Torsdag - nesten helg..!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Noen som betyr lite for meg som skal ha jobbehelg.. [8D] De kommer tett disse helgene, men men.. Det må til! [:)]
I dag er Sindre hjemme, da vi lurer på om han har fått vannkopper.. Så vi får se hvordan dette utvikler seg.. Jeg og sambo skal i banken kl 10 og ordne med finansene til han skal reise til Danmark, så da blir det endelig! Hehe.. Så er det bare å glede seg til han får begynt, og håpe det går bra..! Han skal forresten bo med mannen til ei her inne på babyverden.. Morsomt at verden er så liten.. [:D]
Det er kaldt her i dag.. Må nok fyre i ovnen etterpå, men gidder ikke begynne før etter vi har vert i banken..
Ja, også skal vi tapetsere!! Jeg skal prøve å få tatt bilder om vi blir ferdige.. [:D]

Håper dere alle får en fin torsdag!

Du får fylt dagen du da Almyrida - lykke til med både bankbesøk og tapetsering. Morsomt at samboeren din skal bo med mannen til en herfra forresten - verden er virkelig ikke stor!!

Her startet dagen før halv seks... lillebror driver og skrur våkninga tilbake mot fem virker det som - og så vi som var så optimistiske! Nåja, vi la han ned og la han ned og la han ned, men da jeg kom inn fem på seks satt han og stinka bæsj, og da kan vi ikke forlede oss selv til å tro han vil sove mer. Nåja, vi kosa oss med morgenstell og frokost før pappa sto opp (ja, jeg klarte alt selv i dag, men frokosten ble inntatt på gulvet da - løfte opp i tripptrappen tør jeg ikke). Gutta reiste av gårde, og en halv times tid etterpå kom frøkna tuslende ut fra rommet sitt... så fikk jeg en koselig morgen med henne også før vi gikk opp i barnehagen i ni-tiden.

Nå sitter jeg med strikketøy, kaffe og pepperkaker og skal kose meg med nok en episode med true blood

Verden er ikke stor, Almyrida!! Håper mannfolka deres får det artig sammen i Danmark da[:)]

I natt sov Mina bedre, men fortsatt litt gråting men sovnet fort igjen. De siste nettene har hun vært våken 2-3 ganger hver natt og jeg er sååå trøtt!!!! Aner ikke hva det er. Kanksje hun drømmer og så var hun hos pappaen sin helgen før. Mina blir større og skjønner mer...

Idag har jeg hatt en samtale med en familieterapeut som fagsenteret "låner" ut. Det var spesialpedagogen i fagsenteret som er på Mina som lurte på om jeg kunne være interessert i en å prate med. Skader jo ikke å prøve tenkte jeg og at det til og med var gratis[8D] Hun var kjempe koselig og ikke minst lett å prate med. Beste av alt hun kommer hjem til meg[;)]

Nå straks kommer broren min for å gjøre ferdig noe med en stikkontakt[:)] Veldig greit med en bror som er elektriker[:D]

Så skal jeg treffe en venninne og nydelige sønnen hennes på 6mnd. Mina gleder seg til Melvin kommer også[:)] Hun skal nemmelig leke med han på teppe [8D][;)]

I ettermiddag er det dansing. Ukas høydepunkt for Mina[:)]

Jeg har vært hos legen på 6-ukerskontroll.. Og han hadde dessverre tid til å sette inn spiralen nå.. Æsj, jeg hater spiral kjenner jeg.. har så vondt i magen nå, skikkelig mye ubehag jo..[:-]

Ja, ja.. det må til![:D]

Jeg håper å få sovet litt idag, for nå vil jeg bli kvitt denne forkjølelsen..[&o] Jeg er så redusert, og det er skikkelig kjipt, orker ingenting, og det passer alltid dårlig..

Kjøttboller til middag![:)]

hallo[:D]

nå er jeg kort innpå her i dag..[8D] blir lite tid og ork til bv for tida... hodet mitt har ikke helt tålt overgangen til jobb... men det kommer seg[:)]

m er på fotballtrening og jeg sitter i sofaen og burde egentlig pakket til jentene, de skal til bestefoeldre i morgen, da vi skal møte sanders mammaog mannen på latter..[:)] blir kos.. [:)]

håper dere har hatt fine dager alle sammen.. og at alle har det bra.. satser på å snart orke mer forum..[:)]

Back
Topp