Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Skrållan
Looney: Hehehe, herrrrlige hormoner altså! [:)]
buffi: Kjøper gjennom brilleland, for da får jeg 2 gratis kontroller i året. Da har jeg hele tiden linser som er optisk korrekte. Det koster litt mer, men det er det verd synes jeg, skal jo tross alt ha øynene hele livet [:)]
Tobias er kjempetrøtt og sur, jeg også, hehe. De får se Barne-tv nå, så er det bading før kveldsmat og legging. Frister å legge seg samtidig med dem, men det er vel litt drastisk.
ORIGINAL: Buffi
ORIGINAL: Skrållan
Looney: Hehehe, herrrrlige hormoner altså! [:)]
buffi: Kjøper gjennom brilleland, for da får jeg 2 gratis kontroller i året. Da har jeg hele tiden linser som er optisk korrekte. Det koster litt mer, men det er det verd synes jeg, skal jo tross alt ha øynene hele livet [:)]
Tobias er kjempetrøtt og sur, jeg også, hehe. De får se Barne-tv nå, så er det bading før kveldsmat og legging. Frister å legge seg samtidig med dem, men det er vel litt drastisk.
jeg kjøper gjennom nettet og jeg har gratis kontroller hos min optiker
ORIGINAL: McBaby
Ja da er det bare 11 timer til vi reiser til Lanzarote, å herre min som jeg gleder meg!!!![:D] Alt er pakket og klart så nå jeg snart hoppe i seng, må jo opp kl. 05.....
Desverre så er Sivert litt kokkelimonke i kveld, rare ungen altså. Håper han sovner ordentlig snart og kutter ut å våkne hele tiden.
ORIGINAL: WZ
Marcus var så flink i dag at!
Nå sitter vi her og koser oss med gele..