Torsdag 24032011

Tobias våkna med 38,5 i feber i dag, så i dag blir han hjemme med meg. Har egentlig sett det komme, han har hosta noen dager, og i går kveld ba han selv om å få legge seg selv om huset var fullt av unger.

Ida drar i bhg da, og det gleder hun seg til! [:)] Jeg har avlyst lunsjen jeg skulle på i dag, typisk at ungene blir dårlig på dager jeg faktisk har planer, hehe, det slår aldri feil! [;)] Treninga har jeg utsatt også, skulle egentlig på trening kl 9, men drar på Afro kl 17.30 istedet, for da er sambo hjemme.

Må på butikken da, jeg tror ikke vi har nok mat hjemme. Men Tobias slapper da av i vogna i mens han, det ordner seg nok. Tenkte å dra innom Husfliden også, nå er jeg jo ferdig med barselgaven til Destiny, så nå kan jeg starte på bestevenninna mi sin! [:)]

Ha en fin dag dere! [:)]

Strålende sol her i dag, men litt mye vind[:)] Vi er invitert hjem til ei av fra barselgruppa på helsestasjon, men jeg husker ikke hvem hun er. Men det blir sikkert koselig[:)] Snuppa har sovet kjempe godt i natt, men jeg har vært våken mye pga migrene. Slitsomt å ikke kunne ta migrene medisin fordi jeg ammer[>:]

Nicholas er blid og glad i bhg. Etter bhg skal han kjøres til pappaen sin og være der til mandag. Og han gleder seg masse til det.

Jeg har overtalt samboeren til å dra på shopping av klær til han i kveld. Han sier han skal bli med, så da håper vi på det. Han trenger nemlig nye klær nå. Trening tror jeg ikke jeg får tid til i dag gitt[:D]

Snøstorm i dag igjen....... så lei denne vinteren,syns den har vart i evigheter...[&:]
Bare lilleplutt hjemme i dag. E sover hos bestemor alene for første gang. stolt og spent da hun dro.
Ikke quote under:
poff

Hellu. Stilte på jobb i dag jeg, men det ble kjapp retur. Spysyken muligens eller bare plutselig uforklarlig oppkast pga svangerskapet? Ikke godt å si. Er hvertfall hjemme nå, så smitter jeg ikke alle kollegaene mine.

Googlet det syndromet, og skjønner dere ikke har lette dager for tiden M[&o]

ORIGINAL: McMor

Hellu. Stilte på jobb i dag jeg, men det ble kjapp retur. Spysyken muligens eller bare plutselig uforklarlig oppkast pga svangerskapet? Ikke godt å si. Er hvertfall hjemme nå, så smitter jeg ikke alle kollegaene mine.

Googlet det syndromet, og skjønner dere ikke har lette dager for tiden M[&o]
  Takk,viktigste er hvertfall å få svar på ting nå.Føler meg utslitt av å ikke ha blitt trodd.. så det er positivt at de begynner å lete etter svaren hvertfall,det er en lettelse[:)]

Lest litt om syndromet jeg og nå... skjønner at det er og har vært tøffe tider for dere Mandy. Godt dere hvertfall blir hørt nå, og at dere har blitt avfeid før er trist og må ha vært fortvilende[&o][>:][&o][>:] Håper dere får den oppfølgingen dere fortjener nå!!![:)]

Her er minien litt bedre... Fremdeles dårlig i magen og liten matlyst, men skarvleriet har igjen åpnet for fullt!![8D]  Har vært to behagelige dager her hjemme der vi har lagt om slakt på sofaen og sovet. Han sovnet tidlig i går og våknet klokken 0500 i dag[>:][>:] Så da mor var trøtt og ville sove var det ikke håp... han hadde lopper i blodet etter to rolige dager[>:][8D] Så her sitter vi.. fremdeles dårlig i magen og liten matlyst så blir nok hjemme i morgen også.. men da skal jeg huske å legge meg tidlig i kveld.. tror jeg!![8D][:)]

Kryss fingrene for oss, vi skal se på en leilighet i nærheten her i dag med billig leie så håper den er bra og at vi får den!! Hadde vært så deilig!!!!!!!![:D][:D]

God bedring til syke store og små[:)]

Her er formen ræva enda, over en uke med intens forskjølese og i dag er halsen voooond.... Begge unga har en stygg hoste, så lurer på å holde dei hjemme fra BHG i morgen. Får se det ann[:)]
Ellers sitter S mye på potta nå[;)] kommer ikke noe, men skal ordne med klistremerkebok[:D] og A har ikke tissa seg ut i natt!!! har slitt litt, han tisser mens han sover, synes dette er så lei selv[&o] Men vi ble glade i dag, både han og jeg at trusa var tørr[:D][:D] blir klistremerkebok på han og[;)]
Ellers kommer mamma senere i dag og skal spise pølse med lompe og hilse på gutta[:)][:)]

For et nydelig rom[:D][:D][:D] og herlig seng!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: Shopoholic

ORIGINAL: Delia

For et nydelig rom[:D][:D][:D] og herlig seng!![:D][:D][:D]

Ikke rommet hennes dette altså, er bare bilde av senga fra nettet [:D]
Fikk søren meg ikke senga i dag, kom ikke før i morgen!!!!! Irriterende og hun ventet jo såå på stor jente seng!

Skjønte det, men jeg synest det var et nydelig rom selv om!!![8D] Ja det er så irriterende å vente når man vil ha noe NÅ!![>:][>:][;)]

Back
Topp