Torsdag 7/10-skravling

Skrållan

Forumet er livet
Her skinner sola, helt utrolig etter noen dager med konstant pissregn og vind. Rett uttafor stuevinduet mitt jobber det 4 karer med å bygge veranda til de oppe, men det er koselig med litt "selskap", hehe. Jeg har tatt for meg den overfylte klesdunken, og har småtjona litt her inne. Fikk med meg årskalenderen til ungene i bhg i dag, og guri meg så mange aktiviteter og sånt det blir fremover! Ungene skal ha eget julebord med julemiddag blandt annet, det blir nok stor stas! [:)]

Ellers har jeg jo ny pc da min gamle takka for seg på tirsdag, så jeg holder på å laste ned og innstallere sånne viktige ting som Spotify! Klarer meg jo ikke uten det!

I ettermiddag blir det PulsStep, det blir deilig! [:D]

Ha en fin dag dere! [:)]

God dag...her også skinner sola,johooo[:D] det er mere koselig enn det drittværet som har vært i mange dager nå...
Nå skal jeg reise å hente Mikael i bhg, så skal vi lage middag..Vi er hjemme alene til langt på natt, da mannen er i tr.heim på dagstur[8|] Han er nemmelig på sykehuset og setter opp noen målere..
Ellers så skal jeg legge meg tidlig i kvell, for i dag har nemmelig vært sånn sovedag ijen[:(]
Men nå, takk for meg...

God dag!

Her skinner også sola fra omtrent skyfri himmel. Utrolig etter nattens vær.....

Vi kom hjem fra fjellet igår. Vi tok tog, noe Maiken syns var morsomt [:)] Egentlig hadde jeg satt henne opp på fri i barnehagen idag, men hun fikk komme likevel (heldig for meg [;)])
Jeg har derfor vært på bebybesøk hos bestisen min. Det gikk overraskende bra psykisk. Vi skulle jo kose oss i permisjon samtidig, men sånn gikk det ikke. Deilig å føle at alt stadig går bedre [:)]

Nå sitter jeg og spiser litt etter å ha vært på en fantastisk deilig joggetur i nydelig høstnatur. Ingen ting kan måle seg med det altså!! Deilig å kjenne at formen er bra [:D]

Nå skal jeg straks avgårde og handle til den store gullmedaljen. Til lørdag skal vi nemlig feire barne- og mamma-bursdag for Maiken. Vi blir 10 voksne og 10 barn!!!!! Det blir moro [:D] Kjekt med stort hus ja [;)]

I ettermiddag skal Maiken og jeg besøke Matias, før vi skal bake litt. Tenker det blir populært begge delene. Nå har vi fått gravstenen, og den er så fin....<3 Har kanskje skrevet det før - husker ikke jeg [:)]

Etter snuppelure er i seng blir det tøying, rydding og litt bursdagsforberedelser på meg. Føler energien strutter nå - begyn å jogg jenter (eller bare trene om dere vil). Det gir så mye positiv energi tilbake til dere!!!

Ha en fiiiiiiiiiiiiin dag videre [:D]

Back
Topp