Toros Krydderkake til langpanne

*Perlemor*

Gift med forumet
Altså er den til LANGPANNE, og ikke sånn liten langpanne? Står 30*40 cm på posen, og det skulle vel tilsvare LANGPANNE....men mener jeg prøvde meg på det en gang, og da ble den paddeflat...

Så egentlig lurer jeg på om jeg bør bruke to poser til en stor langpanne..? Og om jeg gjør det, må jeg da steke den noe ekstra?

Skal være sommerfest i barnehagen i morgen, og det har meldt seg for få bakere, så jeg baker to kaker....(så til alle dere som skal ha barn i barnehage, meld dere som kakebakere!!! Blir voldsomt mye på oss i FAU hvis ikke [;)])

Dn blir iallefall paddeflat visst du åpner ovnen før den er ferdig[;)]

prøv med to poser du og ha en ekstra i backup viss det skulle gå galt, (og spar litt til meg.....)

Ah! Kanskje derfor den flatet ut sist [:)] Har en i back up ja [;)]

Er ikke bare fordel å ha barn i stor barnehage, på sommerfesten kommer det mellom 600 og 800 mennesker!!! Maaaange pølser og kaker det altså!!! [8|][:o]

ORIGINAL: Mersa

Ah! Kanskje derfor den flatet ut sist [:)] Har en i back up ja [;)]

Er ikke bare fordel å ha barn i stor barnehage, på sommerfesten kommer det mellom 600 og 800 mennesker!!! Maaaange pølser og kaker det altså!!! [8|][:o]

shit[8|]

åååååååååååååååååååååååååååååå nå fikk jeg lyst på kaaaaakeeeeeeeeeeeeeeee [:o][:o][:o][:o]

*knaske gulrot og nøtter* [&o]

Back
Topp