Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahah misunnelse her åkos dere såå mye!
blir nok en fin dag
Nå ligger jeg i senga og er klar til å sove littjentene og samboer har akkurat reist
det snør ute idag
koselig!
vet ikke om jeg skal få tatt meg en trilletur idag, vi får se
har vært litt forsiktig med å gå så mye, for første uka etter fødsel så slet jeg noe sykt med bekkenet! Men virker som om det har blitt bra/bedre nå
Ha en fiiiiiiiin dag alle sammen!
☆★hilsen meg★☆
Jeg finnes ikke sjalu!!![]()
God tur og kos dere i dag.
Vi har hatt ei god natt (bare synd at jeg legger meg seint..) og vesla er i tipp, topp form.Pappaen har dratt på jobb, vi jentene har spist litt frokost, og nå koser vi oss frem til at dm kommer og henter Jenny. Jeg har forelesning om norsk politikk og økonomi, som er et tema jeg aldri har greid å forstå/interessert meg for. Heldigvis er det bare en 3-timers dag slik at jeg får jobba videre med innleveringsoppgava etterpå.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Herlig med litt ekstra søvn
Heldiggrisen, jeg vil og ha snøSå godt bekkenet er på bedringens vei
Fryktelig vondt og ha bekkenløsning
Ha en fiin dag du også og sov godt
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Nettopp stått opp bilde og litt frokostEmmeth spiser lite, men drikker litt mer heldigvis
Vis vedlegget 39099
Vis vedlegget 39100
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Hehe ser ut som om han satt godt derfine Emmeth
Liana kan ikke være i sofan, for hun bare turner rundt og kaster seg bakover
lite trygt nå som hun av og til klarer å komme seg opp selv..
☆★hilsen meg★☆
Hehe ja det hjelper godt å få sove et par timer ekstraheheh ja du får bestille snø du også
Ja ble litt redd for at bekkenet hadde låst seg feil etter fødsel, for har ikke hatt vondt etter de to andre..men trengte nok bare litt lenger tid på seg denne gangen
☆★hilsen meg★☆
Så koselig bilde av Emmeth'n.Nettopp stått opp bilde og litt frokostEmmeth spiser lite, men drikker litt mer heldigvis
Vis vedlegget 39099
Vis vedlegget 39100
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Han er så lik Liana syns jeg!!
Så koselig bilde av Emmeth'n.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Første gangen Emmeth har fått lov til og sitte selv i sofaen, men gikk greit siden han var nyvåken og fortsatt litt trøtt. Han går selv opp og ned fra sofaen nå, men fortsatt litt ustabil da han gjør akkurat det samma som Liana, hver seg bakover-noe som fort blir knall og fall![]()
Det begynte så smått og snø, men ga seg igjen, men er veldig overskya og ser ut som snøbyger, så blir nok snøOg veldig etterlengta og skal jeg si deg
Elsker snø
Oi da, det er ikek noe godt, skal jo helst gå bort etter fødsel, men hormonene sitter i en liten stund etter fødsel også
Godt det bedret seg
![]()
Ååååh, så på lille søtnosen<3 Også blid som han erHerlighet, han er vakker
Og veldig lik Liana også
![]()