Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Koselig kveld i går, vi ble 4 ved middagsbordet og 5 til kake! [:)] Trivelig ja!
Jeg har klart å lure med meg gubben på trening i dag, hahahaha! Han fikk 1 mnd gratis trening i julegave, og det skal han få benytte seg av. Så jeg stikker på step kl 10, og han skal løpe litt på tredemølla og løfte litt vekter. Etterpå må vi løpe hjem og dusje, hente småelsklingene mine og akebrett, og så suser vi til Trondheim og Destiny-familien!
SNart klare for avreise vi. Nicholas har nå brukt over en halvtime på en kvart brødskive[&:] men jeg gidder ikke mase mer for det er faktisk ikke jeg som blir sulten når han ikke spiser. Og han har fått muligheten kan du si.
Legetime kl ni, litt handling av mat også mangler jeg en sminke dings jeg er avhengig av.
Snuppa i magen ligger langt ned og alt er vel. Fortsatt opp kun 3,5 kg jeg altså, enda sååå mye godis jeg spiser om dagen[&:] Blir kontroll hos jordmor om en uke og legen om 2 uker dersom ingenting har skjedd. Blodtrykket var bra i dag, ingen ødem og urin helt fin[:)] Formen er god i dag også synes jeg, så kan vel ikke klage.
Jobbedag i hjemmet i dag. Ommøblerer og skrur sammen nye møbler, baker og vasker. Sånn er det når man ikke er så flink i hverdagen, da blir det skippertak i siste liten[:)] I morgen kommer blir vi seks voksne og fire barn her til nyttårsfeiring. Mannen er på jakt etter pinnekjøtt nå, håper ikke vi er for sene. Og lillemor perler mens hun venter på at barnehagevenninnen skal komme på besøk[:)]
Bra formen er fin Looney. Ikke lenge til hun bare kan komme nå vel[:)]
N og samboeren har lekt her nå på kvelden, og de bråker[&:][&:] Men nå er N nydusjet, mett og i seng. Blir vel en film etterhvert på oss voksne. Da kan vi vel lete frem noe godis også
Ellers fødes det som bare det på januar forumet[:o]
Vi er hjemme igjen etter en hyggelig dag i Trondheim! [:)] Ungene oppføra seg fint, vi mammaer fikk en liten tur på kjøpesenter og pappaene fikk ungeansvaret - med varierende hell! [8D] Kom hjem til en Tobias med blå sprittusj på leppene, og masse nedover fra albuen og ned på begge armer og inni håndflatene, haha! "Oooops!" kom det bare fra fedrene! [;)]
I kveld blir det rockering foran tvn, gleder meg!
Du er en jævel på å starte tråder for tiden Looney!!![8D][:D][:D][:D] 3,5 kg ja... gått mer opp de siste månedene enn deg kan jeg si!!![8D][8D] Godt det er nyttår, så jeg kan begynne med nyttårsforsettene mine![8D][:D]
Her har vi kost oss hjemme og fått besøk av en venninne og hennes 3 skjønne barn!![:D] Kjemepskoselig dag!!![:D][:D] Nå jobber jeg litt med eksamensoppgaven som skal være inne 1 januar, men mye annet som er mer spennende... bv, face... jada.. sånn går no dagan!![:D]
Ja, Looney er oppe til alle døgnets tider hun. Trenger lite søvn om dagen, så kroppen driver med litt forberedelser. Har i tillegg fått roet egget litt og har dermed mer energi.
Navn ja dere, hva skal man si der.... Vi står igjen med to navn vi varierer mellom so begge synes er fine. Det har vi vel egentlig gjort noen måneder nå. Tror ikke endelig navn blir bestemt før hun er ute jeg for vi ombestemmer oss stadig.
Jeg har lurt samboeren til litt og det resulterte i kynnere gitt. Ganske vonde faktisk, men de gir seg vel snart.
Har forresten spist hundre måltider i dag (føles det som). Er konstant sulten[8|]