Torsdag 21 oktober JABB I VEI

Buffi

Forumet er livet
[:D]

Lenge siden nå[:)]

I dag laver det ned med snø...Helt hvitt over alt og snøen henger på trærna..Får liksom julestemning av dette været gitt

Ungene er i barnehagen..Dem skulle skynte seg ut så dem kunne lage snømann ute..Så dem var på utsiden allerede fra kl 9 av dem[:D]

Det var glatt når jeg kjørte og slik som det laver ned bør jeg vurdere å hente dem tidligere *host* sommerdekk*host*

Men først og frems skal jeg shine opp denne plassen[:)]

Her er det kos å sitte inne i varmen[8D][:D] Det snør og tordner ute... Kjørte minien til bhg (3 min til bhg) og der sto det 6 biler i grøften og en del ev dem hadde tydeligvis smelt i hverandre!![&:][&:] Jejeje.... godt mannen la om til vinterdekk i forgårs[;)][:D]

mårnings!

i dag lå jeg litt lengre enn vanlig, leste bok mens mannen var på butikken og kjøpte frokost til oss[:)] veldig uvant og veldig deilig[:)] 

i dag vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, noe småplukk her hjemme også blir det sikkert en liten tur på sentret. har fått kjøpesenter like ved her, moro det, men ikke bra for lommeboka.

snøen ligger fint her og det er -3 grader og sol[:)]

Måtte ta meg en hjemmedag i dag jeg. Sover dårlig og sovnet vel ikke før 03.30 i natt og måtte opp 06.30. Nicholas gråt pga vonde bein i går kveld og mente selv han var syk i morges. Han hadde vondt i magen og var trøtt, og sa han aknsje skulle kaste opp[:o] Men jeg leverte han allikevel jeg, og de har ikke ringt.

Jeg skal til osteopat halv fire, også til bhg for de har feiring av FNdagen der i dag med suppe osv til foreldrene. Så er det rett i bursdag hos Nicholas' oldefar som blir 85 år i dag. Jeg er sliten men vurderer allikevel å trene i kveld. Også har jeg lyst på noe nytt, selv om jeg egentlig sparer penger til den kommende flyttingen.... uvant å være hjemme på dagtid og se Dr Phil gitt[:D]

Tror jeg og gubben er mer eller mindre enige om permisjonen nå også. Tar 80% i 56 uker og gubben tar sine 10 uker. Jeg tar ferie mens han har første del av sin perm og han tar ferie mens jeg har perm. Slik får vi to måneder sammen til sommeren + mulighet til tur til sydligere strøk tidlig neste høst. De siste ukene av gubbens perm i september neste år skal jeg jobbe. Kjenner meg selv såpass at jeg vet jeg trenger komme meg ut litt og gubben har meget godt av alenetid med snuppa. Permisjonen er vel over for oss begge tidlig i mars 2012[:)]

Bare superkjapt innom, har jobba i 6 timer, henta unger i bhg (bare det tok 1,5 time...), og nå kaster jeg i meg 2 brødskiver før jeg skal på trening. Dagens tips er: Ikke sett deg ned, for da kjenner du ikke hvor sliten du er.

ORIGINAL: Skrållan

Bare superkjapt innom, har jobba i 6 timer, henta unger i bhg (bare det tok 1,5 time...), og nå kaster jeg i meg 2 brødskiver før jeg skal på trening. Dagens tips er: Ikke sett deg ned, for da kjenner du ikke hvor sliten du er.

Den lever jeg etter de dagene jeg trener etter jobb også. Må nesten stå mens jeg kaster i meg middagen også vøttø.

Jeg er syk[X(] Dro til legen i ettermiddag og har bihulebetennelse og fikk dobbel dose penicillin. Har hanlget altfor lenge nå, og de sliter på en gravid kropp. Så fikk sykemelding for i dag og i morgen[:)]

Back
Topp