Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Skrållan
Kjempeflinke trenings/slankedamer her for tiden ja! [:D][:D]
Bra jobba fruen, vær stolt av deg selv! [:D] Men du, skal du ned enda mer? Du er jo ikke diger fra før, og -7,4 kg vil jeg tro vises på deg! [:)]
ORIGINAL: ~Fruen~
ORIGINAL: Skrållan
Kjempeflinke trenings/slankedamer her for tiden ja! [:D][:D]
Bra jobba fruen, vær stolt av deg selv! [:D] Men du, skal du ned enda mer? Du er jo ikke diger fra før, og -7,4 kg vil jeg tro vises på deg! [:)]
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
No ble jeg gla!
Litt av et komplimang.
Jeg vil helst ned 10kg til. Da skal jeg ikke klage mer.
Før jeg begynte slankinga no så var jeg 24kg mer enn da jeg ble gravid første gang for 9 år siden.
Har ingen forhåpninger om å bli så tynn igjen, men drømmen er ca 7kg over det jeg var da. Er mer realistisk det.
Jeg er møkka lei av å bli spurt i tide og utide om når jeg har termin.....................
Har tenkt litt på om jeg kan ha delte magemuskler etter graviditetene. Da ser en gravid ut og får ikke gjordt noe med det selv uten hjelp.
Men først skal jeg gå ned i vekt så får vi se om det hjelper
ORIGINAL: ~Fruen~
Skrållan:
Jeg ble spurt seinest for noen uker siden. Jeg er med på bassengtrening for bekkenet, der er det også gravide. Og når det kommer nye dit, blir jeg spurt når jeg skal ha. Er møkkalei.
Får se om slankinga hjelper først no. Om ikke må jeg spørre legen om magemusklene. Hvem vet liksom...........