Toppen av lykke...

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Er når du ligger på sofaen og prøver på en cowboystrekk før ettermiddagsmaset starter - og han på 11 kommer hjem med ikke mindre enn 5 kompiser.
Og alle skal prøve den nye skarptromma hans.
[emoji86][emoji86][emoji86]

Er når du ligger på sofaen og prøver på en cowboystrekk før ettermiddagsmaset starter - og han på 11 kommer hjem med ikke mindre enn 5 kompiser.
Og alle skal prøve den nye skarptromma hans.
[emoji86][emoji86][emoji86]

Haha, huff! [emoji23] Det hørtes veldig kjent ut[emoji85]

Haha herregud, godt han ikke spiller blokkfløyte!

toppen av lykke er når klokken endelig slår 23.00 (!!) og naboen må legge fra seg borren og hammeren!!

han begynte å borre når jeg gikk å la meg kl 21. Hilsen trøtt type som skal opp kl 05.30 i morgen til tidligvakt og fotografering... yay!

I går var toppen av lykke da vaskefolka ikke fant ut av nøkkelboksen og ringte på døra. Jeg opp av senga i slapp tskjorte (huska bukser heldigvis), håret på travelt og uten bh for å slippe dem inn, grønn i trynet. Så noen timer seinere ringer det på igjen-da er det peismontør MED kollega som kommer. De flirte godt, og beklaget at de ikke hadde gitt beskjed på forhånd. Heldigvis hadde jeg fått på meg en slåbrok utenpå nattøyet, men følte meg fint lite påkledd der jeg stod med klorlukt på alle kanter. Men nå er her både rent og ferdigmontert vedovn og jeg ser frem til kvalmen er over!

Back
Topp