Torsdag 19. desember

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Heisann

Her ble det morgen klokka seks, mannen har dratt på jobb, nasse og jeg er hjemme til jeg skal på sykehuset.
Det er hun veldig fornøyd med:-)

Spent på hvordan det går i dag altså, føles nesten som et jobb intervju:cool::eek:

Håper dere har hatt ei god natt, og får en fin dag:-)

Nasse i dag:)
1387435761569.jpg1387435665631.jpg1387435651441.jpg1387435627130.jpg
Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

God morgen!
Vi har hatt noen oppvåkninger i natt kan man si, med sutring og kaving og sår gråt :( Hermine er enda verre idag, hes som ei kråke, 38.6 nå på morran, surkler og puster tungt :( vi må nok ta oss en tur til legen idag ja!
Såeh....her blir det å skje fint lite idag, vi må ut å få tak i noe ibux da, håper hun er i form til det og skulle hentet mme på apoteket men spørs om hun orker det da vi må helt inn til byen for å hente den.

Lenge siden vi har sett henne nå, så stor hun har blitt! Lille storesøster ;) Søte nasse :)

Takk:-) Ja, jeg har vært litt dårlig på å ta bilder i det siste:-)

God morgen!
Vi har hatt noen oppvåkninger i natt kan man si, med sutring og kaving og sår gråt :( Hermine er enda verre idag, hes som ei kråke, 38.6 nå på morran, surkler og puster tungt :( vi må nok ta oss en tur til legen idag ja!
Såeh....her blir det å skje fint lite idag, vi må ut å få tak i noe ibux da, håper hun er i form til det og skulle hentet mme på apoteket men spørs om hun orker det da vi må helt inn til byen for å hente den.

Huff, stakkars lita:( Masse god bedring til Hermine.

Heisann

Her ble det morgen klokka seks, mannen har dratt på jobb, nasse og jeg er hjemme til jeg skal på sykehuset.
Det er hun veldig fornøyd med:-)

Spent på hvordan det går i dag altså, føles nesten som et jobb intervju:cool::eek:

Håper dere har hatt ei god natt, og får en fin dag:-)
Masse lykke til på sjukehuset!! Håper det går din vei.:)

Nydelige Nasse! Koselig å se bilder av henne igjen. Jeg syns hun har strekt seg.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen!
Så trasig at lille Mine er i dårligere form.:( Lykke til hos legen!
Hvordan er formen din da?

Så trasig at lille Mine er i dårligere form.:( Lykke til hos legen!
Hvordan er formen din da?

Jeg står han av! ;) har jo i grunnen liten tid til å kjenne så godt etter, men på ibux+paracet går alt ann :p

God morgen.
Jenny våkna da vi skulle legge oss i går og var slettes ikke mer trøtt!:p Litt hostesaft + mme gjorde susen og vesla sov videre til 07.30. Siden alle er friske og pappaen har tatt juleferie, kunne vi fjase litt og kose oss i storsenga før vi stod opp.♡

Frokosten er innabords og nå skal jeg avsted på den o'store mathandlinga før jul. Skal også kjøpe de siste julegavene..

Ha en fin dag, dere!!:)

God morgen.
Jenny våkna da vi skulle legge oss i går og var slettes ikke mer trøtt!:p Litt hostesaft + mme gjorde susen og vesla sov videre til 07.30. Siden alle er friske og pappaen har tatt juleferie, kunne vi fjase litt og kose oss i storsenga før vi stod opp.♡

Frokosten er innabords og nå skal jeg avsted på den o'store mathandlinga før jul. Skal også kjøpe de siste julegavene..

Så deilig at dere alle har juleferie :)
Mannen her tar ferie fra i dag av, så i morgen skulle vi vaske huset mens Hermine er i bhg...spørs om det ikke blir husvask med Hermine som "hjelper" istedet, og o store mathandlerunde!!! :p

God morgen!

Uff:oops::( dakkar lille.. masse god bedring! Hvordan er formen din da?

☆★hilsen meg★☆

God morgen.

Åååå for en fin morgen:rolleyes::D deilig! Hehe..

☆★hilsen meg★☆

Jeg og Emira har vært på kontroll:) alt var jo kjempe bra:D morsomme tester de tar egentlig..selv jeg blir overrasket over hva hun faktisk kan og skjønner:P lang er hun å! 108,5 cm (ikke rart hun bruker 110/116 i klær:eek::p som er 5-6år)
Veide 19,2 kg:)

Meeen Liana har litt feber:oops: vet ikke om det er forkjølelse eller reaksjon fra vaksina..var litt tett i nesa idag tidlig bare..og hun er i fin form ellers heldigvis *bankibordet* men helsesøster sa at hun kan få reaksjon 1-2 uker etter vaksinen ble tatt..så jeg vet ikke jeg :P hun er hvertfall hjemme og tar seg en lur;)

Nå skal jeg få spist litt tenker jeg:)

☆★hilsen meg★☆

Lekmer.no har salg på div klær idag;):)

☆★hilsen meg★☆

Masse lykke til på sjukehuset!! Håper det går din vei.:)

Nydelige Nasse! Koselig å se bilder av henne igjen. Jeg syns hun har strekt seg.:)

Takk, hun har plutselig skutt i været:-)

Vi våkna 0930 idag vi, hadde ikke hørt klokka, så barna ble vekkerklokkene våre idag :) ble litt kjas med påkledning, men så var det klart for litt kos før nissefest i bhg :)
9udyse2e.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp