Torsdag 6.januar

Herregud, enda en natt med dårlig søvn! [&o] TRØØØØØØTT!!!!
I dag skal ungene i bhg, mamma er snill og kommer og kjører. Jeg stikker på PulsSpinn og Pump kl 9.15, og etterpå skal jeg på Interoptik for å høre om de kan hjelpe meg med å skaffe meg nødlinser, siden Brilleland ikke har sendt linser til meg som de skal, og da jeg var der i går prøvde han fyren å få det til å bli MIN feil?! [:@] Og ikke hadde de linser på lager, så jeg sitter i dag med gårdagens dagslinser... nice! Om Interoptik kan hjelpe, skal de ikke se bort fra at de har fått en ny kunde, og Brilleland har mistet en! Makan!
Så skal jeg stikke innom favorittsjappa mi, der er det salg nå! [:D][:D] Bør ikke shoppe mye da, men det er jo gratis å titte! [8D]
Når jeg kommer hjem igjen skal jeg prøve å sove litt. Skulle egentlig ta ned jula i dag, men det kan da vente til i morgen.
I kveld kommer sambo hjem igjen, han kommer nok etter at ungene er lagt, men men. Kanskje jeg får sove skikkelig nå i natt da..? Håper det!

Ha en finfin dag!

god morgen[:)]

skrållan; sikkert bare litt innkjøringsproblemer, snart går alt på skinner 

jadda, da var det ny dag. thomas sier han har vondt i halsen, men jeg tror ikke på han heeelt da. han er god på å vondt div steder. kneet, magen, halsen, ryggen, svimmel etc. lurer på hvor han det i fra?? [8|][8D] er helldigvis ikke meg som klager mest her. han gir pappan biola mot vondt i ryggen så noe har han da fått med seg[:D]

tror forresten jeg vet hvilken butikk du snakker om, skrållan. er det en interiør/klesbutikk i sentrum??? jeg fant myyye fint der hvertfall.

nå er det dusjings og så på jobb!

ha en fin dag[:)]

N våknet og hylte og gråt e fire til fem ganger før jeg la meg i går, og enda noen ganger i løpet av natten. Han er så tett i pusten. Våknet vel igjen kvart over åtte, og da var han kjempe varm. Feberen ble målt til 39 grader, og det er mye på han som aldri har feber. Nå sovnet han under dyna på sofaen her gitt[&o]

Samboeren er syk han også. Det er visst synd på han, i følge han selv. Så da er det bare meg igjen da.

Vi får egentlig et vennepar med to små barn på middag i dag, men kan vel være at et bør avlyses med denne sjukling gjengen her[:)][:)]

MaRtE: Ja, regner med det går over. Ungene straffer meg jo også, ved å IKKE spise! [&:] De lever på luft og ingenting, og litt middag - om det er noe de liker. Så ungene har fått bestemt middag hele uka, så de får noe de liker, og dermed spiser ett måltid om dagen i det minste... Til og med bhg har reagert på at særlig Ida ikke spiser, men de skjønte det var en reaksjon på at faren er så mye borte. Går nok over det også, med tid og stunder.
Ja, Kriz me zanz i sentrum ja! [:D] http://www.facebook.com/pages/KRIZ-ME-ZANZ/121559634547452 Looooove it! [:D] Ida digger butikken hun også, og bruker regelmessig litt av sine egne penger på dilldall, hehe. Eieren kaller henne hennes yngste kunde [;)] Vi er der så ofte at hun kommenterte i dag at jeg har klipt håret, haha!

Tobias hylgråt og prøvde å vri seg ut av armene på kontakten hans i bhg da jeg leverte i dag. Vi snakker reaksjon på faren igjen. Er så digg at det er JEG som får dritten, hehe. Men jeg regner jo med han roa seg ned fort, de gjør jo som oftest det. Jeg var gjennom en hard, men deilig treningsøkt, og deretter fikk jeg tak i linser på Interoptik! Så nå kan jeg ta ut gårdagens endagslinser, hehe. På interiørsjappa fant jeg den genseren jeg har titta på siden romjula, nå var den på 50 %! [:D][:D][:D][:D] Den MÅTTE jo være med hjem, og vet dere hva? Jeg følte meg faktisk litt fin da jeg tok den på, haha. Den satt som et skudd, det er sjelden jeg finner klær som sitter perfekt over puppene uten å bli telt rundt magen!
Nå skal jeg spise lunsj, og deretter sovne foran Ungkarskvinnen. God plan!

Jeg skal jage samboeren ut for å måke jeg, etter han har støvsuget hele huset. Deilig for han å være hjemme og syk sammen med meg[:D]

Nicholas kviknet til av en dose Ibux og leker nå på rommet sitt. Tror vi går for besøk i kveld da jeg altså[:)]

Jeg har fjernet julepynt overalt, tror jeg. Men milig noe jeg har glemt? ja, rommet til N har jeg faktisk glemt. Noe mer tro?

Foreløpig fargevalg i huset ble lilla, men snart må jeg finne en fresh vår farge....[:)][:)]

Også burde bilsetet til snuppa vært prøve festet i bilen. Greit å vite hvordan det gjøres til hjemturen fra sykehuset.

Da har jeg hatt tidenes raseri utbrudd på pappaen til N[&o][:@] Han skal ikke køde med gravide hormonelle slitne mødre. Endte med masse dritt slenging fra meg, og han ble informert om at han ikke vinner prisen som årets pappa[X(]
Vi hadde nemlig, i mine øyne, avtalt at N skulle dit nå i helgen selv om det er min helg. Rett og slett fordi det har vært mye bytting, og det blir kjedelig for N å være hjemme med høygravid mamma. Men pappaen hadde i følge seg selv miforstått og derfor avtalt snowboard i Hemsedal. Snowboard ble viktigere enn sønnen spør du meg, men det var visst ikke sånn..BLÆH!!! Også ble krangelen i telefonen utenfor Rema 1000 i tillegg[X(][:o][X(]

Samboeren skjønner ikke hvorfor jeg ble sint for vi kan da kose oss allikevel vi. Og det er jo helt rett!!

Ja ja snart kommer det et vennepar med to små på middag, og det blir i allefall kos[:)][:)] Maten er ferdig og bordet er dekket. N halvsover på sofaen og er ikke i form. Men venneparets yngste er også dårlig og måtte hentes i bhg i ag så da kan de være syke sammen.

Klikket også fordi måkemannen ikkke hadde måkt veien heller, og dermed kom jeg ikke opp bakken her[:@] Litt min skyld fordi jeg satt i telefonen med mamma samtidig, men faen ta måkemannen allikevel[:@][:@][:@] Så jeg måtte rygge ned og kjøre ovenfra isteden. Og da møtte jeg måkemannen. Han kunne vel for faen kommet 5 min før[:@][:@][:D]
Hører selv jeg er litt urimelig....

Venter dessuten på en ny dekoder med opptaker i posten, og kapsel til Nespresso maskinen vår. Ble sur fordi de ikke kom heller[:@]

Skrållan: at du ikke bestiller linsene på nettet[8|]

Det gjør jeg og jeg er kjempefornøyd[:)]

Looney: Hehehe, herrrrlige hormoner altså! [:)]
buffi: Kjøper gjennom brilleland, for da får jeg 2 gratis kontroller i året. Da har jeg hele tiden linser som er optisk korrekte. Det koster litt mer, men det er det verd synes jeg, skal jo tross alt ha øynene hele livet [:)]

Tobias er kjempetrøtt og sur, jeg også, hehe. De får se Barne-tv nå, så er det bading før kveldsmat og legging. Frister å legge seg samtidig med dem, men det er vel litt drastisk.

ORIGINAL: Skrållan

buffi: Kjøper gjennom brilleland, for da får jeg 2 gratis kontroller i året. Da har jeg hele tiden linser som er optisk korrekte. Det koster litt mer, men det er det verd synes jeg, skal jo tross alt ha øynene hele livet [:)]

Tobias er kjempetrøtt og sur, jeg også, hehe. De får se Barne-tv nå, så er det bading før kveldsmat og legging. Frister å legge seg samtidig med dem, men det er vel litt drastisk.

jeg kjøper gjennom nettet og jeg har gratis kontroller hos min optiker

Da har vi fått to,e på legevakten til N med 40 i feber etter å ha fått ibux, og er blitt dårligere og dårligere[&o][&o]

ORIGINAL: Buffi

ORIGINAL: Skrållan

jeg kjøper gjennom nettet og jeg har gratis kontroller hos min optiker

hvordan går det an? Om du ikke betaler noe til optikeren, hvorfor får du gratis kontroller?

ORIGINAL: Looney

Da har vi fått to,e på legevakten til N med 40 i feber etter å ha fått ibux, og er blitt dårligere og dårligere[&o][&o]

[&o][&o]
Masse god bedring til N, og lykke til hos legevakten!

Ja da er det bare 11 timer til vi reiser til Lanzarote, å herre min som jeg gleder meg!!!![:D] Alt er pakket og klart så nå jeg snart hoppe i seng, må jo opp kl. 05.....
Desverre så er Sivert litt kokkelimonke i kveld, rare ungen altså. Håper han sovner ordentlig snart og kutter ut å våkne hele tiden.

ORIGINAL: McBaby

Ja da er det bare 11 timer til vi reiser til Lanzarote, å herre min som jeg gleder meg!!!![:D] Alt er pakket og klart så nå jeg snart hoppe i seng, må jo opp kl. 05.....
Desverre så er Sivert litt kokkelimonke i kveld, rare ungen altså. Håper han sovner ordentlig snart og kutter ut å våkne hele tiden.

Gooood tur!! [:D][:D] Kos dere masse! [:D]
Typisk at ungene blir kokkelimonke rett før tur, man skulle tro de hadde reisefeber!

Marcus var så flink i dag at!
Nå sitter vi her og koser oss med gele..

ORIGINAL: WZ

Marcus var så flink i dag at!
Nå sitter vi her og koser oss med gele..

Så bra å høre![:)]

WZ: så bra[:)][:)]

N har kun en virusinfeksjon i følge legen så vi skal gi efedrin og febernesettende. Dette kunne visst vare i inntil 14 dager. Nå sover han, også satser vi på en bedre dag i morgen[:)]

ORIGINAL: suki

God bedring til N, Looney!
Godt og høre operasjonen har gått fint og at han har det bra, WZ!

Og GOD TUR McBaby!!
[:)][:)][:)]

Back
Topp