B Bleiemos Forumet er livet 14 Apr 2011 #1 ... er når man like etter å ha svalgt 2 piller mot forstoppelse finner ut at man er tom for toalettpapir.. Og butikken er stengt... Great! Tenkte bare jeg skulle dele dette med dere mens jeg venter i spenning....
... er når man like etter å ha svalgt 2 piller mot forstoppelse finner ut at man er tom for toalettpapir.. Og butikken er stengt... Great! Tenkte bare jeg skulle dele dette med dere mens jeg venter i spenning....
B Bleiemos Forumet er livet 14 Apr 2011 #4 ORIGINAL: MiniSatan Typisk klaskepanne-situasjon. Mhm... har ganske lyst til å klaske hodet i veggen også...[&o]
ORIGINAL: MiniSatan Typisk klaskepanne-situasjon. Mhm... har ganske lyst til å klaske hodet i veggen også...[&o]
Yuna Gift med forumet 14 Apr 2011 #6 Servietter? Bleier? Håndklær? Men ja, usj, den er litt lei. Lykke til! [:D]
shewolf Gift med forumet 14 Apr 2011 #7 Tørkepapir? Våtservietter? Poleringspapir til bil? Det siste måtte jeg bruke en gang...
shewolf Gift med forumet 14 Apr 2011 #8 Papirlommetørklær kan også funke. Eller bare rett og slett drite først, for så å hoppe rett i dusjen etterpå :p
Papirlommetørklær kan også funke. Eller bare rett og slett drite først, for så å hoppe rett i dusjen etterpå :p
B Bleiemos Forumet er livet 14 Apr 2011 #9 Takker dere alle for mange gode tips, dere er nå gode er dere!!![8D]
Drømmeren Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Maiblomstene 2020 15 Apr 2011 #12 Du får drite deg ferdig og sprette inn i dusjen etterpå..hehehe[8D]