Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er viktig å være på kontroller med tanke på at du og lille har det bra i svangerskapet. Synd at jordmor er sånn, det er så viktig å treffe mennesker som bryr seg og at du blir ivaretatt.. Du kan gå til privat, men det koster jo penger..Åå så hyggeligda blir det til at man gleder seg til kontrollene!
Her jeg bor er det kun ei jordmor, og jeg tror ikke hun vet hvordan hun skal smile.. Hu virker bare gretten og uintressert, og føler hun misliker meg sterkt! Og fastlegen min (aldri vært hos han) er kjent for å være en dyktig lege, men veldig lite pedagogiskhar møtt han i jobbsammenheng, og han er skikkelig travel og ser deg aldri i øynene.. Så han er heller ikke et alternativ å ha kontroller hos..
Men man måå vell ikke på kontroller?
Det er viktig å være på kontroller med tanke på at du og lille har det bra i svangerskapet. Synd at jordmor er sånn, det er så viktig å treffe mennesker som bryr seg og at du blir ivaretatt.. Du kan gå til privat, men det koster jo penger..![]()
Dumt at det ikke det er andre muligheter.. Håper det blir greie kontroller uansettFinnes ingen privat jordmor her .. Bor ikke akkurat i norges navle, hehe![]()
Tenker kontroller er bra, for jeg får mye nyttig informasjon regner jeg med, og som du sier så blir jeg oppfulgt for å passe på at jeg og lille har det bramen er så kjedelig å kvie seg til møter! Og jeg forteller ikke noe, med mindre hun spør..