Torsda!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Eskil og jeg er kjempeklare for Lillestrømtur og går straks ut døra for å ta toget! :D
De andre sover enda, så jeg er superglad for at søs ble over og kunne hjelpe til med levering av storebror siden vi ville av gårde så tidlig :D
Ha en super dag alle sammen :D :D

Ååh, dette kommer til og bli en morsom, koselig og spennende dag:) God tur:D:D:D:D LITT misunnelig kan du tro:p;):D

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Hahah misunnelse her å:p kos dere såå mye!:) blir nok en fin dag:)

Nå ligger jeg i senga og er klar til å sove litt:) jentene og samboer har akkurat reist;) det snør ute idag:rolleyes::) koselig!:) vet ikke om jeg skal få tatt meg en trilletur idag, vi får se;) har vært litt forsiktig med å gå så mye, for første uka etter fødsel så slet jeg noe sykt med bekkenet! Men virker som om det har blitt bra/bedre nå:)

Ha en fiiiiiiiin dag alle sammen!:)

☆★hilsen meg★☆

Jeg finnes ikke sjalu!! :p ;)
God tur og kos dere i dag.

Vi har hatt ei god natt (bare synd at jeg legger meg seint..) og vesla er i tipp, topp form.:) Pappaen har dratt på jobb, vi jentene har spist litt frokost, og nå koser vi oss frem til at dm kommer og henter Jenny. Jeg har forelesning om norsk politikk og økonomi, som er et tema jeg aldri har greid å forstå/interessert meg for. Heldigvis er det bare en 3-timers dag slik at jeg får jobba videre med innleveringsoppgava etterpå.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hahah misunnelse her å:p kos dere såå mye!:) blir nok en fin dag:)

Nå ligger jeg i senga og er klar til å sove litt:) jentene og samboer har akkurat reist;) det snør ute idag:rolleyes::) koselig!:) vet ikke om jeg skal få tatt meg en trilletur idag, vi får se;) har vært litt forsiktig med å gå så mye, for første uka etter fødsel så slet jeg noe sykt med bekkenet! Men virker som om det har blitt bra/bedre nå:)

Ha en fiiiiiiiin dag alle sammen!:)

☆★hilsen meg★☆

Herlig med litt ekstra søvn;)
Heldiggrisen, jeg vil og ha snø:p:cool::D:D:D Så godt bekkenet er på bedringens vei:D Fryktelig vondt og ha bekkenløsning:oops:
Ha en fiin dag du også og sov godt:p;):D

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Nettopp stått opp bilde og litt frokost:) Emmeth spiser lite, men drikker litt mer heldigvis:)
1383813327424.jpg
1383813341310.jpg
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Jeg finnes ikke sjalu!! :p ;)
God tur og kos dere i dag.

Vi har hatt ei god natt (bare synd at jeg legger meg seint..) og vesla er i tipp, topp form.:) Pappaen har dratt på jobb, vi jentene har spist litt frokost, og nå koser vi oss frem til at dm kommer og henter Jenny. Jeg har forelesning om norsk politikk og økonomi, som er et tema jeg aldri har greid å forstå/interessert meg for. Heldigvis er det bare en 3-timers dag slik at jeg får jobba videre med innleveringsoppgava etterpå.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så godt med en god natts søvn, verre er det med og lære seg å legge seg litt tidligere på kvelden:p:cool:;) Legger meg som regel mellom 22-23:) ha en god forelesning og måtte det klistre seg fast:p;):D

☆★☆Tastedingsen☆★☆

JABBADABBADUUUUUUU:D:D DEt SNØR, jenter:D

Herlig med litt ekstra søvn;)
Heldiggrisen, jeg vil og ha snø:p:cool::D:D:D Så godt bekkenet er på bedringens vei:D Fryktelig vondt og ha bekkenløsning:oops:
Ha en fiin dag du også og sov godt:p;):D

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Hehe ja det hjelper godt å få sove et par timer ekstra:) heheh ja du får bestille snø du også :P
Ja ble litt redd for at bekkenet hadde låst seg feil etter fødsel, for har ikke hatt vondt etter de to andre..men trengte nok bare litt lenger tid på seg denne gangen :)

☆★hilsen meg★☆

Lille blidfisen min:D
1383816223471.jpg

☆★hilsen meg★☆

Hehe ser ut som om han satt godt der :) fine Emmeth:rolleyes::D Liana kan ikke være i sofan, for hun bare turner rundt og kaster seg bakover:eek::p lite trygt nå som hun av og til klarer å komme seg opp selv..

☆★hilsen meg★☆

Første gangen Emmeth har fått lov til og sitte selv i sofaen, men gikk greit siden han var nyvåken og fortsatt litt trøtt. Han går selv opp og ned fra sofaen nå, men fortsatt litt ustabil da han gjør akkurat det samma som Liana, hver seg bakover-noe som fort blir knall og fall:(

Hehe ja det hjelper godt å få sove et par timer ekstra:) heheh ja du får bestille snø du også :p
Ja ble litt redd for at bekkenet hadde låst seg feil etter fødsel, for har ikke hatt vondt etter de to andre..men trengte nok bare litt lenger tid på seg denne gangen :)

☆★hilsen meg★☆

Det begynte så smått og snø, men ga seg igjen, men er veldig overskya og ser ut som snøbyger, så blir nok snø:) Og veldig etterlengta og skal jeg si deg:) Elsker snø:):):) Oi da, det er ikek noe godt, skal jo helst gå bort etter fødsel, men hormonene sitter i en liten stund etter fødsel også:) Godt det bedret seg:)

Første gangen Emmeth har fått lov til og sitte selv i sofaen, men gikk greit siden han var nyvåken og fortsatt litt trøtt. Han går selv opp og ned fra sofaen nå, men fortsatt litt ustabil da han gjør akkurat det samma som Liana, hver seg bakover-noe som fort blir knall og fall:(

Ja jeg syns det er så skummelt! Nå har det ikke skjedd noen ulykker her..men stuebordet vårt er av stein, så er så redd hun skal slå hode:oops: det er lissom bare å reise seg opp og slippe/hive seg bakover..og det dummeste er jo at hun kan fortsette på gulvet:P hahah..

☆★hilsen meg★☆

Det begynte så smått og snø, men ga seg igjen, men er veldig overskya og ser ut som snøbyger, så blir nok snø:) Og veldig etterlengta og skal jeg si deg:) Elsker snø:):):) Oi da, det er ikek noe godt, skal jo helst gå bort etter fødsel, men hormonene sitter i en liten stund etter fødsel også:) Godt det bedret seg:)

Hehe ja er koselig og gøy med snø:D bare det ikke er altfor kaldt ute:P
Ja, så for meg en fremtid med masse bekkensmerter :P så er glad det gikk over :D

☆★hilsen meg★☆

Ååååh, så på lille søtnosen<3 Også blid som han er:) Herlighet, han er vakker:) Og veldig lik Liana også:)

Ja han er blid når mamma snakker med han:rolleyes::D hehe..han har likheter fra søstrene sine ja:) men alle ser forskjellig, så noen sier Liana, noen sier Emira:P

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp