Torsdag 28.januar

Skrållan

Forumet er livet
Trøtt. Meget trøtt. Vaniljesukker utover hele kjøkkengulvet. Masse å gjøre både innenfor og utenfor huset 4 vegger i dag. Er i tillegg meget redd vi får omgangen igjen, da nærmeste familie har det, og vi har møtt dem i det siste. Klarer ikke en runde til.

Ha en fin dag.

ORIGINAL: Skrållan

Trøtt. Meget trøtt. Vaniljesukker utover hele kjøkkengulvet. Masse å gjøre både innenfor og utenfor huset 4 vegger i dag. Er i tillegg meget redd vi får omgangen igjen, da nærmeste familie har det, og vi har møtt dem i det siste. Klarer ikke en runde til.

Ha en fin dag.

Huff satser på at dere ikke blir syke! Dere fortjener en laaaang friskeperiode nå[:)]

Jeg klør sååå fælt på brystvorta mi *klø,klø,klø* Hohoh... Men det verste er at når jeg klør på den så får jeg en angstlignende følelse[&:] Kroppen min er jammen meg noe merkelig!!!

Nettene har gått veeeldig bra etter at mini fikk lov til å sove på gulvet - nå kommer han faktisk ikke inn før 04-06 og det er digg!

Så kjøpte jeg meg en kjempe fin gravid t-shirt i går, og når jeg skulle ta på meg den i dag ser jeg at det har kommet sølevann inn i posen, og den er møkkete![&o] Skuffende, når man gleder seg til nye klær[8D]
Nå skal jeg kaste innpå frokosten, levere mini og dra på skolen! Ha en stråååålende dag alle sammen

Usj Skrållan... synest dere fortjener sykdomsfrie tider nå altså!!!![:)]

Her sov mini fra halv syv til syv i morges[:D][:D] Våknet av liten kar som ropte om han fikk komme inn til meg[8D][:D] Så godt med litt søvn ja.. for nå er det oppgaveskriving[:'(]

Ja, vi får bare krysse det som krysses kan, har verken tid eller ork til spysjuka i "ønskereprise"!

Ida er levert i bhg, og på vei hjem stakk vi innom butikken. Kjøpte meg en fin orkidee på tilbud på Mega, måtte ha noe i en tom krukke i vinduet, siden julestjerna er sendt til de evige jaktmarker... Nå skulle jeg egentlig starta på helgavasken siden jeg ikke rekker å ta alt i morgen, men noen har stukket av med orket mitt!! Får se om jeg gidder å ta noe i kveld, etter sambo har kommet hjem...
Verdens beste Tobias står her på gulvet og danser, han er i skikkelig herlig humør i dag! [:)] Det hjelper en dautrøtt og utslitt mamma! [:)]

Silly: du må vaske gravidtoppen din, så dra den på, og deretter ta magebilde og vise oss! [:D] og god kløing på puppen! [8D]
Delia: god skriving! [:)]
Shoppis: Flinke husmora! [:)]

Herregud, syke IGJEN!
Marcus var i barnehagen mandag og tirsdag sist uke, syk resten.
Så var han der mandag og i halve går, da ringte de og sa han var syk..
Så vi ser på Dooooooooooora!

Glad vi jobber skift så vi kan overlappe hverandre nå når vi har syke barn, hvis ikke hadde vi brukt opp alle sykedagene våre allerede..

For en deilig morgen[:)] N koset seg med barnetv mens jeg og gubben koste oss lenge i sengen. Var på trening til kvert over ti og tok sol etter det. Nå spiser vi pizza mens N er en liten tur i bhg. Jeg har første oppdrag i ny ekstra jobb i ettermiddag og er litt spent på det. Ble ingen skole i dag for jeg gadd ikke[:D][:D]

Deilig å være litt hjemme og merker jeg[:)] Etter jobb i kveld MÅ jeg vaske i huset for jeg får besøk av venninne i morgen.

Ferdig med dagens trening, og nivå 2 var jo faktisk ikke så ille som jeg hadde trodd! [:)] Går med godt mot de siste 9 dagene av nivå 2 altså! [:)]
Nå putrer lasagnesausen på komfyren, lukter herrrrlig!

Endelig hjemme fra jobb. Manner meg opp til helgevasken[X(][X(]

Manner meg opp til den jeg også... mulig den må utgå altså... [8|] 

ORIGINAL: Skrållan

Manner meg opp til den jeg også... mulig den må utgå altså... [8|] 

Det ble en rask runde, men nå er det pent her igjen[:)][:)]

Full helgevask er støvtørking i alle rom, kjøkkenvask, badet (sambo sin jobb), støvsuging og gulvvask. På forhånd har jeg rydda. Vinduene vaskes ved behov, og når det passer seg mtp været.

Ble ikke påbegynt i dag da, jeg orker ikke.. ser på Tangerudbakken istedet! [:)] Så da får jeg bare ta det jeg rekker før jobb i morgen, og ta resten på lørdag. Liker ikke å vaske på lørdager, men men...

Herremin, jeg føler meg som den sjuska som bare støvsuger til helga [X(] Og så skifter vi på sengene annenhver helg. Gulvvask blir etter behov, eller litt sjeldnere enn det.
Vi må prioritere, og da prioriterer vi samvær. [:)]

ORIGINAL: Shopoholic

ORIGINAL: suki

Når dere tar helgevasken............hva innebærer det? Full pakke med gulvvask/støvsuging, støvtørk, vindusvask, sengeskift og rydding?

Jeg er glad når jeg har fått gjort en av tingene. Og tar jeg f.eks gulvene, orker jeg kun en etasje. Aldri både 1.etg, 2.etg og kjeller.

[X(]

Støvsuger, vaske gulver, vasker kjøkkenet og stuebordene, skifter sengetøy og tar badet. Sambo tar som regel badet da.¨
+ støvtørking her og der og rydder opp i gangen.

Vinduene vasker bare mamma, det gidder jeg ikke [8D]

Tar jo over alt ellers og men er mer grundig før helgen, syns det er deilig og bare slappe av hele helgen, ikke tenke på støv og skit [:D]

Nå skal sambo bære opp det nye skatollet weee [:D]

Samme som her det[:)] Sengetøy skiftes så ofte uansett. Ligger ikke på en hel uke engang i vårt hus nei. Gubben støvsuger og jeg løper etter med moppen[:D]

Jeg føler jeg MÅ tørke støv hver uke, både møblene, veggene, vinduene er hvite, og det vises så fort om det er støv og barnefingre som har klassa der! [8D] Men det er fort gjort å tørke støv da, også gjør jeg og ungene det sammen som en aktivitet. De er jo så glade i å hjelpe til. Ida er med bare annenhver uke da. Vi pleier å ha på musikk og danse mens vi holder på, stor suksess for Tobias i allefall! [:)] Så vi vasker hele kåken unntatt badet som er sambos jobb, på ca 2 timer. Blir mange shake rumpe-pauser nemlig, særlig om vi spiller ABBA! [:)]

ORIGINAL: papayamammaen

Herremin, jeg føler meg som den sjuska som bare støvsuger til helga [X(] Og så skifter vi på sengene annenhver helg. Gulvvask blir etter behov, eller litt sjeldnere enn det.

Signerer VELDIG! Haha, her er det ikke noe skinnende hele tiden, men alltid ryddig på kjøkkenet og toalettet (bad har vi jo ikke nå så)[8D]

ORIGINAL: papayamammaen

My kind of woman!!!![8D][:D]

Jeg har rett og slett ikke kapasitet. Her ryddes det jevnlig, og resten taes ved behov. Men betyr ikke at det er skittent, bare at jeg ikke har faste dager![:)] Dere som skifter sengetøy flere ganger ukentlig... hvorfor egentlig, og har dere ikke nok klesvask??[8D]

Back
Topp