, som skal få overlevert litt ullbodyer, og inspisere tepper jeg hekler til guttebabyen.. :-) I morgen må man vel kanskje inspisere 17.mai klær osv.. Sånn i tilfelle det er noe vi mangler.. Litt sent ute kanskje, men vi kom da nettopp hjem..

Og lykke til Flatula! Blir spennende nå framover.. :-D
 
Back
Topp