Torsdag morgen

lenemor

Forumet er livet
og jeg har nettopp skysset familien ut av døra - G måtte ta ungene på morgenen i dag, og få dem i barnehagen, jeg har flydd på do i hele natt, og en periode satt jeg på do og spøy i ei bøtte - formen er skikkelig ræva, rett og slett.

Skal jobbe i helga, men jeg vil ikke smitte noen, så jeg kommer til å praktisere 48-timers-regelen, så da blir det ikke jobbing fredag og lørdag i alle fall - får ringe jobben etterpå.

Planen for dagen er å ligge på sofaen og sløve, forhåpentligvis sove litt, for jeg har fått en times søvn tilsammen i natt.

God Bedring Lenemor.

Her har jeg hatt nok en natt med diverse vondter. Men bare lureri enda. Men meget slitsomt. Blir så klar av å ha vondt som ikke fører til noe. Det er plagsomt og gjør meg fryktelig utålmodig. Vi ha en fødsel som sidst der jeg våknet av at vannet gikk og så var det full fres derfra og overstått på 3 timer!

God bedring lenemor huf[:'(]
Olive76 håper babyen er snart ferdig med å lurer mammaen.

Her er chr i barnehagenm k og jeg jobber.
I kveld skal vi på konsert med madcon fikk gratis billettere gjennom banken vår.Glerder oss.Skal prøve å få med oss premieutdelingen også.
Chr stor koste seg på karius og baktus i går , mormor og morfar kan anbefalle alle å ta en tur i trikkestallen på torshove å se på dem.

God bedring, lenemor!

Jeg er så enig med deg, Olive! Hvis jeg hadde visst at jeg kunne fått en sånn fødsel til, så hadde jeg vurdert å gjøre det igjen..[8D]
Silje, kos dere på konsert ikveld!

Rasmus og jeg har trent Corebar, spist lunsj, og nå koser vi oss i sofaen.. Så håper jeg han skal sove litt snart, for jeg vil være effektiv kjenner jeg..[:D] Igår skurte jeg hele badet, og nå står vaskerommet for tur.. det er nok kjapt gjort da.. Litt rydding i skapene og bretting av klær trengs også, men det kan nok hende at jeg heller vil strikke litt..[:D]

Her har det vært en skikkelig slakk dag! William har ikke hatt det noe godt i natt stakars.. Hadde 40 i feber og fikk absolutt ikke sove, og om han fikk sove så våknet han etter maks fem minutter og da var det på'n igjen. Huff, får så vondt av han også! Tror egentlig nattbleia er største problemet pga strikken, han har jo hundrevis av vannkopper i lysken.. Så får finne på en eller annen løsning på det i natt. Sånn at noen av oss får sove litt i natt [:)] Han er heldigvis i god form nå da [:)]

God bedring til deg lenemor!
Olive, får håpe bebisen bestemmer seg for å komme snart [:)]

Back
Topp