Torsdag 15.

Minerva

Forumet er livet
VIP
Sånn, dagens "pludretråd" - synes liksom det er greit å ha en sånn tråd for alt som ikke passer inn andre steder. [:)]

I dag ble jeg vekket klokken 8 (må stort sett sove til rundt 10 for å fungere, i hvert fall om jeg ikke er i seng før ti på kvelden) av at de holdt på å mekke på balkongen rett over det skråstilte soveromsvinduet mitt...
En mann i løftekran-kurv som sto og hamret og borret i metall og kunne se rett ned på meg... [&:]
Ikke fikk jeg sove, ikke kunne jeg slappe av - tenk om jeg sovnet og dro av meg dyna? [:D]

Etter det har jeg tatt oppvasken, fyllt en plastikkboks fra Clas Olsson med bøker, tømt en eske med tøy, og vasket badet - og FUNNET UT AT DOEN VÅR LEKKER!
Ikke så gøy når alt er helt nytt, nei. Sendte straks melding til formannen blandt byggefolkene - har merket meg litt rar lukt på badet og jaktet årsaken, men trodde det var ujevn vannstand i vannlåsen eller noe. Tror nok kanskje det er den fine bekken som renner fra doen til dusjsluket hver gang jeg trekker ned nå, jeg... [&o]
Håper de fikser det raskt!

Nå skal jeg uansett i dusjen, så får jeg se om jeg klarer å komme meg ned til byen for å jakte presang til utdrikkingslaget jeg skal på på lørdag.
Ellers kanskje jeg kan fikse det før "kaketreff" for sommermager på kafé Tante Beate i morgen - for de som er interessert. Er BIM-treff, men er ca. 300 meter fra der jeg bor, så jeg håper å treffe fremtidige trille-bekjentskaper! [;)]
I kveld skal jeg spille rollespill med jentegruppa mi, så da er jeg opptatt hele kvelden. Har skikkelig problemer med ryggen, er litt spent på hvordan det går - kanskje jeg får kapre sofaen og strekke meg ut der?[8|]

Håper alle andre også har en god dag, og får anledning til å nyte solskinnet som strømmer inn gjennom vinduet her! [:)]

drit det med den doen da. Noe må det jo alltid være og da...... Jeg har en strålende dag og koser meg med at det endelig er blitt litt vårlig i hovedstaden. Tenker jeg skal ut en liten tur nå. Må kjøpe en bursdagsgave til helgan.

Faktisk er rørlegger her og jobber allerede! Dessverre måtte han skjære løs doen og flytte den for å komme til problemet, så jeg er uten do til i morgen, i hvert fall. [&:]
Litt tricky med min klassiske "gravideblære" som må tømmes annenhver time! [:D]
Heldigvis er jeg jo borte i hele kveld, så får jeg bare håpe at doen er i orden i morgen tidlig! Han satser på å få den på plass igjen i dag, men den må stå helt i ro i førsten slik at fugemasse og slikt får satt seg.

jeg har igrunnen ikke gjort nooooe fornuftig idag, når jeg tenker meg om [8|]
menmen. kvelden er enda ung, kanskje vi skal ut å plaske litt i sølene etterpå [:)]
var og henta k i bhg ista, og der går det ei jente som er 6 på torsdagene etter skoletid som praaater sååååå mye. hun skulle akkurat dra når jeg var og henta k, så hun fulgte med oss ut i bilen, og prata og prata. vaffal.. så sier hun plutselig; "min mamma gillar dig inte" jeg bare.... "OK" (vet knapt hvem moren hennes er at all[8|]). "men jag gillar dig,.. du luktar så gott, och så är du inte sådär jättegamml hällre"..[:D]
Kids altså. Man må passe munnen sin [:D]

*knis, ja jeg lo godt jeg også.
men guuu hadde ungen min sagt noe sånt til noen tror jeg jeg hadde blitt så flau at jeg hadde dødd.

holdt på å synke ned i gulvet når Kasper sa til hun som passer han på mandag (jeg hadde spysjuka i helga [&:]) at; "Du Margit, mamma grisade såååååå mycket i toan igår".
Han kom inn mens jeg pjuka, men GAd, det hørtes jo ut som om jeg hadde gjort noe annet lxm [&:][8|]. Måtte forklare henne hva det dreide seg om, men uff - som de prater altså [8|][:D]

Sånn, da har man reddet byen, drept den onde kaos-tilbedende ypperstepresten og kaosdemon-tingen han prøvde å mane frem, fått seg fancy klær og blitt bløffmaker i stedet for bare vanlig smugler...
En heeeelt vanlig kveld med rollespill, altså! [:D]

Har i tillegg hatt magesjau - den kroniske, veeeeldig bra start på kvelden gitt - innsett at uten toalett i 24 timer ikke er noe problem siden vi jo faktisk har toalett på hybelen som fremdeles står tom [:)], og spist kvelds.
Så nå er det på tide å krype til køys - måtte bare gire ned litt foran PCen fordi jeg er så høy på sukker at hodet svømmer. [:D]

I morgen må jeg jakte gave til utdrikningslaget jeg skal på på lørdag (og der skal jeg få meg deeeilig massasje!), og så har jeg som sagt tenkt meg på "kaketreff for sommermager" her i gamlebyen.
God natt til alle august-berter der ute, og sov godt!

Back
Topp