torsdag i dag:)

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen[:)]

i dag skulle jeg egentlig opereres, men den ble utsatt for 2.gang[:@][>:] jaja, 13 dager igjen nå.

i stede blir det svømming på jobb, åpningsdag på det nye shoppingssenteret her og personalmøte i kveld. det fine med det er at det blir avspasering av det og det trenger jeg. i går kveld var jeg på jesper juul-foredrag, veldig bra! startet litt slapt, men tok seg veldig opp. jeg lærte en del som jeg skal prøve å følge[;)] fikk forresten avspasering for det å, så da måtte jeg jo[:D]

ha en finfin høstdag[:)]

God morgen! [:)]

Jeg fikk ikke sove i går kveld, så jeg er meget trøtt. Lå bare og tenkte økonomi, og tenkte på tragedien i Oslo. Skal levere ungene i bhg etterhvert her, så skal jeg på butikker (må kjøpe en bursdagsgave, da kjøper jeg samtidig Ida sine) og hjem og sove litt. Skal også ta helgevasken i dag siden jeg ikke rekker i morgen, samt bake muffins. I ettermiddag skal jeg på PulsStep, og etterpå har jeg bestemt at vi skal på senteret, for jeg må på jobb og hente noen sko.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

God morgen[:)] Jeg sto opp halv ni og Nicholas sov til ni. Sliten han tydligvis. Jeg skal på jobbmøte rett i nærheten her vi bor kl ti så vi sløver hjemme frem til det. Deilig morgen[:)]

I ettermiddag blir det soling og trening tenker jeg. Min pappa ville visst hente Nicholas veldig tidlig i bhg så han får en veldig kort dag der i dag. Godt for han det.

Så fine bilder Skrållan!!!!!!![:D][:D][:D][:D]

Her er mini levert i bhg. I dag skal pappa hente han og ha ham til i morgen, så henter bf han og skal ha ahm i helgen. Så jeg ser ikke mini før søndag... sukk... jeje.. jeg MÅ på seminar så da var det ikke noe annet å gjøre![:)] Så nå sitter jeg og nyter alenetiden litt før jeg skal hoppe i dusjen.. tenkte egentlig jeg skulle sove litt, men vet ikke om jeg orker bare for en liten time... mini våkner jo 0530[&o][&o] I natt blir det nå soving til vekkerklokken ringer!![:)][:)] Blir spennende i dag![:)]

Takk dere! [:D] Lisska som har laget den! [:)]

Da har jeg vaska litt her, og bakt muffins. Må lage enda en porsjon i kveld ser jeg...

Kjempefin signatur Skrållan!

Hentet i barnehagen klokken fire jeg, og da fikk jeg beskjed at det var foreldremøte klokken seks. Det har stått månedsbrevet, men gått meg hus forbi.... ble litt irritert da for jeg følger med på nettet hele tiden, men der ligger fremdeles årsplanen for 09-10 ute[>:] 

Og siden mannen er på kurs i kveld endte det med at lillemor skal sove hos mormoren og da har hun fri barnehagen i morgen og.

Levert ut invitasjoner til selskapet fikk vi og gjort etter henting. Nå må jeg pakke litt klær og stikke...stress[&:]

Jeg baker muffins igjen. Snart ferdigstekt heldigvis, så kan jeg slappe av litt. Fikk sprekhetsskryt av instruktøren på PulsStep'en i dag, det var litt artig! [:)]

Snork snork snork[:)][:)]

Back
Topp