toppen av lykke

Trillemor82

Forumet er livet
er virkelig mr iceman sine isbiter!! ååååå.. herregud.. så lykkelig jeg ble da jeg fant det i dag.. så nå har jeg laget meg to store kaffeglass med knust is!!! ååååååååååååååååååååååååååå......... så godt!!

Hva er det som er så spesielt med mr iceman sine isbiter da? (mr iceman for dummies).

Jeg er hekta på vanlige isbiter jeg.[:)]

jeg vet faktisk ikke.. men mcern og burger king sine er også gode.. men jeg liker ikke de jeg lager hjemme.. men skal etste her ute.. for jeg har bare lagte i oslo. og da hadde vi sikkert ikke noe godt vann[8D] så fikk litt avsmak.. men....................................................................... jeg ble helt hekta på slutten med malin.. og er blitt de nå også.. klarer meg ikke uten isbiter.. må ha det, bare må ha det!!![8D]

og jeg måtte kjøre rundt i dag for å få tak i det.. og siste mulighet av det vi hadde her.. da fgant jeg det.. aldri følt meg lykkeligere.. haha[:D]

Du får kjøpe deg en femlitring med vann så du har til å lage isbiter av. [8D] Vi har veldig godt vann, særlig på badet av en eller annen merkelig grunn.[;)]

ja.. badet vårt syns jeg smaker bedre.. [8D] kanskje jeg rett og slett skal lage derfra.. haha.. jeg har jo ikke tenkt tanken på å kjøpe vann å lage av.. du er ssmart!! dette skal sjekkes ut... men nå har jeg 4 kilo.. så jeg har jo for en stund.. men det kan virkelig fort gå tomt.. i dette tempoet her..[8D]

Jeg er også storforbruker av isbiter. Når jeg ikke har isbiter blir det så kjedelig å drikke vann.

McDonalds isbiter er HIMMELSK!!!
Vi var på julehandel før jul i fjor og da var vi på McDonalds..
Broren min hadde ALDRI sett noen angripe et brusbeger med isbiter på den måten før.. [8|][:D]

Var om Mr Icemann på tven i går.[:)]Morro å se åssen han kom på ideaen

Du får gjøre som ei vennine av meg når hun var gravid , når du ikke finner isbiter.
Bestill isbiter på drive inn på mc donalds

Aldri hatt kick på isbiter jeg, bare sjokolade produkter[:'(]

Jeg og spiste endel isbiter på slutten!
Men..... jeg har isbitmaskin i kjøleskapet! Veldig gode isbiter!

Du burde jo hatt en "side by -side"-kjøleskap med sånn isbitlager du. Men nå minnet du meg på at jeg bør hente meg et glass med isbiter jeg også....

Det er så godt. Og så må jeg spise når M ikke er hjemme, for han liker ikke lyden når jeg tygger dem, hehe

Isbiter godt men ikke godt når en har hull i tennene.

ORIGINAL: silje a

Du får gjøre som ei vennine av meg når hun var gravid , når du ikke finner isbiter.

hehe.. jeg gjorde det sist!![8D]

ORIGINAL: Trillemor82

ORIGINAL: silje a

hehe.. jeg gjorde det sist!![8D]

hahaha....ja, herlig! Jeg skulle så gjerne hatt en MCDonalds i nærheten. De isbitene er så gode der.....

er virkelig mr iceman sine isbiter!! ååååå.. herregud.. så lykkelig jeg ble da jeg fant det i dag.. så nå har jeg laget meg to store kaffeglass med knust is!!! ååååååååååååååååååååååååååå......... så godt!!

hva er så spesielt med mr iceman sine  isbiter og hvor får man kjøpt de?

mmmmm isbiter!!!! [:D]

Spiser isbiter nå også jeg..[8D]

Åååååå, misunnelig!!!

Jeg vil også ha isbiter....Mr.iceman sine.

Morten har kjøpt fryser i dag, så i morgen skal jeg kjøpe hvis jeg finner!

ORIGINAL: SnartMamsTilTo

hva er så spesielt med mr iceman sine  isbiter og hvor får man kjøpt de?

de får man på enkelte bensinstasjoner.. og store dagligvarer... jeg elsker virkelig dem! selv om vi har godt vann hjemme.. såååå er liksom mr iceman  best![:)] de er fryst på en litt spesiell måte. litt raskere enn vanlige likosm.. sååå.. jeg tror det er de som gjør det![:)]

Back
Topp