Torsdag er en snabelfin dag

lenemor

Forumet er livet
Her har det vært en rolig start på dagen - to har dratt, og to sitter igjen hjemme. Ute øs-pøser det, og det er bra.. når det først regner kan det likegodt regne skikkelig så kanskje vi blir kvitt litt av denne hersens snøen.

I dag må vi nok komme oss ut og handle litt - Johanna skal i bursdaglag til ei barnehagevenninne på lørdag, og jeg er tom for strikketøy... og så må vi handle kattemat og menneskemat. Kattene får maten sin fra felleskjøpet... og så tror jeg at jeg skal handle til oss andre på Meny i dag - der er jeg aldri

God morgen, eller kanskje ikke helt god.

Sovet 2-3 timer i natt, våknet altfor tidlig. Snart spise litt frokost, ut å røyke. Skal te Moss en tur etterpå og handle litt småtteri og hente pakke på postkontoret.

Må også ringe banken min og høre om dem har mulighet te å hjelpe meg med å logge inn på denne pcen.

Skal også på shopping med Råsa i dag[:D]

God morgen[:D]
I dag er jeg hjemme med Jørgen. Han har litt feber, men formen er det ingenting å si på. Tenkte kanskje vi skulle bake litt til jentene kommer hjem fra skolen.
Ellers ingen planer i dag.
Ha en strålende dag alle sammen[:D]

God morgen!

Begynner å bli kvitt forkjølelsen min her nå, så lurer på om jeg skal vaske badet i dag...
Har hatt endel kynnere de siste dagene, før det var det jo helt stille. Masse nedpress også, så kanskje han vil ut snart??? Kanskje det hjelper å ligge å skure badegulvet da.. [:-]

Er 38 uker i dag i følge hvordan sjukehuset regner [:)] Håper han senest kommer neste uke, vil gjerne være sikker på å være hjemme til påske! Er da min kjære får vært hjemme, syns ikke han skal ta seg fri fra skola nå.. Bare han er med på fødselen så! Hehe.

God morgen[:)]

Jeg har akkuratt levert Mina i bhg og nå sitter jeg med frokosten. Her er det stille og det er litt deilig[;)]

Jeg bør egentlig vaske og rydde litt, men det er såååååå kjedelig[:'(] Og så må jeg handle litt mat. Mina var sint, da det var tomt for gulost[8D]

Ha en fin dag jenter[:)]

Lukas ligger å sover å nå, og jeg har gumlet på sjokoladekake til frokost.... kjempesunt[:D]!

Om en time skal jeg til fysio, og mamma kommer og er barnevakt. Første arbeidsdag for gubben idag etter permisjonen. Lukas er 2 uker i dag, herlighet så fort tiden går[X(]!!

Nei nå må jeg rydde litt før mamma kommer, ellers får hun åndenød[:D]!

Ha en fin dag[:)]

God morgen!

Da har jeg hatt en rolig start på dagen. Fikk sove til halv ni. Deilig. Og så har det vært kos og lek og frokost. Mari sover litt,og straks må jeg ta kroppen min opp trappene og så sminke meg. Skal til Ahus på gynekologisk undersøkelse i dag. Blæ, gleder meg ikke. Men, men, kjekt å bli ferdig med det. Naboene skal ha lunsj, og da er Mari med dem til jeg kommer tilbake. KJipt å gå glipp av den ukentlige lunsjen med naboene, men, men.

Ellers er det trening i kveld. KJekt å få rørt på kroppen litt.

ORIGINAL: monicabebe

God morgen!

Da har jeg hatt en rolig start på dagen. Fikk sove til halv ni. Deilig. Og så har det vært kos og lek og frokost. Mari sover litt,og straks må jeg ta kroppen min opp trappene og så sminke meg. Skal til Ahus på gynekologisk undersøkelse i dag. Blæ, gleder meg ikke. Men, men, kjekt å bli ferdig med det. Naboene skal ha lunsj, og da er Mari med dem til jeg kommer tilbake. KJipt å gå glipp av den ukentlige lunsjen med naboene, men, men.

Sminke seg før en gyn? Det er vel bortkastet tid vel??

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: monicabebe

God morgen!

Sminke seg før en gyn? Det er vel bortkastet tid vel??

Hahahahaha...sa ikke hva slags sminke jeg skulle legge da[;)] Litt glitterspray på utvalgte steder, kanskje?

Hjemme igjen fra shopping, kjøpte nye tights, litt godt å ha noen ekstra liggende i skapet.

Fikk handlet middag i dag, og nå skal jeg slappe av litt i sofaen før gull gutten kommer hjem. Savner han og gleder meg te å kose med han i ettermiddag.

Skal også farge håret i kveld

Mine dager er veldig spennende å lese om, om dagen [8D] Jeg sto opp, hentet barn og eks og leverte alle i barnehagen, var i byen med anjalef, snart skal jeg hente de igjen og spise middag, og dra hjem [:-] Men det er faktisk deilig å være KUN meg .. Jeg kan ikke huske at jeg har vært helt alene uten samboer og uten barn i det hele tatt jeg faktisk! Men jeg gleder meg veldig til Mandag når det er jeg som skal ha barna da, og da skal jeg ha de en god stund [;)][:D] Selvom jeg er jo sammen med de hver dag, kan ikke la være [8|][:D]

I morgen skal jeg og en kamerat til ei venninne i Porsgrunn, vi var som erteris alle 3 da vi gikk på folkehøyskolen, så vi skal være i Porsgrunn i helga, og bare mimre og kose oss, det blir sååå bra [:D]

Men jeg fikk leilighet i går da, som jeg kan flytte inn i ca 1 Mai [;)] Og det er utrolig gode nyheter, da flytter jeg til Askim, må bare finne ett sted hvor jeg kan sette møblene mine imens [:D]

Hallo damer. Dagen startet med at jeg fikk Maja lagt i sengen min så mannen fikk levert Frida i barnehagen. Torsdag dagtid er fridagen min, men jeg har ikke lagt noen planer (pga at vi ikke aner når farmora til mannen dør). Trillemor ringte meg. Vi snakket lenge. Jeg trodde faktisk at det ble 2,5 timer jeg, men da jeg sjekket anropsloggen så sto det 3 t 44 minutter!! [:D] (takk for praten, trillemor.[:)]) Ute er det skikkelig drittvær, men denne dagen blir fin tror jeg. Frida skal til barnevakten etter barnehagen, og siden jeg bestemte meg for å være hjemme på fridagen min så blir det nettopp veldig mye fri.[:)] Det er etterlengtet. Jeg undres på om jeg skal vaske og rydde litt, men jeg klarer liksom ikke å bestemme meg.

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Mine dager er veldig spennende å lese om, om dagen [8D] Jeg sto opp, hentet barn og eks og leverte alle i barnehagen, var i byen med anjalef, snart skal jeg hente de igjen og spise middag, og dra hjem [:-] Men det er faktisk deilig å være KUN meg .. Jeg kan ikke huske at jeg har vært helt alene uten samboer og uten barn i det hele tatt jeg faktisk! Men jeg gleder meg veldig til Mandag når det er jeg som skal ha barna da, og da skal jeg ha de en god stund [;)][:D] Selvom jeg er jo sammen med de hver dag, kan ikke la være [8|][:D]

I morgen skal jeg og en kamerat til ei venninne i Porsgrunn, vi var som erteris alle 3 da vi gikk på folkehøyskolen, så vi skal være i Porsgrunn i helga, og bare mimre og kose oss, det blir sååå bra [:D]

Men jeg fikk leilighet i går da, som jeg kan flytte inn i ca 1 Mai [;)] Og det er utrolig gode nyheter, da flytter jeg til Askim, må bare finne ett sted hvor jeg kan sette møblene mine imens [:D]

Gratulerer med leilighet, det er jo supert!! Hør med utleier om de har oppbevaringsmuligheter i mellomtiden, kanskje de har en garasje, en bod eller noe, så du kan få lagret møbler (imens hva forresten, når skal dere være ute av leiligheten dere bor nå? Er det før 1. mai?)

Vi har lekt, spist middag, malt og tegnet litt. Nå er det barnetv også legging etterpå.

Jeg har fått hjem en guttunge som ikke vil høre på mamman sin i dag, alt er visst gæernt i dag.

Nå har jeg snudd opp ned på rommet til Frida, kastet en del, pakket bort en del og ryddet alt. Jeg pakket bort dukkevogna hennes, for den har hun ikke lekt med på lenge (for å spare den til våren når vi skal ut å trille sammen), så nå har jeg satt opp indianerteltet hennes der inne, hevet inni litt leker for å invitere til lek. Jeg har også rullert lekene på stua i håp om at hun blir inspirert til å leke seg mer.[:)] Nå er jeg godt fornøyd med egen innsats for dette har jeg drømt om å gjøre lenge. [:)]

I dag fikk jeg papirene på at ungene har fått plass i bhg hvor jeg jobber!!! helt knall!!![:D][:D]

Etter jobb har jeg vert trøtt og vond i hodet. Begynner å bli temmelig irriterende dette her! Jeg og Solveig lagde lapskaus. Hun skrelte gulerøtter og skjærte pølser. Og jammen meg så ga ikke det stor apetitt slik at hun spiste hele to porsjoner! (akkurat som mammaen planla det[;)])

Nå har jeg banket meg foran pc`en og tv. O skal snart ut på joggetur med en kollega og jeg får en time-halvannen for meg selv![:D]

ORIGINAL: namba

Nå har jeg snudd opp ned på rommet til Frida, kastet en del, pakket bort en del og ryddet alt. Jeg pakket bort dukkevogna hennes, for den har hun ikke lekt med på lenge (for å spare den til våren når vi skal ut å trille sammen), så nå har jeg satt opp indianerteltet hennes der inne, hevet inni litt leker for å invitere til lek. Jeg har også rullert lekene på stua i håp om at hun blir inspirert til å leke seg mer.[:)] Nå er jeg godt fornøyd med egen innsats for dette har jeg drømt om å gjøre lenge. [:)]

wow!! jeg er imponert!! jeg har ikke gjort noe i dag jeg............................................. skulle jo rydde gangen mens jeg snakket med deg... det ble lunsj i stedet...[8D] og fjas.. ikke noe rydding iallfall..

i dag har vi vært på kunstutstilling i bhg.. det var innmarikoselig.. det var kaker og kaffe til oss voksne, også fikk vi se det de små har jobbet med og utfoldet seg med i det siste.. og fikk det med oss hjem.. [:D] malin var jo så stolt over alt hun hadde laget.. stas![:)]

det skulle egentlig komme en å se på den gamle vognen etter malin i dag... men hun har ikke dukket opp når hun skulle.. men vi hart 5 andre intr.. sååå satser på at vi får solgt den til en av de andre.. hadde vært kjekt å bli kvitt den....[:)]

videre er jeg litt mere nede på nprmalen med ritalinen.. har vært litt død i dag.. men fortsatt ikke noe indre kaos.. [:)]så det er topp! men jeghar liksom ikke holdt det samme energinivaet som tidligere i uka[8D] men det er på en måte helt ok og sitte her og skrive... mens jeg egentlig heller skulle tømt oppvaskmaskinen, hengt opp en haug med klær, ryddet gangen, hengt inn vinterklær i skapet etc.. tidligere hadde jg hatt migrene for lengst.....[:)]

Gratulerer med leilighet, det er jo supert!! Hør med utleier om de har oppbevaringsmuligheter i mellomtiden, kanskje de har en garasje, en bod eller noe, så du kan få lagret møbler (imens hva forresten, når skal dere være ute av leiligheten dere bor nå? Er det før 1. mai?)

Bare jeg som bor her nå da, men vi skal være ute første april faktisk! Ikke at han har lov til å kaste meg ut, men fader jeg orker ikke mer bråk fra han oppå alt annet nå, så min far sa at han trodde han fikk ordnet lagringsplass til møblene da, og utleier er en kamerat av pappa, så det ordner seg nok [:D]

Bare jeg som bor her nå da, men vi skal være ute første april faktisk! Ikke at han har lov til å kaste meg ut, men fader jeg orker ikke mer bråk fra han oppå alt annet nå, så min far sa at han trodde han fikk ordnet lagringsplass til møblene da, og utleier er en kamerat av pappa, så det ordner seg nok [:D]

Så godt at det ordner seg med lagringsplass.

Dagen i dag har vært trøtt.. Utrolig tungt og travelt på jobb for tiden.. Dårlige pasienter og smitterom.. Tar på.. Alt tar lengre tid, og mer ansvar på oss.. Men men.. Det kommer vel med jobben.. [:)] Jeg syns det er både kjekt og spennende, men jeg er utrooooolig sliten! Men er jo kjempestas å få litt utfordringer da, og ikke bare det vanlige morgenstellet.. [;)] Jeg elsker virkelig jobben min..! Vi har ofte snakke litt om å flytte hit eller dit, men jeg tror at det som holder meg mest igjen faktisk er jobben..!

Etter jobb kom sambo og ungene og henta meg da.. Så skulle vi på butikksenteret her og hilse på Mummi (de var her i forbindelse med noe stand fra bladet Mamma..) Sindre var skikkelig gira og gleda seg.. MEN så så han Mummitrollet, og DA blei det baluba.. [:D] Han hylte og skreik og var skikkelig redd.. hehe.. Uff stakkar.. Han holdt seg for øynene og ropte: "Neeei jeg vil seia hei!!" Haha.. Så da bare snudde vi og dro hjem.. [8D]

Nå holder jeg på å bake brød til ungene og sambo.. De står i ovnen da, så er såpass langt på vei.. Hehe..

Og i morgen er det FRIIIIII.. [:D]

Back
Topp