Torsdag 7/4

ikke quote!
Jeg er så lei nedturer nå at GRRRRRRRRRRRRRRRRR!!! Fikk i går vite at M ikke når de faglige mål i engelsk og matte i år....Jeg har bedd om ekstratimer og hjelp i alle år men de har hele tiden sagt hun henger på om enn i nedre sjikte og får litt ekstra hjelp om enn enetimer ....
JEG syns de burde sett dette før nå og gitt henne mer hjelp??? Eller er jeg storforlangende som syns dette skulle vært sett før?? til høsten skal hun over i 8 og bytter da skole...hun bruker lang tid på å finne seg tilrette eller så vil tro det skjer nå også.Klassene splittes og settes sammen i nye fra flere andre barneskoler..
Jeg er trist,lei meg og jævli oppgitt for å si det mildt... Syns det ene tar det andre hele tiden...

Huff Mandy[&o][&o] skjønner du er trist om dagen

Her sov vi til rundt ni, men jeg er stuptrøtt allikevel fordi jeg la meg altfor sent. Snuppa og jeg sløver litt hjemme før vi skal på trilletur med ei venninne snart. Har ikke sett de på en mnd så det blir sikkert kos[:)][:)]

Tror jeg skal komme meg på spinning i kveld.

suki: å herregud, for en lyd! Hadde aldri sett for meg at den bråkte sånn! Og jeg hadde nok daua inni der, lettere klaustrofobisk... Men bra det ikke er noe alvorlig galt med deg, håper de finner ut mer sånn at du blir helt bra igjen! [:)]
Mandy: [&o][&o] helt enig med de andre, dette skulle de ha tatt tak i tidligere...

Hei sveis!

Jeg har vært på PulsSpinn og Pump, ungene er i bhg og nå skal jeg dusje. Håper å få slappa av litt og isa ned ryggen før kidsa skal hentes igjen. Ingen planer i ettermiddag, om jeg ikke må hjelpe mamma å flytte mormor til et annet rom på gamlehjemmet da.

Ha en fin dag!

Siku: Så bra d ikke var noe på MR[:)]
Looney: Flinkis som trener så kort tid etter snuppa ble født,skjønner ikke hvordan du får gjort det..
Skrållan: Jeg har hatt treningspause i 5 uker men startet opp igjen nå[;)]
 Tror det hjelper på psyken for tiden...godt å få svetta ut nå frustrasjon..

Uff, Mandy...[&o] ja jeg mener definitivt de skulle tatt med tak i det før, og hvertfall om dere har uttrykt bekymring i tillegg!![X(][&o]

Looney: Høres ut som gode dager!! [:D]

Suki: Hæiane mann... jeg hørte jo ingenting da filmen startet så skrudde opp lyden og tenkte dette her var da ikke så gale[8|] Skvatt i sofaen da den startet ordentlig ja[&:][8D] Godt de ikke fant noe ja[:)][:)][:)] Nakkeplager kan utløse så mye eller være utløst av så mye. Nå har jeg slitt med mye hodepine og tendenser til besvimelse før. Var hos osteopat som jobbet med bein, bekken, rygg og nakke. Tok til og med beinbetennelsen som jeg trodde snart var kronisk. To ganger så var jeg helt frisk... etter mange år med fysio og kiropraktor!! Kanskje verdt et forsøk nå når du har utelukket en del andre ting? Masse god bedring uansett!!![:)]

Skrållan: Trening, jobb, unger og dårlig rygg... husk deg selv og flinka!!![:)][:)]

Her er vi hjemme da mini (mini og mini fru blom[8D]) hoster og hadde feber i natt. Egentlig har jeg ikke mer fravær da jeg var vekke fire dager da mini hadde omgangssyken. Ser litt mørkt ut for praksisen min!!![>:][X(] Han har ikke feber i dag, men hoster... ser dagen an og forhåpentligvis kan jeg sende han noen timer i bhg i morgen slik at jeg ikke får mer fravær. Litt usikker egentlig på hva jeg bør gjøre.. har jo lyst å ha han hjemme, men...

I tillegg reiser vi til Geilo i helgen med hele familien da mormor spanderer. mamma har vært så elskverdig å si at hun kan være inne på hotellet og kose seg med mini om han fortsatt er syk så da får mor stått på ski!!!![:D][:D]

Brukt dagen i dag til å pakke.... snart tirsdag!!!!!!![:D][:D][:D]

Gode dager i Looneyheimen ja[:)]

Gikk i nesten to timer med venninna mi i dag, for deretter å kjøpe oss hver vår kaffe som vi nøt i solen. SNuppa mi bare sover og sover hun[:)]

Har bestillt mat til navnemarkeringen for Josephine, og nettopp spist en sen lunsj. Blir sen middag i dag for samboeren trener etter jobb.

Vurderte teste ut å gå for å hente N i bhg, men usikker på hvor lang tid jeg bruker og om han gidder gå hele veien hjem. Er jo mye enklere å kjøre[:D]

Trening i kveld blir enten spinning eller Body Combat - eller kose rompa på sofaen[&:] Skal jo på barsel workout i morgen tidlig anyway[:)]

Mandy: Ja, trening er utmerket for å få ut litt frustrasjon, men også for å få tankene over på noe helt annet en liten stund [:)]
Delia: Hehe, ja, jeg husker meg selv også [;)] Jeg huska meg ved å ta en laaaang, god dupp på sofaen i formiddag, samtidig som ryggen ble iset ned, det var deilig skal jeg si deg! [:)] God bedring til mini! [:)]

Henta hjem to meget møkkete unger. Regnklærne deres surrer i vaskemaskina nå, det så jo ikke ut! Må kjøpe nytt til Ida forresten, hun vokser jo fortere enn fort for tiden.

Ja dere vet jeg har hatt litt tøffe tak i det siste.. I dag har jeg og mini kost oss, han tuller og ligger og smiler og vil holde hånden min når han skal legge seg. Er det mulig å bare plutselig føle så pur lykke oppi alt!?!?! Fantastisk!!![:D][:D][:D]

To søte sovende barn før 19.30 gjorde at jeg dro på trening. Ble en helt grei styrke økt i kveld. Nå spises kveldens knekkerbrød mat mens jeg ser Paradise hotel.

Back
Topp