Torsdag igjen

liki

Glad i forumet
Heisann
Tenk det er torsdag allerede. Det er jo snart helg igjen. Kristoffer har vært våken i natt og tullet. Tror han drømte for han var så sur og rar. Og skrek endel før han våknet. Typisk. Jeg har tendens til litt forkjølelse igjen så hode føles veldig tungt i dag. [8|]
Planen vår i dag er å bake brød og rydde. Vi må også hente igjen bilen som er på eu kontroll. Så jobb og det vanlige.
Kristoffer har fri torsdagene og da er det jo kosedag så litt gøy innimellom må vi ha [:D]

Ha en super fin dag.

WOW, ja ukene flyr!!

Her har vi ordenlig sommer, barna gikk til skolen i skjørt/shorts og t-skjorter!! Gradestokken viser 26 grader!
Lillemor og jeg skal vel handle litt. Plutselig fikk jeg litt panikk for jeg hadde planlagt storhandel på lørdag....men det er jo helligdag! Og siden Lara skal på en ukes klassetur på mandag, er det jo en del hun trenger!
Ellers skal vi gå tur, vi bor rett ved siden av en herlig park, med masse villkaniner, esler, haner og gjess. Da har du ikke akkurat følelsen av å bo midt i EU-hovedstaden!

Ha en flott torsdag alle sammen!

torsdag - i dag skal min beste venninne hjemme på ul, og jeg er så spent på om de får se hva det blir. her sov vi lenge, nå ligger August på gulvet og river stykker en avis. Skal snart lage frokost, så satser vi på nok en dag med strålende sol, kos i badebassenget og lunsj på senteret...

Mårnings!

Nå er jeg ferdig med 30ds level 2, dag 2. Fytti, så slitsomt det er. Men det er bare å stå på, for jeg vil ha resultater!!!

Etterpå skal Mari og jeg på lunsj til en nabo. Tror vi blir 9-10 stk, så det blir koselig. Etterpå skal jeg ut å spise med noen fra jobben, og så på releasefest fore i venninne som har sluppet ny singel. Blir moro!!

anjuk: jeg er såååå misunnelig på den varmen dere har. Så fantastisk!

Ønsker dere god torsdag!!

God dag.

Sovet som en stein i natt, våknet halv ti av pappa som ringte, han hadde hatt vondt i natt (like ille som på natt te tirsdag), han ville ha meg der i natt men ingen som har ringt meg, fikk litt sjokk når jeg hlrte hvor høy pulsen var i natt, 145 var den. Men han er bedre nå men veldig sliten.

Jeg har fått gjort en del siden jeg sto opp i dag, vasket vinduer innvendig og utvendig, godt å få det gjort, har en liten pause nå før jeg fortsetter, har en del søppel som skal i kontaineren her ute, må støvsuge og vaske leiligheten også.

Kommer en nabo etterpå som skal hjelpe meg med handlingen, så slipper jeg det i morgen.

Her er det forkjølelse og feber som rår. Amalie er heldigvis frisk, så hun koser seg i barnehagen, mens jeg og Karoline hoster og harker. Jeg har nok ikke feber, men er utrolig trøtt og sliten i hele kroppen - så noe er det. Jeg hadde uansett måtte være hjemme fra jobb pga Karoline, men jeg er selv syk, så her var det ingen bønn..... Har kjent det noen dager nå, så idag gadd jeg ikke proppe i meg ibux bare for å klare noen timer på jobb.

Så her blir hele dagen og kvelden en rolig affære....Noe husarbeid har jeg gjordt, men jeg kjenner det fort at jeg ikke er på topp.

Dere får ha en fin ettermiddag, alle sammen[:)]

Back
Topp