toppen av desperasjon

tretroll

Forumet er livet
VIP
Vet dere hva toppen av desperasjon er?

Panikk når lillegutt har mista smokken om natta-finner den ikke noe sted, husker ikke hvor det ligger flere smokker, lyse på gulvet med mobilen....jo der er den lengst inne mot veggen under sprinkelsenga. Legge seg ned splitt naken for å kravle under på den iskalde parketten for å finne smokk til lillegutt. Kald enda jeg!!!![:D][:D][:D]

Hahahahahahahahahahahaha, ser deg for meg!

ORIGINAL: brummemor

[:D][:D]

Har vi ikke alle vært der he he he he

ja, da tenker jeg en blir desperat, ja[:D]

Jeg var der i natt. Hvor i huleste er den smokken? Lyste over og under han, sjekket hendene hans, sjekket under nakken hans og rundt hodet, rundt hele han, rev av dyna, ingen smokk. Sjekket min egen seng, sjekket gulvet... men i alle dager! Jo, jeg hadde den i munn!

Hahaha, av og til blir eg overraska over kor han kan gjømme smokken, som nede ved beina når han ligg balla godt og stramt inne i eit teppe[:D]

ORIGINAL: mrsdior

HAHAHAHAHAHA!       

ORIGINAL: Frøydis26

Jeg var der i natt. Hvor i huleste er den smokken? Lyste over og under han, sjekket hendene hans, sjekket under nakken hans og rundt hodet, rundt hele han, rev av dyna, ingen smokk. Sjekket min egen seng, sjekket gulvet... men i alle dager! Jo, jeg hadde den i munn!

Hehehehe...been there!!

JEG HAR LAGT 4 SMOKKER I SENGA, OG DE LIGGER I DET ENE
HJØRNET.....FINNER VI IKKE DEN HAN HAR HATT....TAR VI EN
NY FRA "LAGERET"!!!!
ORKER IKKE DET STYRET MED Å FINNE DEN ENE......

ORIGINAL: Mor til 3 røvere

JEG HAR LAGT 4 SMOKKER I SENGA, OG DE LIGGER I DET ENE
HJØRNET.....FINNER VI IKKE DEN HAN HAR HATT....TAR VI EN
NY FRA "LAGERET"!!!!
ORKER IKKE DET STYRET MED Å FINNE DEN ENE......

pleier jeg også....men har ikke mistet smokken mye i det siste så i går orka jeg ikke samle sammen noen ekstra....så selvfølgelig skjer det da...

ORIGINAL: witchofthenorth

Har vi ikke alle vært der he he he he

sign... Krise hvis smokken er borte.. hi hi

ORIGINAL: bondekone

har ikke det probleme for ho vil ikke ha smokk[&o]vil ho skal ta den

Vi hadde samme problem. Bare for en uke siden begynte Mia å ta smokken når hun er trøtt. Og etter tips fra TonjeSinMamma bruker vi smokker av merket Bibi. De virker! [:D]

ORIGINAL: litlå

[:D][:D]

hvorfor hadde du ikke klær på da??? [8D][;)]

og når du endelig finner smokken i mørke så finner du ikke munnen..hehe..herregud!!haha

Back
Topp