Torsdag, damer, let's talk!

lenemor

Forumet er livet
God formiddag, damer - det er på nære nippet at jeg rekker å skrive det før det er ettermiddag. Skriver noen ord fra et kjempegrått og trist Volda - jammen er høsten kommet for å bli!

Jeg må forresten passe på å si god tur i dag, Olive, og god bedring til deg Almyrida!!

I dag har jeg senvakt, skal møte et par timer tidligere for å ha kurs/klasse/gruppe - det blir spennende. Ungene er for lengst levert i barnehagen, jeg har fått skiftet på sengene deres, og støvsugd hele huset, så jeg begynner å bli fornøyd. Har noe støvtørking som så veeeldig gjerne skulle vært gjort, men jeg har ikke tiltak - må jo legge inn litt sløving før jobb, ettersom det ikke blir noe sofatid i kveld

Hva gjør dere i dag da>?

God torsdag jenter.

I dag skal chr feire kusina si, så vi skal til jessheim i barnebursdag i dag.
Ellers så skjer det ikke stor her om dagen.
Er inne i et lite vacum om dagen,bestefar ligger fortsatt i koma men det går vist bare en vei .

Almyrida god bedring og god tur Olive kos deg masse

Halloen jenter!!

Huff.. trist å lese om bestefaren din fru.. håper dere slipper å vente lenge...

Almyrida er du syk? god bedring.. dette har jeg ikke fått med meg... :)

I dag er ikke formen helt topp.. så jeg har sovet litt.. og nå begynner den å komme seg her.. er alene med jentene i dag.. vi skulle egentlig ha pølsegrateng til middag.. men blir kyllingsalat.. da jeg ikke orker å lage i stand til pølsegrateng..og spar har tilbud på kylling... så stikker på butikken før bhg. før det skal jeg rekke å vaske over her. har torsdag/fredag som vaskedag.. men siden det ikke blir noe i morgen da vi skal hente bil...såååååå må jeg gjøre det i dag.. kjekt å slippeå bruke helgen når jentene har fri på dette.
har vasket en maskin med klær,og en annen er i gang.. og vasket doen med klor.. så jeg er i gang med vaskingen.. så ropte magen etter lunsj.. så da ble det knekkebrød med gulost og et glass med julebrus... :P

olive:God tur til praha.. kos dere masse!! er virkelig en flott by!

TJOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har hatt andre dagen i ny jobb, og det er helt knall!!! Jeg storkoser meg som hjemmehjelp! Kjenner at ejg er litt sliten i beina, for jeg har stått og gått i hele dag, men det gjør meg ingenting..

Jeg har også kommet igang med skolearbeidet, det er ikke bare bare etter så mange år borte fra skolebenken.. også er det jo bare videregående-stoff, så det er rimelig uinteressant...... men, men, jeg ender opp med generell studiekompetanse, og det er nyttig! :)

Imorgen er det fridag for Rasmus og meg, så jeg satser på å få gjort en skoleoppgave imens han sover, og ellers slappe av og leke ute sammen med godgutten!

Så for meg er det HEEEEELG!!!

Takk for god bedringsønsker.. Spent på om denne antibiotikakuren vil hjelpe.. Håper det.. :-D Ellers så har det vert "nattåpent" her på senteret, da de feirer 3 år siden de åpnet.. Pluss at Kappahl hadde nyåpning, så da tenkte jeg at jeg skulle prøve med på litt handel etter ungene var lagt.. MEN det var så mye folk at jeg blei bare sittende på en kafe sammen med søstra mi og drikke brus.. Gikk en runde, men fy så trangt.. 
Nei får heller ta runden i morgen etter jobb..! 
Ellers så har jeg nettopp sett første episode av Pan Am på tv3.. Virker lovende..! :-D

Back
Topp