Torsdag - jippi!

lenemor

Forumet er livet
Endelig er dagen her - vi reiser på ferie!! Kofferten er pakket, nå gjenstår bare noe småplukk, og frokost, så setter vi kursen mot flyplassen. I dag er det bare innsjekking på sas gardermoen før vi tar toget inn til Oslo og spiser middag med mormor. Flyet går videre halv sju i morgen, vi må sjekke inn i fem-tiden, så det blir nok tidlig kveld på oss i dag tror jeg... nå skal det bli godt med ferie altså!

Gooo tur!!![:D] Må de kosa dikka kjempe masse!! Kor skal de henne forresten?

Å så herlig da!!! Goood tur[:D][:D][:D][:D]

Dere må kose dere masse på ferie lenemor!
Her er det fri i dag da barnehagen har planleggingsdag både i dag og i morgen.. De er på studietur til København.. Har noe med Reggio Emilia å gjøre tror jeg.. [:D]
Ungene er fremdeles syke.. Eller Sindre hadde plutselig 39,4 i går kveld igjen, men den sank til da jeg la meg.. Han hoster så stygt og.. Men allmenntilstanden er helt topp, så vi får bare kose oss.. Vurderer å ta de med en liten tur på butikken eller noe å kjøpe en bolle i dag.. De har jo ikke vert ute siden lørdag eller søndag eller noe stakkar! [:D] Men får se om han orker seinere.. [:)]
Selv skal jeg strikke.. [:D] Snart ferdig med vott nr 2 så nå har jeg snart strikket noe som er fullt brukende..! Et par votter..! Og lua.. [:D]

ORIGINAL: Septembergut

Gooo tur!!![:D] Må de kosa dikka kjempe masse!! Kor skal de henne forresten?

Lenemor og gjengen skal til Spania....

Her er det litt sånn turbodag. Har selv vært til lege (alt var fint) og kl 12.30 skal meg og Malte på sykehuset og få sjekket hans urinveier.

Ellers gikk både kvelden og natten bra selv om det var udugelige mor om var alene med ungene. Men jeg fikset det. Og ungene var snille her til morgen også. (føler meg som en super-mor når det går bra). Blir fint at få mannen hjem igjen dog. Det er best å være to når det er det man er vant med!

Ja ja da har jeg fått feber og blitt forkjølet igjen. Huff er så lei av sykdom.
Særlig i dag som jeg skulle trenne vannareobick også[&:]Så da blir den en rolig dag på sofaen sammen med Christian i steden.
God ferie lenemor høres kjempe deilig ut med sol og varme nå.

God tur lenemor!!

God bedring til de med feber, håper alle blir friske og får nyte helgen[;)]!

I dag har vi hatt besøk av rørleggeren som har fikset litt på dusjene våre. De var jo nye for to år siden, å det har vært lekkasje i batteriene, så nå er det endelig fikset! Ellers har vi vært inne å lekt i dag, å vært en tur hos min mor å spist boller![8D] Etter middagen løp jeg en tur en halv time ( litt bedre samvittighet for bollespisingen[:D])! Nå sover Lukas, gubben er ute på ukeshandel, Nathalie tegner.Men nå er det leggetid og kardemommeby lesing for snuppa også[:)].

God tur lenemor!!! Kos dere MASSE!!! [:D]

Hvordan gikk det på sykehuset Olive?

Hos oss er ungene syke! Aslak har hatt feber siden mandag og det ser ut til at den ikke gir seg. Solveig våknet på mandagkveld med vondt og stiv nakke! hm.. ser ikke noe godt ut! Jeg var på jobb i dag.. men måtte hjem en tur for mannen skulle til legen. Solveig er klar for bhg i morgen mens Aslak nok må ha helgen på seg!

Idag har vi hatt en deilig familiedag! Imorgen reiser T igjen, så det trengte vi.. han kommer ikke hjem igjen før på onsdag..

Jeg trente Corebar 9.30, en fæl time denne uka, han instruktøren er frisk igjen nemlig, og da kjører han oss skikkelig..[;)]

Vi tok bussen til "byen", spiste lunsj på restaurant og gikk hjem igjen.. Når jeg går i rask gange, bruker jeg 45 min, og idag gikk vi med Bertine, men brukte bare litt over en time, så hun var jammen flink!
Jeg gikk innom bhg for foreldresamtale, imens Bertine og T gikk hjem. Masse skryt og gode ord om snuppa, det liker vi![:)]

Litt aking på ettermiddagen, før middag og treig legging..[:)]

ORIGINAL: Almyrida81

Dere må kose dere masse på ferie lenemor!
Her er det fri i dag da barnehagen har planleggingsdag både i dag og i morgen.. De er på studietur til København.. Har noe med Reggio Emilia å gjøre tror jeg.. [:D]
Ungene er fremdeles syke.. Eller Sindre hadde plutselig 39,4 i går kveld igjen, men den sank til da jeg la meg.. Han hoster så stygt og.. Men allmenntilstanden er helt topp, så vi får bare kose oss.. Vurderer å ta de med en liten tur på butikken eller noe å kjøpe en bolle i dag.. De har jo ikke vert ute siden lørdag eller søndag eller noe stakkar! [:D] Men får se om han orker seinere.. [:)]
Selv skal jeg strikke.. [:D] Snart ferdig med vott nr 2 så nå har jeg snart strikket noe som er fullt brukende..! Et par votter..! Og lua.. [:D]

Jeg og har strikket et par votter nå, små til babyen da, og så driver jeg og strikker denne lua her nå :  http://lillerosinquilt.blogspot.com/2009/02/look-like-lua-fra-vm-i-alpin-2009-det.html

Back
Topp