Torsdag og ferie

lenemor

Forumet er livet
Ja, tre uker til jobb igjen, og ingenting å gjøre - men jeg skal alltids klare å finne på noe. I dag skal jeg for eksempel ta en tur på legesenteret med ungene - August har fått øyekatarr, og G fikk beskjed da han hentet i går at han ikke får komme i dag om han ikke har begynt på noe behandling... fått time kvart på ti, så i mellomtiden ser Johanna Albert Åberg og August leser bok.

Klokka tolv i dag skal vi i kontraktsmøte, så da signerer vi salgspapirene på huset vi bor i - det blir litt rart, men litt deilig også (særlig fordi kjøper betaler halve kjøpesummen da, så vi kan betale inn på det ene byggelånet!)

Ellers ingen planer - blir vel noen hjemmekvelder nå, for G kommer til å holde på ute i huset og montere litt lamper og sånt på kveldstid, men det er greit!

Hva gjør dere i dag da??

God morgen, damer!

her er det en grå og kjedelig torsdag sånn værmessig. Det regner faktisk! Men jeg er jo inne på jobb, så det har ikke så mye å si for meg. Etter undervisningen har jeg noen foreldresamtaler og så er det en hjemmekveld for første gang denne uka. Gleder meg. Skal se på TV og bare slappe av. HUrra!

Ønsker dere en fin torsdag!

Lykke til hos legen med August, lenemor.

vi pleier å begynne å dryppe med saltvann og så si i barnehagen at vi behandler. Dette er fordi legen sa til meg at han ikke ville skrive ut dråper med antibiotika for hver gang de hadde øyekatarr. I de fleste tilfeller (2 av 3) så var det virus, og da hadde ikke dråpene effekt uansett. Så jeg "modererer sannheten litt" i barnehagen. Og det er legen som har sagt jeg skal gjøre det. men forrige gang Mari hadde øyekatarr så var det i aller høyeste grad bakterielt(verste tilfellet jeg har sett) så da ble det antibiotika!

Her regner det i dag... Jeg sov lite i natt, vet ikke hvorfor, for begge ungene sov hele natten[&:]. Irriterende!!

Nås kal vi ut å gjøre noen ærend, blir bare en liten tur for Lukas liker ikke å gå på shopping[8D][:D]. Men jeg må hente p-piller til katten, vil ikke ha små kattepuser! I morgen reiser vi til fjells med Nathalie, Lukas skal sove hos mamma for første gang. Kjenner jeg gruer meg litt...

God bedring med øyekatarr til August!!

Ha en fin torsdag[:)]

Tilbake igjen - tre kvarters venting på legesenteret, og så to minutters konsultasjon. Verken i øynene skyldes tette tårekanaler fordi han er forkjølet, og ingen behandling er påkrevet.... så nå er barna i barnehagen igjen. Jeg er hjemom for å rydde litt etter morgenens lek og for å skifte litt før møtet klokka tolv

I dag blir det rydding og kanskje litt vasking hvis Malin tillater det. Hehe. [:D]
Har forresten vært en tur inn på privaten og svart dere[8|].

hmm... privaten ja.. ser det er skrevet der inne.. men.... jeg kommer meg ikke inn... pm med link? har mistet den her... :)

i dag har jeg jobbet.. men ble ferdig litt før tiden, så gikk innom å bestilte meg negltime.. før jeg handlet litt og dro hjem.. sovnet på sofaen da.. sååå sykt sliten for tida... har så bvitaminmangel og jernmangel... får sprøyter og tabletter... men fortsatt sliten.. [&:] så får vel komme meg til legen igjen.. og eventuelt få oftere sprøyter.

nå er jentene i seng.. så jeg skal se om jeg finner en badebalje til en venninne, så rydde litt før det blir tidlig sengen i dag! [:)]

så deilig med kontrakskriving da lenemor.. kjekt å få betalt ned litt på nye huslånet[:)]

Idag har mannen siste permisjonsdag etter fødselen så vi tok oss en shopperunde med murmeldyret. Siden var Gustav og far på skirenn og etterpå, dvs. nå er far på møte i barnehagen. litt sånn tema-kveld om Webster-Stratton. Tenkte han kunne trenge å høre litt om det selv istedet for å få referat fra meg. Så jeg har lagt de to store i kvel (far som bruker å gjøre det) og det gikk bra. Felix måtte pent sitte i sjal hos meg. Han har litt luft i magen om kveldene og er litt urolig. Men det går fort over og han sover fint om natten!

Imorgen kommer helsesøster på besøk, så det er det eneste som er på programmet da.

Back
Topp