Torsdag 25.09

Lilla-87

Forumet er livet
Morn!
Ikke lenge igjen til jul nå, folkens..:eek: Tida går så utrolig fort.

Jen våkna 03.30 i natt.. 05.45 ga vi opp forsøket på å få henne til å sove mer og stod opp. Vi fikk iallfall spist frokost sammen alle tre og slapp stress på morran.:) Blir en lang dag på lillemor i bhg, men slik går det når man absolutt skal opp midt på natta. Kan jo håpe hun lærer av det.:p
Jeg er utrolig sliten og i dårlig form i dag, så jeg vurderer å droppe både gruppearbeid og forelesning.

Hvordan er ståa hos dere andre?

Så slitsomme netter dere også har :-( Dere er ikke alene.

Går fort til jul... Gruer meg til å kjøpe masse pakker med minimalt av penger :-(

Er du syk? God bedring :-) Bli heller hjemme å hent deg inn litt. Kroppen er ofte lengere syk, om man presser den :-(

Opp 5.50 her .... Yeeey!
Og hun var våken 7 ganger eller noe i natt. Kom ut av tellingen!
Heldigvis tok K det verste i natt, så jeg fikk slappe av i senga og høre de styre på :P

Hva er planene deres idag ? :-D :-D

Jeg har sovet 8 timer i strekk :rolleyes: Våkna kl 08 og skjønte ikke hvor jeg var :p deilig!

Nå blir det te og frokost og så jobbing hjemmefra.

Så henter jeg Hermine når vi skal spise middag hos svigers :)

Morn!

Jen våkna 03.30 i natt.. 05.45 ga vi opp forsøket på å få henne til å sove mer og stod opp. Vi fikk iallfall spist frokost sammen alle tre og slapp stress på morran.:) Blir en lang dag på lillemor i bhg, men slik går det når man absolutt skal opp midt på natta. Kan jo håpe hun lærer av det.:p
Jeg er utrolig sliten og i dårlig form i dag, så jeg vurderer å droppe både gruppearbeid og forelesning.

Huff, for et tidspunkt å ta dag på :eek:

Høres lurt ut å ta sykedag! ;)

Æsj, jul ja...håper ikke det går for fort siden masteroppgaven skal leveres 1.november :p

Går fort til jul... Gruer meg til å kjøpe masse pakker med minimalt av penger :-(

Er du syk? God bedring :-) Bli heller hjemme å hent deg inn litt. Kroppen er ofte lengere syk, om man presser den :-(
Jeg pleier å lage liste over hvem jeg skal kjøpe gaver til og så begynne allerede i september. Om jeg kommer over salg eller tilbud så kjøper jeg med meg om det kan passe til noen på lista. Men husk å skrive hva du har kjøpt etter navnet på lista, ellers er det lett å glemme at man har handla noe :p

På den måten har jeg handla julegaver til alle 18 i familien for under 1000kr :D

Ja, det er myyye bedre med gode netter altså.:p Håper det går seg til hos oss begge.

Bilderprodukter av barna er jo fine gaver og trenger ikke å være så dyrt! Bildekalender er en slager til besteforeldrene her iallfall.:) Masse anna morro mann kan lage også. iPad-og iPhone deksel, kopper/krus, osv.

Takk for det. :)
Har fått utsatt gr.arbeidet til mandag nå, så da slipper jeg å ha dårlig samvittighet for å ikke være med.

Huff, for et tidspunkt å ta dag på :eek:

Høres lurt ut å ta sykedag! ;)

Æsj, jul ja...håper ikke det går for fort siden masteroppgaven skal leveres 1.november :p

Ja, det var i tidligste laget. Det gikk i "Aua" i to timer før kapitulasjon fra foreldrenes side.:p Oppdaga blemmer/sår på innsida av munnen under tannpussen i sta, og siden mannen likevel har time hos optikeren etterpå, tar han med Jen på en sjekk hos legen.
1. Greit å sjekke hva det er/om det er smittsomt ifht bhg.
2. Når man først skal "ødelegge" arbeidsdagen, så kan man gjøre det skikkelig!:p

Vet det ikke er hjelpsomt, men september har gått svinfort og jeg tipper oktober går unna i like stor fart.;) Hvordan ligger du an med masteroppgava da?

Morn!

Nei så slitsomt! Man blir passe frustrert ved sånne netter :P syns du bare skal hvile deg så mye som mulig idag! Så kansje du blir frisk :) god bedring:)

Nei så slitsomt! Man blir passe frustrert ved sånne netter :P syns du bare skal hvile deg så mye som mulig idag! Så kansje du blir frisk :) god bedring:)
Takk, Anita. Jeg tror du har rett.;) Tenker å lage meg en kopp te, DEISE ned på sofaen og se på "Skal vi danse" nå. ;)

Tror ikke vi skal kjøpe gaver til hele slekta i år.. får bare si at vi har ikke god råd!;) om jeg ikke har fått jobb da! Tenker at ungene er det viktigste.. så mine søsken og foreldre :)

Opp 5.50 her .... Yeeey!
Og hun var våken 7 ganger eller noe i natt. Kom ut av tellingen!
Heldigvis tok K det verste i natt, så jeg fikk slappe av i senga og høre de styre på :P

Hva er planene deres idag ? :-D :-D

Det hjelper godt å være den som blir liggende i senga :D

Jeg har sovet 8 timer i strekk :rolleyes: Våkna kl 08 og skjønte ikke hvor jeg var :p deilig!

Nå blir det te og frokost og så jobbing hjemmefra.

Så henter jeg Hermine når vi skal spise middag hos svigers :)

Å så deilig :) gjør nok godt på formen også! :D

Ja, det var i tidligste laget. Det gikk i "Aua" i to timer før kapitulasjon fra foreldrenes side.:p Oppdaga blemmer/sår på innsida av munnen under tannpussen i sta, og siden mannen likevel har time hos optikeren etterpå, tar han med Jen på en sjekk hos legen.
1. Greit å sjekke hva det er/om det er smittsomt ifht bhg.
2. Når man først skal "ødelegge" arbeidsdagen, så kan man gjøre det skikkelig!:p

Vet det ikke er hjelpsomt, men september har gått svinfort og jeg tipper oktober går unna i like stor fart.;) Hvordan ligger du an med masteroppgava da?
Kanskje hun har fått den der hånd, munn og fotsyken?

Haha, ja, ingenting er så fint som å ha masse ærender midt i arbeidstida :p

Nei, du, det der var særdeles lite hjelpsomt :eek: :p Vel, burde vært kommet lengre i prosessen enn hva jeg er. Et bare halvveis, og bør være ferdig 2 uker før fristen så det er spørs hvordan dette går :p

Takk, Anita. Jeg tror du har rett.;) Tenker å lage meg en kopp te, DEISE ned på sofaen og se på "Skal vi danse" nå. ;)

Høres ut som en super plan for en pjusk mamma:D;)

Kanskje hun har fått den der hånd, munn og fotsyken?

Haha, ja, ingenting er så fint som å ha masse ærender midt i arbeidstida :p

Nei, du, det der var særdeles lite hjelpsomt :eek: :p Vel, burde vært kommet lengre i prosessen enn hva jeg er. Et bare halvveis, og bør være ferdig 2 uker før fristen så det er spørs hvordan dette går :p

Jeg også tenkte på den..

Du er vel et skippertaksmenneske du også, er du ikke? Dette går så bra atte..;)

Marian87 ; superklokt! Det MÅ jeg gjøre. Man kan ikke kjøpe for 3-400 kr til alle. Kun søstrene mine og barna. Må få ut fingeren snart. Og liste sksl jeg lage :-D

Ingrid; fotokalender lagde vi for 2 år siden. Men kanskje krus ol kan være noe.

Begge ungene fyller jo år neste mnd(ferdig med gaver takk og lov) , så er det meg,søsteren min,niesen min,mamma og pappa fyller 50,pluss br.dag og jul... skjønner ikke hvordan vi skal få det til hahaha...... får ta litt og litt :-D :-D

Hei hei jenter :D

Hostelars hadde en bedre natt takket være Cosylan :D hosta ikke mens jeg lå, men fikk noen kuler de to gangene jeg var oppe! Emira hadde drømt om at spiderman og et lemen hadde holdt henne fast:P haha..

Jeg og Liana har vært på helsestasjonen og snuppa er 88cm lang og veier 12,8kg :D og "testen" med dukke, seng osv gikk helt supert.. hs måtte le litt fordi Liana gjorde alt så fort:P (dårlig tid den jenta mi:) ) også fikk jeg beskjed om at hun ligger godt over gjennomsnittet med språket :D:D det visste jeg faktisk ikke! Så det var gøy :)

Nå skal jeg varme meg med en kopp te, også må jeg ut å handle etterpå:)

Marian87 ; superklokt! Det MÅ jeg gjøre. Man kan ikke kjøpe for 3-400 kr til alle. Kun søstrene mine og barna. Må få ut fingeren snart. Og liste sksl jeg lage :-D
Jeg bruker aldri mer enn 150kr per gave, selv til søstrene mine og deres barn ;) Vi er så mange søsken og det er så mange barn at det går rett og slett ikke ;)

Handla endel julegaver på salg i januar da, på 70% :p

Back
Topp