Torsdag 27. mai =)

mammatilto

Flørter med forumet
God morgen alle søte jenter [:)

Nå ha jeg levert godguten min i barnehagen. tok meg den frihet til å levere han litt tidlig, slik at jeg fikk nett hjem å spise frokost og lage meg niste. Det var godt [:D] Så nå skal jeg straks på jobb [:)]

Hva slags planer har dere i dag da?

Ha en kjempe fin torsdag alle sammen [:D]

God morgen[:)]

Det er deilig å ha rolige morgener så den skjønner jeg godt[:)]

Her har mannen min fri til han begynner i ny jobb i neste uke så det er så fantastiske morgener[:)] Har kun meg selv og tenke på. Kan sove litt lengre siden jeg slipper å levere to barn i barnehagen og jeg får fred og ro[:)] Så jeg er på jobb og skal være her til kl.15.30 i dag[:)] I kveld er det forening som vi kaller det i stavanger. Jenteklubb, venninnetreff eller jeg vet ikke hva dere kaller det i andre landsdeler[:)] Så da blir det god mat og sladring[:)] Alltid koselig det[:)]

God morgen [:)] Jeg har nettopp lever i barnehagen. Skal spise en god frokost nå! Idag skal jeg på spadate med min hærlige gravide venninne [:D] Rygg og nakkemassasje blir det

God morgen.
Her har jeg vært hos legen og tatt hcg-prøve, så vi venter spent kan du si. Ellers har jeg lillegutten vår hjemme fra barnehagen. Kanskje litt dumt hvis jeg skal slappe av, men han er flink til å leke alene og så sover han 2 timer på dagen. Liker bare å ha han i nærheten akkurat nå. Ellrs lite planer.

Jeg skal på biltilsynet å ordne meg midlertidig førerkort.... Har mista lommeboka mi og siden jeg ikke har noen anelse om hvor den kan være så må jeg bare skaffe meg et sånt et!

Jeg har nesten akkurat stått opp, jeg[8D]

I dag skal jeg ikke gjøre så mye.. bare slappe av, spise og gå tur med hundene mine[:)]

Back
Topp