Dobbel post
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen
Her startet dagen halv seks, men hun sovnet litt i vår seng etterpå, nasse sliter veldig med å puste.
39 i feber målte jeg i morrest igjen, så det forandrer seg jo ingentingI morgen skal tanten min komme å passe henne, så mannen får bli med meg på sykehuset. Vi skal på forberedende til keisersnittet, så det tar hele dagen. Hvis det ikke er noen endring til lørdag på henne, tror jeg vi tar den aller første turen til legevakten. Skal man ikke det når de har gått så mange dager med høy feber?
Mannen har dratt på jobb, kommer tilbake rundt klokka ti, da skal jeg sove litt før jeg skal få sprøyta mi, i ræva som vi sier her i trøndelagSå da må jeg ned til byen en tur, ikke det jeg har mest lyst til i dag
Det verste er at jeg er blitt forkjøla selv, håper det går over til mandag.
Håper dere andre har friske/friskere barn i dag, og at natten har vært god![]()
Haha!bruker din tråd da siden min ble så rotete
Så synd at Nassemor har feber ;( ville nok også sjekket det ut etter så mange dager i tilfelle det kan gjøres noe med. Drikker hun og spiser? Simone må lures drikke og litt "mat" i når hun er syk. Da går det i ritz kjeks, potetskruer, vann, juice og smoothie. Mme også. Men hun er rask å kaste opp om hun gråter rett etter drikke når hun er syk.
Spennende med forberedelser da! Det ble mer virkelig for meg etter den samtalen! Jeg hadde jo ikke peiling, og innbillte meg at jeg skulle få bedøvelse, babyen ut, jeg slappe av i ca fe timer og være fit for fight...moahaha! Så enkelt var det ikke..hehe..jeg følte meg ganske lite lur egentlig som trodde det var peace of cake