Toppen av latskap?

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Når du vasker hele badegulvet uten å reise deg fra gulvet selv.. [8|]

ORIGINAL: Dollface™

neida.. det er bra for ryggen det [:D]

Hehe, sant nok.. Tror ikke bekkenet hadde klart det like bra om jeg sto å vaska! Sendte liksom bare moppa rundt, rundt meg.. Reint blei det også[8D]

Hehe, jeg har vasket gulvet mange ganger mens jeg satt å ventet på at vetle skulle bli ferdig i badet[:)]

Hihi jeg gjør alltid det, ned på alle 4 [:D]

ORIGINAL: SaLanDer

vaska du det liggende? sittende på do? [:D]

Nei, jeg satt midt på gulvet[8D] Så flytta jeg meg til sida når det var på tide å ta midten! [8D] Så tok jeg papir, tok opp dritten, kasta i do, tok av moppen, heiv i vaskemaskinen, og satt stativet på plass.. Uten å stå en eneste gang[8D]

ORIGINAL: Novembergull

Hehe, jeg har vasket gulvet mange ganger mens jeg satt å ventet på at vetle skulle bli ferdig i badet[:)]

Var akkurat det jeg også venta på! Hun bada en time da, så jeg fikk vaska gulvet, doen, benken, satt på en maskin med klær, gjort klar de to neste, bretta klærne fra i går, rydda skapet mitt og slappa av[:D]

ORIGINAL: lindaen

Var akkurat det jeg også venta på! Hun bada en time da, så jeg fikk vaska gulvet, doen, benken, satt på en maskin med klær, gjort klar de to neste, bretta klærne fra i går, rydda skapet mitt og slappa av[:D]

Aiai, effektiv! Ser aldri en mann gjøre noe slikt, hehe

ORIGINAL: lindaen

Aiai, effektiv! Ser aldri en mann gjøre noe slikt, hehe

Nei, han sitter på ræva midt i kleshaugen gjennom HELE badet.. Vi krangla om akkurat det sisst hun bada[8D] Da satt han der inne, mens jeg rydda kjøkkenet og stua.. Forventa liksom at han kunne ta litt av klærne da, så han fikk en del kjeft når jeg kom inn på badet når jeg var ferdig![8D]

Nei, han sitter på ræva midt i kleshaugen gjennom HELE badet.. Vi krangla om akkurat det sisst hun bada[8D] Da satt han der inne, mens jeg rydda kjøkkenet og stua.. Forventa liksom at han kunne ta litt av klærne da, så han fikk en del kjeft når jeg kom inn på badet når jeg var ferdig![8D]

hehe, har vel hatt noen sånner diskusjoner her også.. sambo kan ikke rydde og støvsuge før lillen er lagt seg, men jeg synes det er mye bedre å gjøre det når han er våken. Vetle er så opptatt av støvsugeren så han er mindre maset når jeg rydder å sånn enn ellers!

hehe, har vel hatt noen sånner diskusjoner her også.. sambo kan ikke rydde og støvsuge før lillen er lagt seg, men jeg synes det er mye bedre å gjøre det når han er våken. Vetle er så opptatt av støvsugeren så han er mindre maset når jeg rydder å sånn enn ellers!

Ja, å når ungene har lagt seg så er det FRI! Matilda er også rå snill når jeg rydder og styrer..

Sy fast par mopper på matildamor og skyv henne rundt[:D][:D][:D]

ORIGINAL: ToveMora31

Sy fast par mopper på matildamor og skyv henne rundt[:D][:D][:D]

Ja, det synes hun sikkert er morsomt!

Back
Topp