Torsdag 14.08

Lilla-87

Forumet er livet
Morn!:)
Dere vet hvordan stillhet er et dårlig tegn med småbarn i hus? Vesla er helt nater på alt elektronisk: mobil, iPad, tv-remoten, radiostyrte biler osv. Kom ut av dusjen i sta og kunne hørt ei knappenål falle i gulvet, og da holdt Jen på med mobilen min på stua. Ringte til Camilla faktisk!:p

I dag MÅ vi finne på noe!! Fikk semesterkortet mitt tilsendt for noem dager siden, men ikke noe stipend, og jeg har så mye på handlelista til bhg.start! Mannen la igjen penger til oss, så det spørst om vi må dra på shopping rett og slett..:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

hehehe, typisk at de driver med noe når det er stille ja :D
Så sent du får stipend? Jeg fikk det tidlig i forrige uke...
Rare greier, at det er så stor forskjell.
Håper dere får handlet litt da :D

hehehe, typisk at de driver med noe når det er stille ja :D
Så sent du får stipend? Jeg fikk det tidlig i forrige uke...
Rare greier, at det er så stor forskjell.
Håper dere får handlet litt da :D
Betalte sem.avg 1.august, men hadde glemt å godkjenne utd.plana på studentweb. Gjorde det forrige fredag og trodde kanskje pengene ville komme kjapt, men nei.:confused:

Hei. Vi var i bhg kl 9, men ble møtt av en ansatt. Fortslte at et barn akkurat var sendt hjen pga oppkast, og på tirsdag kastet det opp en også. Vi blir ikke å reise dit før mandag. Hvis ingen flere er blitt dårlig.
Kjipt assa. Ventet meg ikkr dettenfør nærmere høst/vinter.

Idag kommer søsteren min og mannen. Blir koselig å ha de her.

Hva driver dere med?

Vi har akkurat spist en koselig lunsj på kjøkkenet med masse frukt og grønt. Deilig :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dere vet hvordan stillhet er et dårlig tegn med småbarn i hus? Vesla er helt nater på alt elektronisk: mobil, iPad, tv-remoten, radiostyrte biler osv. Kom ut av dusjen i sta og kunne hørt ei knappenål falle i gulvet, og da holdt Jen på med mobilen min på stua. Ringte til Camilla faktisk!:p

I dag MÅ vi finne på noe!! Fikk semesterkortet mitt tilsendt for noem dager siden, men ikke noe stipend, og jeg har så mye på handlelista til bhg.start! Mannen la igjen penger til oss, så det spørst om vi må dra på shopping rett og slett..:p

Hehe, kjenner til det.
Her trykker de koden på Ipaden selv, og hun ringer alltid på viber til noen av vennene til mannen haha.

Kjipt det skulle ta så lang tid. Kryssernfingrene for i morgen :-D
Kos dere på shopping :-D :-D

Hehe, kjenner til det.
Her trykker de koden på Ipaden selv, og hun ringer alltid på viber til noen av vennene til mannen haha.

Kjipt det skulle ta så lang tid. Kryssernfingrene for i morgen :-D
Kos dere på shopping :-D :-D

Hehe..Skummelt å ha noe liggende fremme!:p Har begynt å lagt padda oppe på hyllene, slik at hun ikke når tak i den.

Håper jeh også. Nå har hun vokst ut av nesten alle klær og sko, så det trengs påfyll.:)

Så greit å få beskjed om mulig omgangssjuke fra bhg da, så slipper dere kanskje unna? Håper det.:)
Kos dere med besøket!!

Har du sjekka at alt er i orden med søknaden? At du har signert papiret og alt?

Nå har fader meg strømmen gått igjen her..... Håper den kommer tilbake snart ... får helt noia av den strøm greia. Man er jo så avhengig av den..

Hva driver dere med? :-)

Vi har fartet i hele dag :-)
Besøkt noen venner og lekt masse.
Og handletur etterpå. Sitter på bussen på vei hjem nå :)
Gale unger på bussen
ImageUploadedByBV Forum1408031253.068341.jpg
Mannen er på jobbsammenkomst, så jeg har invitert lillesøster på film og vin :-D

Surfer mobilt!

Hahaha også til Camilla da :D ville nok bare høre hvordan det sto til med dem ;)

Fikk dere shoppet litt? :)

Hei. Vi var i bhg kl 9, men ble møtt av en ansatt. Fortslte at et barn akkurat var sendt hjen pga oppkast, og på tirsdag kastet det opp en også. Vi blir ikke å reise dit før mandag. Hvis ingen flere er blitt dårlig.
Kjipt assa. Ventet meg ikkr dettenfør nærmere høst/vinter.

Idag kommer søsteren min og mannen. Blir koselig å ha de her.

Hva driver dere med?

Vi har akkurat spist en koselig lunsj på kjøkkenet med masse frukt og grønt. Deilig :-)

Usj hold dere langt unna noen dager ja :P hehe.. men bra dere ble advart da :D

Nå har fader meg strømmen gått igjen her..... Håper den kommer tilbake snart ... får helt noia av den strøm greia. Man er jo så avhengig av den..

Hva driver dere med? :-)

Dere var lenge uten strøm:( vet du hva grunnen var da?

Hahaha også til Camilla da :D ville nok bare høre hvordan det sto til med dem ;)

Fikk dere shoppet litt? :)
Hehe..Ja, hun ville nok skravle litt med Simone.;) Vi dro på opphørssalg på en sportsbutikk, men endte bare opp med ullsokker til Jen og støvler til meg selv. :p Får dra til byen i morra eller mandag for å handle klær.:)

Vi har fartet i hele dag :-)
Besøkt noen venner og lekt masse.
Og handletur etterpå. Sitter på bussen på vei hjem nå :)
Gale unger på bussen
Vis vedlegget 72701
Mannen er på jobbsammenkomst, så jeg har invitert lillesøster på film og vin :-D

Surfer mobilt!

Fine guttene som sikkert syns det var stas med busstur:D
Ha en fin kveld med søster;)

Hehe..Ja, hun ville nok skravle litt med Simone.;) Vi dro på opphørssalg på en sportsbutikk, men endte bare opp med ullsokker til Jen og støvler til meg selv. :p Får dra til byen i morra eller mandag for å handle klær.:)

Haha skikkelig storhandel :P ikke alltid like lett å finne det man skal ha! Og hvertfall ikke med en liten 2åring på slep:D

Heei :)

Idag syns jeg nesten dagen har gått i ett! Selvom formiddagen var ganske rolig:P kl 14:30 tok jeg og sambo med oss Leoh på trilletur til butikken, på vei hjem så hentet vi jentene i barnehagen.. rett i dusjen med dem begge når vi kom hjem, så var det på'n med middag! Hehe.. Liana hadde et raseri-anfall når jeg hentet dem! Fikk ikke lov å putte ansiktet oppi en vanndam, og da var alt feil etterpå! ;):P

Nå har vi voksne sett på "Under the dome" og "helt perfekt" :)

Betalte sem.avg 1.august, men hadde glemt å godkjenne utd.plana på studentweb. Gjorde det forrige fredag og trodde kanskje pengene ville komme kjapt, men nei.:confused:

Her gikk alt overraskende kjapt, nemlig...
Håper du får det snart da!

Surfer mobilt!

Back
Topp