suki: Han bæsjer ikke av seg selv, har ikke gjort det siden i våres... [8|] Men forrige uke og i dag så har han jaggu klart det! Han sliter sånn at det er sendt henvisning til barneavd på sykehuset pga det...
Så bra dere har hatt bedre morgener, og skjønner godt at humøret ditt preges av vær, travle dager og trøtthet! [&o]
LurveTufsa: Ja, hurra for drittbleie! [:D] Og heldige deg som sov til halv 11! [;)]
mandy4: Hadde vært greit om det ordna seg selv det magestyret hans ja, og aller helst i går! Kjedelig at det ikke ordna seg med fritidshuset! [&o]
Gikk greit å sykle med ungene til kjøpesenteret. Kjøpte tøfler til dem, Tobias sin første boxershorts (han er ikke så gira på truser og boxershortser, han har jo bleie! hallo, liksom!) og litt scrapperier. Traff tilfeldigvis på mora mi der også, så hun spanderte is på ungene, også Ludo. Så nå har jeg og Ida spilt Ludo, hun er litt utålmodig for sånne spill, merker jeg... Men det ble straks mye mer artig da hun slo meg inn da! [8D]
Og om noen av dere vil ha et gratis treningstips for legger og lår: Kjøp sykkelvogn, stapp den full med unger (I9 kg + 12 kg, for min del), kjøp masse matvarer og legg baki samt småstæsj du har shoppa. Finn en oppoverbakke, og værsågod - tråkk! [8D]