Torsdag 27 mai er det i dag gitt....

Looney

Forumet er livet
VIP
Jobben kaller meg.....

Ikke jeg[:D][:D] Har ennå avspassering etter jobbehelgen jeg, så skal kun jobbe i morgen denne uken[:)]

Lurer på om jeg skal olje terassen idag (en liten en) eller om jeg skal male litt.... får se om det tørker opp rundt her etter hvert[:)] Vil bli ferdig med å male huset nå, er ikke fint når det står sånn halvvegs.

God morgen! [:)]

Ungene sov til halv 8, veldig greit! [:)] Skal på jobb kl 15-19 i dag, så før den tid skal vi ransake klesskapet til Ida for klær som er for små. Skal også gå til butikken og handle litt, og ellers bare kose oss.
Skulle egentlig på PulsStep i kveld, men siden jeg må jobbe, utgår det... tenkte å dra på spinning i formiddag istedet, men barnepassen er full. Jeg kjenner allerede nå at jeg blir stressa i kroppen av å ikke trene en dag, så mulig jeg må shredde litt når jeg kommer hjem fra jobb.

Ha en fin dag jenter! [:)]

God morgen alle sammen[:)][:)][:)] Her har vi alle tre spist frokost og er i grunnen klar for å komme oss på trening[:)] Ryggen er faktisk bedre men skal styre unna styrketrening for arm/rygg i dag også tenker jeg.

Sommervær her i dag[:)]

Ha en flott dag videre[:)]

I dag er en sånn dag jeg gjerne vil donere bort gubbe og barn! Sambo har oversett husarbeid (altså, sin del), så det ser forjævlig ut her. Jeg skulle støvsuge nå, og hva finner jeg ved lenestolen han pleier å sitte i? Jo, avrevne tånegler!  Herregud, så heslig! Er han 14 år eller?! Velvel, fortsetter å støvsuge, faktisk så mye at jeg fikk vondt i ryggen. Særdeles praktisk når jeg skal på jobb i skobutikk i ettermiddag, der er det jo ikke annet enn bøying og bæring!
Setter fra meg støvsugeren, og vips, der kommer Tobias løpende inn i stua - med gummistøvlene på. Samme gummistøvlene han hoppa i søledammene i for en liten time siden. Ergo, de er ikke akkurat rene.

Gulvene må egentlig støvsuges igjen. I'm working with chimps!!!!!

(og ja, jeg har PMS!!!!)

Da har jeg trent og snuppa mi sover[:)][:)][:)] Heidi koser seg med bombom og dem der skumgummi bilene...Så her blir det nok sukkerkick ja[8D]

Så nå er planen å rydde, må bare tømme iskaffien min først[:)]

Bra at de fant henne, men fy søren så grusomt det må være for familien å miste så mange på en gang[&o]

Jeg må hoppe i dusjen, skal i forening. Er litt sånn småkvalm, håper det går over. Trøtt er jeg og men det er min egen feil. Tenker at jeg har fri så jeg sitter oppe til sent på kveld, men tenker ikke på at jeg har en vekkerklokke på 3,5 år så jeg får ikke sove lenge selv om jeg har fri[:D]

Nysgjerrig på karakteren til Looney jeg...[;)] Skjønner det er bra, gratulerer så mye!

Hadde meg et bad, og nå er jeg klar for forening[:)]

ORIGINAL: McMor

Nysgjerrig på karakteren til Looney jeg...[;)] Skjønner det er bra, gratulerer så mye!

Hadde meg et bad, og nå er jeg klar for forening[:)]

Looney er mega fornøyd ja. WEEE. karakterene skulle egentlig ikke komme før i morgen men så oppdaget jeg på FB ar flere i klassen plutselig hadde sjekket karakterene på studentweb.Og nervene kom tvert.... men jeg turde sjekke og det ble langt over forventet gitt. Jeg fikk B på bahelor oppgaven om adoptivbarn med tilpasningsproblemer. YEAH!!

Ellers  har jeg hatt en stressende dag på jobb, men fått til masse så det har vært gøy[:)] Snakket med min gode venninne ang lån og det går i orden akkurat som vi vil ser det ut til. Får garantert svar tidlig neste uke, men hun mente det ikke ble noe problem

Gratulerer Looney! [:)]

Hjemme fra jobb, og litt sulten kjenner jeg. Men så huska jeg at jeg har bare spist frokost (2 skiver) og 1 polarbrød i dag... [8|] Mat neste!

Skal jeg være fornuftig å legge meg da? En lang lesedag foran meg i morgen og altfor trøtt til å lese noe nå kjenner jeg. Gubben er hos et vennepar så lite med selskap her i kveld også.

jeg skla legge meg, men klarer ikke løsrive meg...
har kjørt med jentene til østlandet i dag, så er sliten etter kjøringa
ungene kose seg i bakesetet, da er det kos å kjøre tross alt.

Gratulerer Looney!!

Back
Topp