Torsdag morgen

lenemor

Forumet er livet
For en herlig dag vi har fått her på Søre Sunnmøre i dag - strålende sol fra skyfri himmel, det ligger et tykt lag nysnø, og verden ser helt nyvasket og ren ut - nesten så det er vanskelig å tro at det finnes ondskap der ute

Her hjemme derimot [8D] - klokka er bare kvart over ni og jeg har allerede kranglet med alle familiemedlemmene mine... godt de er ute av huset nå og jeg får nyte kaffen min i fred... godt for dem i alle fall [;)]

I dag skal jeg ut og handle barsel- og bursdaggave til to gutter som vi sannsynligvis ser i helga - bursdag og fødsel ligger henholdsvis en og to måneder tilbake i tid, men det får så være - bedre sent enn aldri, ikke sant?

Ellers har jeg ambisjoner om å vaske klær og vaske hus - jeg hadde besøk her hele dagen i går, så da satt jeg og spiste brownies, drakk kaffe og skravlet i stedet for å ta meg av huset, og det trengte jeg jammen - så da bør jeg gå på med nytt mot i dag føler jeg

Hva gjør dere rundt i vårt langstrakte land i dag da?

PS - Råsa, du bør ha en sladrevenn her inne også synes jeg, og Olive, håper du ikke er her i dag [;)]

Her var det 2 tråder, så ikke så lett å velge hvem man skal fortsette på[8D][;)]

Måtte le litt der du skrev at du hadde kranglet med alle familiemedlemmene dine, Lenemor[8D][;)]

Det blir MANGE diskusjoner her også om dagen med min 4 åring[8|] Hun skal bestemme rekkefølgen på det meste, hvor hun skal gjøre div, når hun skal det og prøver seg med å si gjorde det i stad..
Blir jo helt matt i hodet noen ganger[8D] Dette er uvandt for meg assa[;)] Nå forstår jeg hva folk mener med at skravlinga går i ett fra de står opp til de legger seg

Litt stressa i morres, siden jeg ikke fant lommeboka mi[&:] Spurte Mina om hun hadde sett den, men nei det hadde hun ikke. Borte var det eneste hun sa. Tenkte jeg fikk lete litt etter jeg hadde levert henne i bhg. Evt sperre alt av kort og div.. Så kommer jeg hjem og titter litt i gangen om den kan ha falt ut av lomma eller veska mi, men så ser jeg den ligger oppi gummistøvlen min.. Der var alt av kort blandet, så det var nok Mina som hadde tukla med den ja[8D]

Olive har sladrevenn.......[;)]

bra!

ORIGINAL: Actrine

Olive har sladrevenn.......[;)]

Og hun er her idag. Blæh!

Først var natten elendig. Malte våknet mange ganger og mannen snorket. Grrrr. Da vi sto opp var Malte blerk, men så kom han seg. Fikk lagt meg da folket var ute av huset, men så fandt min mor på at hun skulle tømme oppvaskemaskinen. Og det bråkte som bare det. Så hun fikk beskjed på at hvis jeg sover på formiddagen er det forbud mot kjøkkenarbeide. For jeg som er absolutt A-menneske sover ikke bare fordi jeg er doven hvis jeg sover på formiddagen! Grrrrr.

Så gikk jeg meg en lang tur for å "shake" baby godt ned i bekkenet og mens jeg var på tur ringte barnehagen. Malte var ikke seg selv. Spiste ikke og virket trøtt, så de lurte på om de skulle legge ham. Så nei og skynte meg hjem og hentet ham. Han var ikke dødssyk men etterhvert kastet han opp. Så spørs om jeg skal gjenta suksesen fra sist og føde omtrent med omgangssyken? Har ikke videre lyst til det da. Men vi får nu se. I alle fall sover han søtt her på sofaen og jeg er nydusjet. Ble nemlig spydd på. Heldigvis har vi en ekstra voksen i hus som ikke er redd spy (som mannen) så vi klarer oss sikkert igjennem dette også.

Og sånn går nu dagan.....

Back
Topp