Torsdag 9. desember

lenemor

Forumet er livet
Og vi er oppe og gråter... eller, det er bare August som gråter da, jeg er for stor til å gråte fordi jeg er så trøtt... men jeg kan være litt sur! Var på jobb til halv elleve i går, og så har jeg vært våken halve natten med unger som hoster eller romsterer og lager leven... var ikke klar for morgen 6:15 i dag!!

Har fri, men det betyr visst ikke at jeg kan legge meg - skal først på jobb en tur om et par timer... følge han jeg er særkontakt for til legen, og så må jeg bake to iskaker til julebordet i morgen, og så må det ryddes og vaskes litt her, og plutselig har dagen gått og jeg må hente unger i barnehagen igjen... kjenner jeg er misunnelig på Johanna og G som sover fremdeles

Hva gjør dere i dag da?

God morgen.. [:)]

Off, lenemor ikke noe gøy å ikke få nok søvn [&o]. Håper du får slappet av i løpet av dagen. [;)][:)]

Var oppe halv syv i dag, skal på jobb (praksis i en blomsterbutikk, nav stiller krav om formen er grei [;)]) Off.. Håper det er varmere der i dag [:o]. På tirsdag jobba jeg i 12 grader i butikken [X(] Et senter som er forsåvidt nybygd, men så har de ikke vært så flinke med issolering osv. Er bare ca 5-10 meter fra utgang/inngangen, så det blir jo det kuldehullet [&:] Håper det blir bedre i dag, om ikke så må jeg finne meg en annen praksis [:)]. (bl. annet for at immunforsvaret mitt har vært så svekka i graviditeten)

Får vel komme meg på badet og få stelt Trym og siste finish på meg selv [8D].

Ha en fin dag damer [:D]

*gjesp*  Ja det var tydeligvis fest for flere i natt..[8|] Rasmus har hatt en økenatt tror jeg, for jeg aner ikke hvor mange ganger eller hvor ofte jeg har ammet han i natt.. Men jeg er så heldig og kan sove på dagen..[:)]

T leverte snuppa idag og, så jeg skal straks snorke litt.. Så blir det kanskje en tur i butikken senere idag..

Kalenderaktiviteten idag, er å pynte konvoluttene til julekortene, og gå bort til den røde postkassa og putte dem oppi! Snuppa gleder seg..[:)]