Torsdag 03032011

Ja, da var det torsdag. Vi er oppe, jeg har dusja allerede, for jeg skal på jobb 10-15. En uke med mye jobbing står for døren for min del.. Må droppe PulsSpinn og Pump i dag pga jobb, grusomt! Og ikke kan jeg trene i ettermiddag heller, for da er det ikke barnepass på senteret. Dritt.
Ungene skal i bhg mens jeg jobber, og heldigvis kommer mamma og kjører dem opp, sånn at jeg slipper å gå 7,5 km (først til bhg, så til jobb). Og siden pappa også slutter på jobb kl 15 i dag, så kommer han og henter meg, og så skal vi hente ungene. Kjekt! [:)][:)]
I ettermiddag blir det nok bare ungekos og middag, også skal vi gjøre klar kostymene siden det er karneval i morgen! [:)]

That reminds me, jeg må lete etter regnvottene til ungene..

Ha en fin dag dere! [:)]

Travel dag Skrållen - kjenner latskapen stiger for meg som er i permisjon! Jeg burde trent 10.00, men jeg er så trøtt og dø så orker ikke (Selvom jeg hadde blitt bedre av å trene) Men, men! Får begynne på mandag - må virkelig begynne nå også, for jeg sliter virkelig med å se meg i speilet om dagen, for en dvassekropp. Synd at det er så lett å skli ut igjen når man har vært flink en periode. Ellers så sitter jeg med maks magevondter [:(] Skjønner ikek helt hva som skjer med kroppen om dagen, har masse masse vondt i magen. Tenker at det må være denne helvetes hormonspiralen, men ja. Skal til legen om 2 uker så får ta det opp da.

Ha en fin dag alle sammen[:)]

Heisann sveisann[:)]

Her sitter jeg og gnager på ett eple. Vært ute på en liten skitur. Men med ski som klabba seg nesten en meter og motvind så funka det dårlig[>:]
Fikk igjenn en frisk pc i dag, så nå må den vel holde lenge[8D]
Ute er det jo nydelig vær og +5.4 i skyggen, så ser snøen smelter! digg!![:D]
Skal på jobb til kl 16 og begynner kl 9 i mårra, så er det helg helt til søndag[:D][:D]

Busy dag for meg[:)][:)] Leverte N sent i bhg, dro på storhandling av mat og henting av takkekort fra fødselen på fotobutikken. Kom hjem og spiste frokost før jeg gikk en tur med snuppelure. Nå sover hun i vogen mens jeg ser stafett. Tror kanskje jeg skal sove litt jeg og[&:]

Får masse besøk i kveld av familien til sambo[:)] Kos men hvordan skal jeg få trent da?

ORIGINAL: Shopoholic

God bedring silly! [:)]
Jeg får besøk av to venninner straks, det blir koselig.
Ellers skinner sola og det liker jeg meget godt. HATER vinter og gleder meg så sykt til sommeren [:D]

Dritt lei vinteren[>:]

God bedring Silly! [:)]

Lite kunder på jobb, men fikk gjort mye annet. Kjenner på ryggen at jeg trives best når jeg har fått trent før jobb da, voooond rygg nå ja! [&o]
Ungene var utsulta da de kom hjem fra bhg, de hadde nemlig spist klubb og duppe i dag, hahaha! Så jeg rakk ikke lage middag til dem, de måtte ha mat NÅÅÅÅ, så da spiste vi skiver nå. Får se om vi lager noe godt til kveldsmat istedet! [:)]

Og ja, drittlei vinter, men været her er ikke ideelt det heller, for makan til møkkete unger som kommer hjem fra bhg! [:'(]

Sliten i kveld etter en dag med masse ting å gjøre, og masse besøk. Kryper under dyna om ikke lenge kjenner jeg[:)]

God natt!

Back
Topp