toppshop.net

Frk.Knerten

Forumet er livet
Sitter og titter litt på nettet etter babytøy og diverse nå,og toppshop har mye fint og billig[:D] Mange fine sett osv til og ha i førsten,i tillegg til at de har noen herlige bodyer med masse kule trykk[:D]

Noen som vet om noen nettsteder med bodyer og diverse med kule trykk på?[:D]
Har ikke begynt og handle enda,men vi sitter og planlegger litt og drømmer oss bort[:)]

Takk for link[:D]
Jeg tenkte litt mer på sånn til babyer,men jeg vil gjerne ha en genser eller noe med sånt[:D] tenkt på sånne klær også. Genialt[:D]

Tusen takk for tips[:D] Jeg hadde bestemt meg for og IKKE kjøpe noe som helst enda,men hey i går satt typen jammen meg på pcen min og så på babytøy og la ting i handlekurven[8D] Han endte opp med og kjøpe litt selvom jeg sa det var litt vel tidlig enda. Han er nå søt da. [:)] SKal sjekke innom den siden ,lagret den i favoritter slik at jeg kan sjekke innom senere. Er så gøy med litt spesielle klær som ikke alle andre har[:)]

Jeg vil anbefale en nettbutikk som en småbarnsmor i Bergen startet opp for få år siden: www.engulknapp.no.
Det er ikke så mange klær med skrift og sånn, men det er kjempegode merker, en del stilige retroklær og mye fint :)

Back
Topp