Topp 5 babyprodukter

Hei lurte på om noen av dere har erfaring med å vaske tekstilene på vognen? Jeg vurderer og kjøpe en Stokke Trailz brukt men vil gjerne vite at jeg kan vaske mesteparten av tekstilene i maskinen først. Noen her inne som har erfaring eller tips ?
Vogna jeg har (bugaboo buffalo) har tekstiler festa på metall, men tekstilene kan fint tas av og kjøres i maskin. Lurt å impregnere etterpå for å beskytte de.

Hei lurte på om noen av dere har erfaring med å vaske tekstilene på vognen? Jeg vurderer og kjøpe en Stokke Trailz brukt men vil gjerne vite at jeg kan vaske mesteparten av tekstilene i maskinen først. Noen her inne som har erfaring eller tips ?
Bruk sitronsåpe (på stell) utblandet i vann, vask med en svamp, spyl etterpå og la tørke. Det ville jeg gjort. Ellers er det jo kun de tekstilene som kan vaskes som trenger å vaskes, men om det er flekker så kan man jo prøve p spot cleane

Står inne på Stokke sine sider at all avtagbar tekstil på trailz kan vaskes:) Jeg har også kjøpt den, og sjekket det før kjøp.

Kjøpt Trailz brukt, vasket tekstilene og elsker vognen. Kommer til å bli brukt til 2024-barnet også, selv om vi først og fremst bruker bæresjal :)

Mine favoritter fra 2021-barnet:

1) Bæresjal! (og øving på forhånd)
2) Melkeoppsamler (jeg liker Lansinoh sin best, den er mykere enn eks naturebond)
3) Huckleberry-appen (slippe å huske hvilken side man har ammet på og hvor lenge babyen har vært våken sånn i starten).
4) Svøpepose (ergobaby swaddler).
5) Masse forskjellige smokker til vi fant en som ble likt (og det forandret seg over tid).

Kunne sagt mye flere ting, som white noise-maskin f eks, men skulle prøve å begrense meg til fem ;)
Men et par til, da: ammepute (cozyfix!!!), støydempende headset, pysjer i tynn ull (brukte ca ingen bodyer og bukser, pysj er enklere!), stellematte som er enkel å vaske (vi har en fra schnuggle, et alternativ er Leander), bilstol som kan legges flatt så de kan få sove videre i den når man kommer frem (eks cloud z), Elvie-pumpe som kan puttes rett i bh'n, isbind(!), sterilisator som også tørker (Dr brown har en bra en), og en million ammeinnlegg.
OK, nå skal jeg gi meg :p

Last edited:
Kjøpt Trailz brukt, vasket tekstilene og elsker vognen. Kommer til å bli brukt til 2024-barnet også, selv om vi først og fremst bruker bæresjal :)
Håper og tror det er en fin og bra vogn greit når man kan vaske den også

Håper og tror det er en fin og bra vogn greit når man kan vaske den også
Vi tok av alt og vasket før første barnet kom! Kalesjen tror jeg vi ga opp, men var ikke nødvendig heller.. Litt styrete og få på igjen, men med YouTube gikk det greit! Nå får vi vel ta av og vaske på nytt før neste:love7 også impregnerte vi den etterpå! Nå må hele vogna i seg selv spyles først!:knegg: Den har jammen vært med på mye!

Back
Topp