torsdag og prat i vei

Looney

Forumet er livet
VIP
jeg drar på jobb

jeg drar snart i barnehagen!!!

også vrir jeg hjernen min på hva jeg skal servere i selskap..
voksenselskap...noen forslag??
Rolig hjemme-rydde dag før helebesøk!!!
grått i dag også...hvor er våren??

God morgen alle sammen! [:)]

Jeg er så trøtt... sambo vekte Tobias da han stod opp for å dra på jobb grytidlig i dag, så en god stund før 6 (!!!!) fikk jeg en hyper guttunge i senga mi! [:@][&o] Etter en god stund fikk jeg han til å sove igjen, heldigvis. Men gutten både snorker og breier seg ut i senga, også skulle han absolutt ligge på puta mi, sammen med meg, og under dyna mi. Klaus!!
Ida kom og vekte oss litt over halv 8. Grei tid det, skulle bare ønske Tobias også hadde sovet til da...
Ute regner det i dag. Sambo har egentlig sagt at jeg ikke skal gå på butikken i dag pga rumpa mi, men jeg tror jeg går likevel... orker ikke sitte inne hele dagen! Det klør jo litt mindre nå, og blør litt mindre, så jeg trenger friskluft! Vurderer å dra på PulsStep kl 18.30 også... vet ikke helt hvordan jeg skal takle det, men nå har jeg ikke trent siden lørdag, og JEG MÅ TRENE SNART!!!!!!!

Ha en fin dag jenter! [:)]

Fader og! Var på vei ut døra her, skulle på butikken. Heldigvis sjekka jeg lommeboka på vei ut, og der hadde sambo vært og tatt bankkortet mitt ja... [&:] Så setter jeg meg foran pcn, og fått ny melding på facebook, om kjempesalg på senteret i dag siden Carlings åpner der i dag. FLAKS AT JEG SITTER HJEMME UTEN PENGER DA!!!! [:@]

I dag var det første dagen for Vilde i barnehagen uten at jeg var tilstede. Hadde gått kjempe fint sa dem[:)] Leverte henne hall 9 og henta na hall 11[:)] Så mens hun var i barnehagen så gikk jeg på trening[:)][:)]

Så nå ligger hun og sover og jeg burde dusje snart. Men må bare spise og ryvitaen min...Det er nam nam det. Vekta viste enda mer nedgang på meg[:D][:D]

Nei får komme meg  i dusjen..Vet ikke hvor lenge hun sover og senere så blir det henting av storesøsteren[:)]

Tror hele gjengen her inne er på en trening/slankingbølge[;)]

Jeg har klart å gå ned 7,4kg nå, på bare å drikke vann og spise mindre godteri. Dvs at jeg ikke har kuttet ut godteriet, men er bare flinkere. Prøver å være flink på å ikke spise for mye til middag osv også.
Er superfornøyd at det har gått så bra så langt. Og håper det fortsetter. Har nådd delmålet mitt. Men deler opp resten i 2 så det ikke blir for mye å strekke seg etter.

Flinke Bv damer altså.......................

Kjempeflinke trenings/slankedamer her for tiden ja! [:D][:D]

Bra jobba fruen, vær stolt av deg selv! [:D] Men du, skal du ned enda mer? Du er jo ikke diger fra før, og -7,4 kg vil jeg tro vises på deg! [:)]

ORIGINAL: Skrållan

Bra jobba fruen, vær stolt av deg selv! [:D] Men du, skal du ned enda mer? Du er jo ikke diger fra før, og -7,4 kg vil jeg tro vises på deg! [:)]

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

No ble jeg gla!
Litt av et komplimang.
Jeg vil helst ned 10kg til. Da skal jeg ikke klage mer.
Før jeg begynte slankinga no så var jeg 24kg mer enn da jeg ble gravid første gang for 9 år siden.
Har ingen forhåpninger om å bli så tynn igjen, men drømmen er ca 7kg over det jeg var da. Er mer realistisk det.

Jeg er møkka lei av å bli spurt i tide og utide om når jeg har termin.....................
Har tenkt litt på om jeg kan ha delte magemuskler etter graviditetene. Da ser en gravid ut og får ikke gjordt noe med det selv uten hjelp.
Men først skal jeg gå ned i vekt så får vi se om det hjelper

ORIGINAL: ~Fruen~

ORIGINAL: Skrållan

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

No ble jeg gla!
Litt av et komplimang.
Jeg vil helst ned 10kg til. Da skal jeg ikke klage mer.
Før jeg begynte slankinga no så var jeg 24kg mer enn da jeg ble gravid første gang for 9 år siden.
Har ingen forhåpninger om å bli så tynn igjen, men drømmen er ca 7kg over det jeg var da. Er mer realistisk det.

Jeg er møkka lei av å bli spurt i tide og utide om når jeg har termin.....................
Har tenkt litt på om jeg kan ha delte magemuskler etter graviditetene. Da ser en gravid ut og får ikke gjordt noe med det selv uten hjelp.
Men først skal jeg gå ned i vekt så får vi se om det hjelper

Jeg mener det også, har aldri tenkt på deg som særlig stor! [:)]
Har samme mål som deg. Nå er jeg ca 17 kg mer enn jeg var da jeg ble gravid med Ida, og som du sier, det er urealistisk å komme helt ned dit igjen. Mitt mål er 5-7 kg mer enn det jeg var da, ganske likt som deg altså [:)]

Har fått spørsmål 1 gang om det var baby på vei jeg og (men hun hadde jeg ikke sett på 5 år, så hun visste ikke at jeg hadde fått 2 tette), men det var i sommer, før jeg begynte å trene hardt. Du får se om det blir bedre av å gå ned, håper du ikke har delte magemuskler da. Må vel operasjon til for å fikse det?

Hei og hopp fotsopp. NÅ var det LENGE siden nå. Ville bare si hei. Håper dere alle har det strålende!!:)

Skrållan:
Jeg ble spurt seinest for noen uker siden. Jeg er med på bassengtrening for bekkenet, der er det også gravide. Og når det kommer nye dit, blir jeg spurt når jeg skal ha. Er møkkalei.
Får se om slankinga hjelper først no. Om ikke må jeg spørre legen om magemusklene. Hvem vet liksom...........

Lene Chr: så koselig å høre fra deg. Alt er bra om dagen såvidt jeg har sett på fb??

Jeg har hatt dag nummer to på ny-jobben og trivdes enda bedre enn første dagen. Helt topp altså. Hatt et par samtaler i dag og laget noen vedtak. Endelig fått alle passord osv og tilgang til alle programmer, slik at det kan jobbes skikkelig fremover. Ble og enige om at den ene ferieuken min blir avspassering istedenfor ferie slik at jeg får mer cash[:)] NICE!!

Kom hjem litt sent fra jobb og da hadde gubben hentet N tidlig, og de hadde ferdig grillede hamburgere klare når jeg kom hjem. Sånt liker jeg.

Har det godt om dagen jeg

ORIGINAL: ~Fruen~

Skrållan:
Jeg ble spurt seinest for noen uker siden. Jeg er med på bassengtrening for bekkenet, der er det også gravide. Og når det kommer nye dit, blir jeg spurt når jeg skal ha. Er møkkalei.
Får se om slankinga hjelper først no. Om ikke må jeg spørre legen om magemusklene. Hvem vet liksom...........

Æsj, den er skikkelig kjip altså!! [&o]

Artig å se deg Lene Chr!! [:D][:D][:D]
Looney: alt høres helt perfekt ut!! [:)][:)][:D]

Jeg har trent. Jadda men sann! [:D] Turte ikke å ta den helt ut da, men det gikk bra! [:)] Nå skal sambo straks ut og sykle, så da skal jeg slite med vil-ikke-sove-ungene selv. Skal rocke masse i kveld, for i morgen er det veie-og-måledag! [;)]

Snart sovings på meg kjenner jeg for jeg er trøtt og sliten og[:D]

Back
Topp