Torsdag 10/2

x1x~Mandy~

Betatt av forumet
Heia dere.
Er lite innom for tiden. Masse pes med masse greier

Kjenner dette blir en lang dag..fikk manuellterapi i går og har rygg og nakkesmerter fra helv*^* i dag[&:]

God morgen[:)]

Har ikke vært på nett noen dager, da maskina mi streika[>:] Men kommer vel snart en teknikker og reparere den, godt det går på garantien[:D] så sniker meg til å titte litt på jobb[;)]
Vel S er i bhg og A er hjemme med oldemor si. A har ikke vært i bhg hele uke pga hoste og ørebetennelse.... Så han går nå på hostesaft og pencelin[:)]
Ellers er alt som vanlig i heimen, blir litt surrete i hodet da unga har LITT for MYE energi om dagen[>:][:-]

Ha en flott dag[:)][:)]

Hei sveis! [:)]

Ungene er i bhg for første gang på lenge, jeg har vært på PulsSpinn og Pump, og nå skal jeg dusje før jeg spiser lunsj og slapper av litt før ungene skal hentes igjen.

Ha en fin dag dere! [:)]

Hei hei! Skulle trene og ta brasiliansk voks i dag, men neida kom meg aldri ut døra![8|] Ikke helt i det beste hjørnet om dagen! Nå er det et stort rot her hjemme etter at vi kom hjem fra Roma så jeg MÅ rydde!!! Ja, det må jeg[8D]

har dere vært i roma, silly??? få høre og kanskje se[:D]

jeg å går til manuellterapi, mandy. gjort det i 2 mnd nå og er veldig fornøyd med han! men det går treeeegt... veldig stiv i nakke/skulder så det stråler i arma og foten, slitsomt. var på corebar-time i går, det må jeg virkelig slutte med. er nok lurt å vente til jeg er en del bedre, fikk vondt etter trening og har det forsatt. altså sånn vondt man nomalt ikke får.
men hva er forskjellen på fysio og manuellterapaut??

i dag har jeg endelig en dag hjemme, så deilig å ha en dag i ny og ned hvor man ikke skal eller må noe. fisken har fått ren bolle så den blir vel glad[:)] tørker litt støv og pusler med litt forskjellig, da koser jeg meg[:)]

må på butikken etterhvert, vi har ikke mat her!

Sovet u litt i dag etter en uke med mane avtaler[:)] Jeg og snuppa sto opp halv tolv vi, og jeg er nydusjet. Snuppa ligger og hikker her på sofaen sammen med meg. Og i dag skal vi gjør lite gitt. Kanskje en kjapp mat handling på vei for å hente N i bhg.

I kveld snakket gubben om noe kompis greier. Men da får han hjelpe meg med legging først av størstemann. For snuppa kan være litt urolig på kvelden. Hun er litt urolig nå også så hun sovner vel om ikke lenge.

Der sovnet hun. Da kan jeg vente med snømåking og vognsoving enn så lenge[:D]

ORIGINAL: MaRtE:)

har dere vært i roma, silly??? få høre og kanskje se[:D]

jeg å går til manuellterapi, mandy. gjort det i 2 mnd nå og er veldig fornøyd med han! men det går treeeegt... veldig stiv i nakke/skulder så det stråler i arma og foten, slitsomt. var på corebar-time i går, det må jeg virkelig slutte med. er nok lurt å vente til jeg er en del bedre, fikk vondt etter trening og har det forsatt. altså sånn vondt man nomalt ikke får.
men hva er forskjellen på fysio og manuellterapaut??

i dag har jeg endelig en dag hjemme, så deilig å ha en dag i ny og ned hvor man ikke skal eller må noe. fisken har fått ren bolle så den blir vel glad[:)] tørker litt støv og pusler med litt forskjellig, da koser jeg meg[:)]

må på butikken etterhvert, vi har ikke mat her!

Manuellterapi er utredning, undersøkelse, diagnostikk og behandling av plager og skader i muskel- og skjelettsystemet. Behandling skjer ved ikke-invasive, manuelle metoder for å lindre smerte, gjenopprette eller bedre kroppens funksjoner.

Manuellterapeut "knekker" opp låsninger i muskler og skjellett ala kiropraktor men ikke så mye-en mellomting mlm fysioterapeut og kiropraktor  siden det er en fysioterapeut som har tatt utdanning...klønete forklart men men..

Jeg har gått til og fra i 9 år nå...Det er ikke utsikter til bedring ..Er sliten og lei av å gå sånn og ha så mye vondt..[&o]

huff for ett snøvær det er ute[>:]
Må vist jobbe i morgen og jeg, da det er blitt sykdom på jobb... jaja mer penger i lomeboka hennes mor[:D] Må ha A i bhg da.... ringte å hørte i bhg om det gikk greitt at han kom selv om han går på penecelin, og det gikk bra[:)] Han er jo ikke syk, har MASSE energi som han må få brukt opp hehe
Ellers skal jeg ringe på en leilighet som er til leie i omr da[:D]
Kryss fingrene for meg a jenter[;)][:D]

Karneval i bhg til Nicholas på onsdag og han skal visstnok ikke være hverekn Langemann, Sabeltann, Geopard eller Tigergutt som er de kostymene vi har her hjemme. Han skal nemlig være en superhelt[&:]

Huff, for en sur vind det er ute! Tok meg 1,5 time å gå for å hente ungene i bhg, siden det er glatt. Men nå er vi hjemme, og jeg er så sulten at jeg kunne spist en hest!!

Nicholas og samboeren er ute og måker snø. Masse snø[:D] Snødd noe helt sykt her i løpet av dagen. Mamma kommer snart for å hente Nicholas for de avtalte på telefonen tidligere i dag at han skulle sove der visstnok. Jeg blir ikke spurt lenger jeg[&:][:D]

Josephine ligger her på sofaen sammen med meg. Og det er like før hun sovner. Vi har nemlig drevet nakketrening ved at hun har ligget på magen og da ble hun sååå trøtt etterpå. Slitsomt å være liten noen ganger også.

Ellers nærmer helgen seg og vi har ingen planer. Nicholas skal på pappahelg. Jeg har lyst til å finne på noe med venner i helgen, trene og gå på skitur. Får se hva det blir til.
Stort sett hele vennegjengen vår drar på hyttetur for å se rallyVM i helgen men vi blir hjemme. Snuppa er så liten enda at det hadde blitt mer mas enn kos. Dattera til et vennepar som er med har i itllegg fått spysyken på hytta der nå og det er ikke jeg hypp på å få i hus akkurat.

Faen og altså! Tobias har plutselig 39,5 i feber! DRITTLEI sykdom nå!!!!!! Så i morgen må jeg avlyse alle planer (trening og kaffetur med bestis) for å pleie sykt barn IGJEN! Jeg gjør jo faen meg aldri annet!!!!!!

SKrållan: [&o]typisk...

Jeg har vondt nederst i magen jeg. Gjør mest vondt når jeg sitter[8|] Hva kan det være tro?

Vi hadde tidenes uhell her tidligere. N og samboeren var ute og måket snø. Plutselig hørte samboeren at N hylte som fy, og løp for å se til han. Da har N på en eller annen måte prøvd å hoppe fra klatrestativet men hengt seg fast med armen. Litt usikkert hvordan han fikk det til, men armen hang visst i en merkelig bøy[&:] Samboeren fikk løftet han ned og kom inn til meg og trodde armen var brukket. Men etter å ha kledd av gutten og sjekket armen så er det ikke brudd. Armen var litt varm og rød men han beveger den og det gjorde ikke vondt når jeg tok på den. Så dette så nok verre ut enn det var.
Så N er reist til mormor og har ikke nevnt mer ang vondt i armen i kveld[:)]

Snuppa sover - BOMBE. Gubben er hos en kompis - BOMBE. Og jeg sitter her med sjokkis - BOMBE[:D][:D]

Herre min hatt som dagene flyr når man jobber fulltid og har to små! Kjennes ut som noen har kortet ned døgnet til 12 timer....
Men hverdagen funker bra og jeg trives kjempe godt i den nye jobben. [:)]

Og Sivert stortrives i barnehagen. Han er litt tøffere enn Hannah var.
En av de store jentene (2,5 år) hadde dyttet han over ende med vilje fordi han var i veien. Han sa ingenting da han falt, bare reiste seg opp, gikk bestemt bort til jenta å dyttet henne over ende! [:D] Lar seg ikke pille på nesen han nei. [;)]

Sliter en del med trass på Hannah ennå.... Hun blir så sur, sint og vrang helt uten grunn innimellom. Når hun har roet seg og jeg spør hvorfor hun ble så sint så svarer hun alltid at hun vet ikke. [8|] Det er frustrerende både for meg og henne.....[&o] Og hun klarer for lett å provosere meg, prøver å holde meg helt rolig og pedagogisk korrekt men det er ikke allltid like lett.

ORIGINAL: McBaby

Herre min hatt som dagene flyr når man jobber fulltid og har to små! Kjennes ut som noen har kortet ned døgnet til 12 timer....
Men hverdagen funker bra og jeg trives kjempe godt i den nye jobben. [:)]

Og Sivert stortrives i barnehagen. Han er litt tøffere enn Hannah var.
En av de store jentene (2,5 år) hadde dyttet han over ende med vilje fordi han var i veien. Han sa ingenting da han falt, bare reiste seg opp, gikk bestemt bort til jenta å dyttet henne over ende! [:D] Lar seg ikke pille på nesen han nei. [;)]

Sliter en del med trass på Hannah ennå.... Hun blir så sur, sint og vrang helt uten grunn innimellom. Når hun har roet seg og jeg spør hvorfor hun ble så sint så svarer hun alltid at hun vet ikke. [8|] Det er frustrerende både for meg og henne.....[&o] Og hun klarer for lett å provosere meg, prøver å holde meg helt rolig og pedagogisk korrekt men det er ikke allltid like lett.

Fryktelig kjent det der altså[>:] sliiiiiiiiiiiiitsomt

Back
Topp