Torsdag 25 november

Buffi

Forumet er livet
[:D]

Brrrrrrrrrrrrrrrr kaldt idag gitt...Vi sto opp til 10 kalde og det er kaldt på vestlandet....

Ungene er i barnehagen og jeg skal ta den store husvasken i dag[:)] Så da tar jeg fri fra trening

Kanskje dere har tips[8|] Vilde er umulius å kveldene nå[&o] har holdt på en god stund. Hun legger seg kl 19 legger seg fint og sover vel kanskje en time eller 2. For å deretter å våkne og nekter å legge seg...Hun ligger helst å klamrer seg til meg når jeg tar henne opp..Så vi ligger i sofaen med veldig dempet belysning på tv og lys..Legger henne så går det 1-5 min før hun griner igjen. Lar henne da grine litt før jeg henter henne...And so on...Jeg blir sprø

Noen tips...Jeg liker ikke å være BRUTTI...

Nei får vel ta moppedansen her hjemme[;)]

God formiddag! [:)]

Ida våkna med øyekatarr i dag, hurra. Heldigvis hadde jeg salve liggende her hjemme, så hun kunne komme i bhg. Mamma kom og kjørte dem i dag, her er det nemlig -17 grader, samt sur vind, så effektive grader er nok over -20. Herrrrrrrrlig. Hun skal hente dem også, veldig greit! [:D][:D]
Jeg skal begynne å pakke inn julegavene i dag, det blir skikkelig koselig! [:)]
Kl 17.30 skal jeg på PulsStep, og det gleder jeg meg til.

Ha en fin dag dere! [:)]

buffi: huff, slitsomt! Har ingen tips jeg, sånn har jeg aldri opplevd.. [&o]

HURRA! Hannah sin debut uten bleie på natta var suksess! [:D] ingen tiss i senga. Å så utrolig stolt hun var av seg selv. Som premie fikk hun ha på seg en fin kjole i bhg.[:)]

Rolig dag her. Snart skal Sivert sove og da skal jammen jeg også ta en siesta. Var altfor lenge oppe i går og pakket inn julegaver så jeg er veeeeldig trøtt i dag.

I går fikk jeg forresten blomster på døra fra mamma. Hun syns så synd i meg som er så uheldig med beina mine. [;)] Koselig gjort da.[:)]

Buffi: Har hun holdt på sånn lenge? Kan jo bare være en sånn runde med søvnregresjon som går over like plutselig som de kommer. Har ikke opplevd det selv da men venninna mi har en gutt som holder på sånn av og til. Det som funket for dem var å bare tviholde på rutinene, når han våknet trøstet de han men tok han ikke ut av rommet.

ORIGINAL: McBaby

HURRA! Hannah sin debut uten bleie på natta var suksess! [:D] ingen tiss i senga. Å så utrolig stolt hun var av seg selv. Som premie fikk hun ha på seg en fin kjole i bhg.[:)]

Rolig dag her. Snart skal Sivert sove og da skal jammen jeg også ta en siesta. Var altfor lenge oppe i går og pakket inn julegaver så jeg er veeeeldig trøtt i dag.

I går fikk jeg forresten blomster på døra fra mamma. Hun syns så synd i meg som er så uheldig med beina mine. [;)] Koselig gjort da.[:)]

Buffi: Har hun holdt på sånn lenge? Kan jo bare være en sånn runde med søvnregresjon som går over like plutselig som de kommer. Har ikke opplevd det selv da men venninna mi har en gutt som holder på sånn av og til. Det som funket for dem var å bare tviholde på rutinene, når han våknet trøstet de han men tok han ikke ut av rommet.

Ja hun har vel holdt på slik den siste mnd vis ikke lengre..I begynnelsen var jeg og på rommet med henne..Men hver gang jeg la henne ned så hadde hun skikkelig lei seg gråt..Så da var det opp igjen..Og holdt på så lenge at ryggen blei litt vondt av å holde henne så lenge..Og sambisen kan ikke gå inn for da blir det 5 verdenskrig.

Så derfor endte vi opp i sofaen

vet det var dumt men godt for ryggen min[;)]

Jeg har prøvd å la henne grine/skrike der inne..Men tar henne opp når det har gått 2 min..Men neste helg skal Heidi være vekke og skal helle prøve å ta kampen og heller holde meg våken mer på nettene og se om det hjelper.For jeg vil nemlig at hun skal sove i senga si og ikke komme inn til meg i slutten

Så får får vi se hva som skjer

Men takk for svar[:)]

Endelig slappe av tid for meg[:)] N var helt utslitt etter bursdagsbesøket i går og har ikke hørt en lyd fra han i natt før han kom tuslende inn på badet når jeg var ferdig i dusjen i morges. SÅ spiste vi frokost alle tre før vi leverte i bhg. Jeg og samboeren dro så på møte i banken, og dersom alt går som vi nå håper får vi lavere rente i den banken, og dermed sparer vi ca 6000 i året i utgifter der. Men da blir det bankbytte igjen da.

Har så vært innom NAV og gjort unna div andre småærend før det ble god hjemmelunsj på meg og samboeren. Nå sløver vi hjemme før henting i bhg[:)] I ettermiddag kommer vår stakkars nedbrutte nysingle kompis på middag, og etter det kommer et vennepar med liten bebbis på besøk.

Så nå er det bare å slappe av frem til kvelden[:)]

'

Hatt flere venner på kjempe koselig besøk[:)] Nå skal visst samboeren ha seg litt mat, og jeg tror det blir godis spising for meg[:)][:)]

Back
Topp