lenemor
Forumet er livet
Og vi er oppe og gråter... eller, det er bare August som gråter da, jeg er for stor til å gråte fordi jeg er så trøtt... men jeg kan være litt sur! Var på jobb til halv elleve i går, og så har jeg vært våken halve natten med unger som hoster eller romsterer og lager leven... var ikke klar for morgen 6:15 i dag!!
Har fri, men det betyr visst ikke at jeg kan legge meg - skal først på jobb en tur om et par timer... følge han jeg er særkontakt for til legen, og så må jeg bake to iskaker til julebordet i morgen, og så må det ryddes og vaskes litt her, og plutselig har dagen gått og jeg må hente unger i barnehagen igjen... kjenner jeg er misunnelig på Johanna og G som sover fremdeles
Hva gjør dere i dag da?
Har fri, men det betyr visst ikke at jeg kan legge meg - skal først på jobb en tur om et par timer... følge han jeg er særkontakt for til legen, og så må jeg bake to iskaker til julebordet i morgen, og så må det ryddes og vaskes litt her, og plutselig har dagen gått og jeg må hente unger i barnehagen igjen... kjenner jeg er misunnelig på Johanna og G som sover fremdeles
Hva gjør dere i dag da?