Torsdag 9. desember

lenemor

Forumet er livet
Og vi er oppe og gråter... eller, det er bare August som gråter da, jeg er for stor til å gråte fordi jeg er så trøtt... men jeg kan være litt sur! Var på jobb til halv elleve i går, og så har jeg vært våken halve natten med unger som hoster eller romsterer og lager leven... var ikke klar for morgen 6:15 i dag!!

Har fri, men det betyr visst ikke at jeg kan legge meg - skal først på jobb en tur om et par timer... følge han jeg er særkontakt for til legen, og så må jeg bake to iskaker til julebordet i morgen, og så må det ryddes og vaskes litt her, og plutselig har dagen gått og jeg må hente unger i barnehagen igjen... kjenner jeg er misunnelig på Johanna og G som sover fremdeles

Hva gjør dere i dag da?

God morgen.. [:)]

Off, lenemor ikke noe gøy å ikke få nok søvn [&o]. Håper du får slappet av i løpet av dagen. [;)][:)]

Var oppe halv syv i dag, skal på jobb (praksis i en blomsterbutikk, nav stiller krav om formen er grei [;)]) Off.. Håper det er varmere der i dag [:o]. På tirsdag jobba jeg i 12 grader i butikken [X(] Et senter som er forsåvidt nybygd, men så har de ikke vært så flinke med issolering osv. Er bare ca 5-10 meter fra utgang/inngangen, så det blir jo det kuldehullet [&:] Håper det blir bedre i dag, om ikke så må jeg finne meg en annen praksis [:)]. (bl. annet for at immunforsvaret mitt har vært så svekka i graviditeten)

Får vel komme meg på badet og få stelt Trym og siste finish på meg selv [8D].

Ha en fin dag damer [:D]

*gjesp*  Ja det var tydeligvis fest for flere i natt..[8|] Rasmus har hatt en økenatt tror jeg, for jeg aner ikke hvor mange ganger eller hvor ofte jeg har ammet han i natt.. Men jeg er så heldig og kan sove på dagen..[:)]

T leverte snuppa idag og, så jeg skal straks snorke litt.. Så blir det kanskje en tur i butikken senere idag..

Kalenderaktiviteten idag, er å pynte konvoluttene til julekortene, og gå bort til den røde postkassa og putte dem oppi! Snuppa gleder seg..[:)]

ORIGINAL: *Flatula*

God morgen.. [:)]

Off, lenemor ikke noe gøy å ikke få nok søvn [&o]. Håper du får slappet av i løpet av dagen. [;)][:)]

Var oppe halv syv i dag, skal på jobb (praksis i en blomsterbutikk, nav stiller krav om formen er grei [;)]) Off.. Håper det er varmere der i dag [:o]. På tirsdag jobba jeg i 12 grader i butikken [X(] Et senter som er forsåvidt nybygd, men så har de ikke vært så flinke med issolering osv. Er bare ca 5-10 meter fra utgang/inngangen, så det blir jo det kuldehullet [&:] Håper det blir bedre i dag, om ikke så må jeg finne meg en annen praksis [:)]. (bl. annet for at immunforsvaret mitt har vært så svekka i graviditeten)

Får vel komme meg på badet og få stelt Trym og siste finish på meg selv [8D].

Ha en fin dag damer [:D]

Har du begynt å jobbe på Morenen snuppa? [:D]
Håper det blir en fin dag på jobb i allefall [:)][:)]

Frk Råsa: [:D] Jobber på en blomsterbutikk i mysen [:)]

Holder på med diverse skjema som NAV etterhvert skal ha. Må si at det begynner å bli ganske så avansert og vanskelig. Husker med Gustav var det bare et skjema å fylle ut. Og jeg greide det og var ikke det minste i tvil om at jeg gjorde det rett. Med Malte var det litt vanskeligere og jeg var om Nav for å sjekke om det var rett. Men det var det.
Men nå. Nå er det ørten-førten skjema fordi jeg skal ha gradert uttak en periode. Fasr må fylle ut egne skjema i tillegg (skal nok hjelpe ham, for tror jeg blir omtrent ekspert når jeg er ferdig). Og jeg må definitivt forbi Nav for å gå igjennom og få avklart om jeg har skjønt noe som helst.
Synes egentlig jeg er både kompetent og oppegående, men dette er ikke bare-bare for meg. Suuuuuuuk!

(ellers er vi oss selv igjen etter 12 dager med svigermor - hun reiste mandag. så halleluja, hvor er jeg lettet!)

ORIGINAL: Olive76

Holder på med diverse skjema som NAV etterhvert skal ha. Må si at det begynner å bli ganske så avansert og vanskelig. Husker med Gustav var det bare et skjema å fylle ut. Og jeg greide det og var ikke det minste i tvil om at jeg gjorde det rett. Med Malte var det litt vanskeligere og jeg var om Nav for å sjekke om det var rett. Men det var det.
Men nå. Nå er det ørten-førten skjema fordi jeg skal ha gradert uttak en periode. Fasr må fylle ut egne skjema i tillegg (skal nok hjelpe ham, for tror jeg blir omtrent ekspert når jeg er ferdig). Og jeg må definitivt forbi Nav for å gå igjennom og få avklart om jeg har skjønt noe som helst.
Synes egentlig jeg er både kompetent og oppegående, men dette er ikke bare-bare for meg. Suuuuuuuk!

(ellers er vi oss selv igjen etter 12 dager med svigermor - hun reiste mandag. så halleluja, hvor er jeg lettet!)

Vet du, de skjemaene er et styr! Det er nye skjemaer siden jeg fylte ut i sommer..[8|] Jeg har ringt Nav minst 4 ganger for å sjekke at jeg har gjort riktig..

kan skjønne det er godt at svigermor har dratt, jeg hadde blitt gal hvis hun skulle bo her så lenge.. Heldigvis bor hun bare 7 min unna med bil, så hun kan fint kjøre hjem igjen etter besøk..[:D]

Har det travelt nå om dagen. Er i siste innspurt med foreldresamtaler. Har måttet utsette noen pga sykdom og at Aslak har vert på sykehuset. Han fikk gjennomført en gastroskopi og selve undersøkelsen tok rundt 25 min. Men det tok rundt 50 min å sette veneflonen. Ikke bare greit å arve moren sine type blodårer! [8D]

Solveig har prøvd skiene for første gang denne sesongen. Kjekt å se at hun er tryggere nå enn sist. Her ligger det masse snø og det er kjempestas å renne på akebrett til barnehagen. Jepp.. vi kan renne helt til bhg.. men turen hjem blir litt tung [8D][:D]

I dag har vi hatt avslutning på dansen! knallkjekt! Stemmen min er blitt rusjen.. håper den holder til lunsj i morgen, for jeg skal ha en av de siste samtalene i morgen og det hadde vert så greit å slippe å utsette igjen![;)][:D]

ORIGINAL: *Flatula*

Frk Råsa: [:D] Jobber på en blomsterbutikk i mysen [:)]

Åja, er det det ved hallen kanskje? [:D]
Send meg gjerne en melding du vil ha litt selskap og ikke jobber [:)][:)]

Back
Topp