Trillemor82
Forumet er livet
i dag har jeg allerede rukket å være hos legen en tur etter at jeg leverte barna i bhg. måtte sjekke bt og puls.. og om jeg hadde uvi. den slo ikke ut sånn veldig.. men de skal dyrke til i morgen for å se.. syns liksom symptomene på gravid og uvi går litt over i hverandre så tenkte det var kjekt å sjekke.. flyr på do hvert tiende minutt... litt lengre intervall på natten.. men det er aldri mer enn en time, halvannen... kan ikke huske det var sååå ille de andre gangene.. :P
men man skjønner man har vært mye på legekontoret.. når helsesekretærene husker navnet ditt og fødselsdatoen din med en gang de ser deg..
blodtrykket var bedre enn de andre gangene jeg har sjekket. nå var udnertrykket på 90. så det var topp.
i går fant jeg sengen i 17-tida... og ble der til rundt 23, da std jeg opp.. spiste og gikk å la meg ighen.. har slumret ltit hele natta.. men er uthvilt... føler meg iallfall det.. :) i kveld skal mannen på noe røntgen.. så jeg er alene med jentene.. mulig jeg må sove litt før jeg skal tilbringe ettermiddagen alene med dem..da blir det ofte litt tru\iveligere.. :P
middag i dag blir pølsegrateng! barnas favoritt her i huset!
dere skal i dag da?
men man skjønner man har vært mye på legekontoret.. når helsesekretærene husker navnet ditt og fødselsdatoen din med en gang de ser deg..
blodtrykket var bedre enn de andre gangene jeg har sjekket. nå var udnertrykket på 90. så det var topp.
i går fant jeg sengen i 17-tida... og ble der til rundt 23, da std jeg opp.. spiste og gikk å la meg ighen.. har slumret ltit hele natta.. men er uthvilt... føler meg iallfall det.. :) i kveld skal mannen på noe røntgen.. så jeg er alene med jentene.. mulig jeg må sove litt før jeg skal tilbringe ettermiddagen alene med dem..da blir det ofte litt tru\iveligere.. :P
middag i dag blir pølsegrateng! barnas favoritt her i huset!
dere skal i dag da?