Topp tråder og lignende

Smooshkin

Glad i forumet
Skulle kanskje prøvd å "rydde" litt her på juni 2012.. Laget en topp tråd for våre viktigeste tråder.... Ser andre termin forum har det! Og da blir jo det lettere å finne fram til dei viktigeste trådene :-) Noen som melder seg frivillige til det? Eller er det lurere å vente til vi blir fleire "faste" medlemmer her?
 
Jeg synes egentlig denne gruppen bare burde inneholde ting som gjelder for dem som faktisk hører til her, men nå trakker jeg sikkert på mange tær, og beklager det
 


Sjakkruta skrev:
Jeg synes egentlig denne gruppen bare burde inneholde ting som gjelder for dem som faktisk hører til her, men nå trakker jeg sikkert på mange tær, og beklager det


Nei det er jeg helt enig i =) jeg føler jeg tilhører her , så flytter jeg over til juli hvis tanta kommer ;) :P hehe:)
 Ja vi burde få orden, men hvordan får vi topptråder.. noen som har peiling ? Jeg har laget terminliste, hadde vært fint å fått den på toppen =)
 
Hmmm, har ikke så mye greie på det, men hvis jeg snart får bekreftet at jeg får blir her inne, så skal jeg prøve å sette meg mer inn i det :-)
 
Mulig vi må kontakte de som administrerer her på forumet slikt at dei kan ordne det til oss..
 
Back
Topp