Torsdag 2.desember

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her er det faktisk bare -7 grader i dag, så jeg skal gå oppover i bhg med ungene. Mens de er der skal jeg pakke inn noen julegaver, se One tree hill og bare kose meg hjemme alene [:)]
I ettermiddag er det PulsStep, hurra!

Ha en fin dag dere! [:)]

hei [:)] i dag er begge ongene i barnehagen igjen endelig.... var hjemme i 10 dager for spy og drit og dro i barnehagen på mandag og Marie kasta opp natt til tirsdag så da fikk hun en dag hjemme og i går måtte Benjamin hentes pga oppkast[:)]
så nå skal jeg snart på sparkjøp med en venninne også er det vel bare hjem å slappe av før huset står på hodet her i ettermiddag igjen [:)]

men trenger noen forslag til hvordan jeg skal få Benjamin til å slutte med natt pupp.... er litt sliten nå å han blir jo 1 år den 15....han var ikke sånn at han skulle ha mat om natta før i høst så han har jo vært et eksemplaris barn egentlig,men kjenner jeg er sliten og vil gjerne sove en hel natt igjen[&:] Marie og Benjamin deler rom så er ikke så lett å bare la han ligg for da våkner hun også å da har vi FEST[:D]

her har vi vært i barnehagen på julefrokost:)
kim-thomas sover og jeg drikke kaffe:P eneste som står på planen i dag er å handle inn til julekaker vi skal bake:)

her fryser jeg snart ihjæl.....iskaldt jo[&o]
Nå har jeg vært hos legen å handla litt mat...nå er jeg dødsliten så nå skal jeg prøve å sove litt...off er så drittlei den "gode" formen min[:(]

Hei hei jenter[:)][:)]

Her våknet vi til 16 minus idag. Friskt ja[X(] Etter å ha fått Sander klar for barnehagen gikk jeg og Matheo rett tilbake i seng, og sov i fire timer. Deilig.

Jeg har forresten fått besøk av en kjær og etterlengtet venn idag. Mensen[:'(][:'(][:'(] Æsj!

Ingen planer for dagen, bare slappe av når Sander kommer hjem. Blir nachos til middag, kose oss med det[:)]

Håper dere har en strålende deilig dag damer[:)][:)]

Jeg har trena, og shoppa litt. Ble 1 julegave, og deler av 2 til. Også kjøpte jeg Diorshow-mascara til meg, og fikk med en dior kajal og sminkefjerner - me like! [:D] I tillegg kjøpte jeg en kjempefin dongerikjole med seler til Ida, den skal hun få ha på i morgen når de skal i teater [:)] Tobias fikk enda en Lynet McQueen-genser, så da er han happy [;)]

I kveld er det Bones!!

God kveld[:)]
Da har jeg dumpet ned på sofaen og nyter roen og freden i huset. Har hatt bursdagsfeiring i dag, og det er jammen travelt..
Så nå skal jeg kose meg med tv, pc og en god bok[:)]

Back
Topp