L
lindaen
Guest
Når du vasker hele badegulvet uten å reise deg fra gulvet selv.. [8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dollface™
neida.. det er bra for ryggen det [:D]
ORIGINAL: SaLanDer
vaska du det liggende? sittende på do? [:D]
ORIGINAL: Novembergull
Hehe, jeg har vasket gulvet mange ganger mens jeg satt å ventet på at vetle skulle bli ferdig i badet[:)]
ORIGINAL: lindaen
Hehe, jeg har vasket gulvet mange ganger mens jeg satt å ventet på at vetle skulle bli ferdig i badet[:)]
Var akkurat det jeg også venta på! Hun bada en time da, så jeg fikk vaska gulvet, doen, benken, satt på en maskin med klær, gjort klar de to neste, bretta klærne fra i går, rydda skapet mitt og slappa av[:D]
ORIGINAL: lindaen
Var akkurat det jeg også venta på! Hun bada en time da, så jeg fikk vaska gulvet, doen, benken, satt på en maskin med klær, gjort klar de to neste, bretta klærne fra i går, rydda skapet mitt og slappa av[:D]
Aiai, effektiv! Ser aldri en mann gjøre noe slikt, hehe
Nei, han sitter på ræva midt i kleshaugen gjennom HELE badet.. Vi krangla om akkurat det sisst hun bada[8D] Da satt han der inne, mens jeg rydda kjøkkenet og stua.. Forventa liksom at han kunne ta litt av klærne da, så han fikk en del kjeft når jeg kom inn på badet når jeg var ferdig![8D]