Torsdag morgen

lenemor

Forumet er livet
I dag var det opp i otta - for å komme meg i dusjen og pakke siste rest for avreise til Oslo. Vi har det ikke travelt, men med to barn som gjerne skal ha litt god tid på morgenen er det greit at jeg ikke stresser med det i alle fall. Nå er alt på plass tror jeg, og jeg sitter og koser meg med kaffekoppen - gleder meg til fire dager fri fra jobb og kos med ungene, uten å tenke på husbygging og sånt. Håper vi slipper forsinkelser i dag

Hva gjør dere i dag da?
 
gud...sliter litt med denne nye utforminga på forumet jeg. Liker den ikke....men det sier kanskje litt om hvor aktiv jeg har vært her i det siste:-/

MYE å gjøre for tida. Har jo full jobb, driver med vanngym, håndball, løping og kor. Så det er ikke mye fritid for meg. Og de dagene jeg er hjemme så sitter jeg som en grønnsak foran TV'n. Orker ikke data eller bok for da må jeg konentrere meg.

jaja...nok syt!

God tur til deg, lenemor....håper du kom deg avgårde tilslutt.

I dag er det jobb til fire og så er det faktisk en kveld hjemme. Skal rydde og ordne litt, og så lade opp til en helg fylt med kor. Er jo med i samme kor som mammaen til lenemor nå om dagen, og denne helgen er det generalprøve og konserter. Så da skal jeg befinne meg i kirker nesten hele helga. Slitsomt, men moro!

Ønsker dere en fin torsdag!
 
Mina er i barnehagen og gleder seg til å ha fri i morgen, for da skal hun leke med barnaemoticon Igår titta vi litt på bilder på facebook og lærer henne navnet på barna. Hun synes det var så morsomt at Christian het det samme som pappaen sin hihi..

Jeg har henta pakken fra me&i, da jeg var på homeparty forrige helg. Masse fint!! :)
 
God torsdag.
I dag har vi vært å bestilt nytt pass til chr. Så har vi handlet inn til uka.
Så nå er det tilbake på jobb.ellers ingen store planer.
Gleder oss til oslotur i morgen
 
skriver for å se svar. arg
 
Back
Topp