Torsdag 19 august

Looney

Forumet er livet
VIP
spennende dette her............

g'morgen[:)]

snart jobb. i dag skal jeg på svømming og slutter kl 15, så forhåpentligvis går dagen fort!!

lykke til med huskjøp, looney!

ha en fin dag[:)]

Lykke til, Looney! [:)]

God morgen! [:)]

Da er vi oppe og hopper. Ida ser barne-tv, og Tobias kjører traktorer og biler på gulvet her. Ute skinner sola, og det er 12 grader - det blir vel varmere utover dagen.
Vi skal sykle til kjøpesenteret etter frokost. Skal kjøpe noe tøffel-greier til ungene til bhg-start på mandag, samt at jeg skal ha litt scrappeting. Er 3 stk som har bursdag den 30., så greit å begynne å lage kortene allerede nå...
I ettermiddag skal jeg på PulsStep, hurraaaaa! [:D][:D][:D]

Ha en feiende flott torsdag dere! [:)]

Jubel i heimen! Andre folk jubler kanskje over ny jobb, kjøpt seg hus og lignende, men jeg jubler over ei bæsjebleie!! Tobias har bæsja, helt av seg selv!! Ingen klyster involvert! JIPPI!

suki: Han bæsjer ikke av seg selv, har ikke gjort det siden i våres... [8|] Men forrige uke og i dag så har han jaggu klart det! Han sliter sånn at det er sendt henvisning til barneavd på sykehuset pga det...
Så bra dere har hatt bedre morgener, og skjønner godt at humøret ditt preges av vær, travle dager og trøtthet! [&o]
LurveTufsa: Ja, hurra for drittbleie! [:D] Og heldige deg som sov til halv 11! [;)]
mandy4: Hadde vært greit om det ordna seg selv det magestyret hans ja, og aller helst i går! Kjedelig at det ikke ordna seg med fritidshuset! [&o]

Gikk greit å sykle med ungene til kjøpesenteret. Kjøpte tøfler til dem, Tobias sin første boxershorts (han er ikke så gira på truser og boxershortser, han har jo bleie! hallo, liksom!) og litt scrapperier. Traff tilfeldigvis på mora mi der også, så hun spanderte is på ungene, også Ludo. Så nå har jeg og Ida spilt Ludo, hun er litt utålmodig for sånne spill, merker jeg... Men det ble straks mye mer artig da hun slo meg inn da! [8D]
Og om noen av dere vil ha et gratis treningstips for legger og lår: Kjøp sykkelvogn, stapp den full med unger (I9 kg + 12 kg, for min del), kjøp masse matvarer og legg baki samt småstæsj du har shoppa. Finn en oppoverbakke, og værsågod - tråkk! [8D]

sliten.no

Sliten.no jeg og Marte[>:]

Huset gikk 300 tusen over takst, og vi kan fortsatt kjøpe på forkjøpsretten min. Men gubben er i tvil om vi kanskje heller får noe annet når det blir så dyrt allikevel. Og som vanlig er jeg uenig[:D] BOMBE!!

Godt vi har noen dager fremover på å diskutere om vi slår til eller ikke. Jeg har alle midler inne for å overbevise gubben merker jeg. Her skal alle knep brukes....tror ikke jeg klarer det, men er jo lov å håpe.

Jeg er også sliten, men jeg er sånn selvforskyldt treningssliten! Fikk sms da vi spiste middag om Ida ville komme og leke med hun hun gikk i bhg med tidligere, og det ville hun jo! [:)] Så jeg pælma kidsa i sykkelvogna og suste bort til dem, leke leke, nuss og kos da vi dro (og Tobias bæsja av seg selv ENDA EN GANG!!!!!!! herreguuuuud, hva skjer?!), før jeg fikk det råtravelt (sånn typ klokka var 17.12, og jeg skulle møte sambo uttafor treningssenteret på ANDRE siden av byen om 3 min...). Jeg sykla som et olja lyn, for å si det mildt!! 17.17 var jeg der! [;)] Men jeg var jo andpusten og svett allerede da jeg gikk inn på PulsStep-timen, haha!

Nå sitter jeg og venter på at lille nevø og søs kommer en liten tur!

I morgen kommer husets sjef hjem fra ferie. Da er det slutt på å selv bestemme når det er morgen, flying på kveldene uten å sjekke om noen er hjemme, overtidsjobbing akkurat når det passer meg, ingen middagslaging..... Og allikevel så gleder jeg meg til å se han igjen da[:)][:)][:)][:)] Godt det er fredag når han kommer hjem igjen for da har vi helgen  sammen.

Back
Topp