Torsdag 25.09

Hei hei jenter :D

Hostelars hadde en bedre natt takket være Cosylan :D hosta ikke mens jeg lå, men fikk noen kuler de to gangene jeg var oppe! Emira hadde drømt om at spiderman og et lemen hadde holdt henne fast:P haha..

Jeg og Liana har vært på helsestasjonen og snuppa er 88cm lang og veier 12,8kg :D og "testen" med dukke, seng osv gikk helt supert.. hs måtte le litt fordi Liana gjorde alt så fort:P (dårlig tid den jenta mi:) ) også fikk jeg beskjed om at hun ligger godt over gjennomsnittet med språket :D:D det visste jeg faktisk ikke! Så det var gøy :)

Nå skal jeg varme meg med en kopp te, også må jeg ut å handle etterpå:)
Så morro med tur på HS :) Gleder meg til det blir vår tur!

Vi har undervisning fra kl 9 til 18 i dag, det er litt tungt må jeg si.
Og vi opererer tydeligvis med LANGE pauser. I går var det lagt opp til 1,5 times lunch, men jeg presset det ned til 1 time (synes egentlig 45 minutter holder). Dagene blir så lange når vi har mye pauser innimellom!
Nå har vi igjen 1 time mellom forelesninger, men det handler nok mer om at den eksterne foreleseren ikke følger programmet til de faste lærerne :p
Så nå sitter jeg i cafeen på skolen og strikker og leser litt her =)
Snart på´n igjen, og bussen hjem til gutta etterhvert!

Dro til pappa... Alene. Helt til søndag! Khalid er omtenksom, og skjønner når jeg trenger en time-out. Snill :-)

Hva gjør dere på? :-D

Vi har undervisning fra kl 9 til 18 i dag, det er litt tungt må jeg si.
Og vi opererer tydeligvis med LANGE pauser. I går var det lagt opp til 1,5 times lunch, men jeg presset det ned til 1 time (synes egentlig 45 minutter holder). Dagene blir så lange når vi har mye pauser innimellom!
Nå har vi igjen 1 time mellom forelesninger, men det handler nok mer om at den eksterne foreleseren ikke følger programmet til de faste lærerne :p
Så nå sitter jeg i cafeen på skolen og strikker og leser litt her =)
Snart på´n igjen, og bussen hjem til gutta etterhvert!
Laaang dag og altfor lange pauser. Godt du fikk kortet det ned :-D

Jeg bruker aldri mer enn 150kr per gave, selv til søstrene mine og deres barn ;) Vi er så mange søsken og det er så mange barn at det går rett og slett ikke ;)

Handla endel julegaver på salg i januar da, på 70% :p

Holder egentlig det. 150-200 kr :-)
Stor familie selv, så i år blir det 3 søstre med barna og foreldrene mine og ei bestemor :-) Holder :-)

Dro til pappa... Alene. Helt til søndag! Khalid er omtenksom, og skjønner når jeg trenger en time-out. Snill :-)

Hva gjør dere på? :-D

Å så snill han er! :D det er nok godt for deg med litt fri♡

Hei hei jenter :D

Hostelars hadde en bedre natt takket være Cosylan :D hosta ikke mens jeg lå, men fikk noen kuler de to gangene jeg var oppe! Emira hadde drømt om at spiderman og et lemen hadde holdt henne fast:P haha..

Jeg og Liana har vært på helsestasjonen og snuppa er 88cm lang og veier 12,8kg :D og "testen" med dukke, seng osv gikk helt supert.. hs måtte le litt fordi Liana gjorde alt så fort:P (dårlig tid den jenta mi:) ) også fikk jeg beskjed om at hun ligger godt over gjennomsnittet med språket :D:D det visste jeg faktisk ikke! Så det var gøy :)

Nå skal jeg varme meg med en kopp te, også må jeg ut å handle etterpå:)
Flotte mål på 2-åringen :-D :-D
Gøy at hun ligger langt fremme i språket. Gøy med postive feedbacks :-) :-)

Godt du hoster mindre hostelars ;-) ;-)

Flotte mål på 2-åringen :-D :-D
Gøy at hun ligger langt fremme i språket. Gøy med postive feedbacks :-) :-)

Godt du hoster mindre hostelars ;-) ;-)

Ja det var gøy å få vite sånne positive ting :) for jeg tenkte hun var veldig gjennomsnittlig.. for virker ikke som om hun er så mye flinkere enn de fleste her inne?:)

Haha HosteLars hoster en del på dagen, men det kan jeg leve med :) deilig at det roet ned på natta :D

Back
Topp