TOPP 3 NAVN

Magnus er er navn som mange forbinder med Norge i hvert fall ;)
Magnus er faktisk noe jeg absolutt kunne brukt hadde det ikke vært for at idiotfyllekompisen til samboeren hetet det.....
Generelt sykt irriterende at venna mine har så mange fine navn:bag:
Har et jentenavn vi vurderer, og kjenner ei som heter det, men ikke sånn veldig nært.

Magnus er faktisk noe jeg absolutt kunne brukt hadde det ikke vært for at idiotfyllekompisen til samboeren hetet det.....
Generelt sykt irriterende at venna mine har så mange fine navn:bag:
Har et jentenavn vi vurderer, og kjenner ei som heter det, men ikke sånn veldig nært.
Ja, det er det som er problemet, alle de fine navnene er brukt på idioter :hilarious::hilarious:

Ja nettopp:hilarious::hilarious: og vi vurderer Håkon også, men ei venninne av ei venninne har en sønn med det navnet. Så er liksom i grenseland å kan bruke det:bag:
Ja det jo helt umulig :hilarious: men det er vel innafor med en venninne av en venninne? Er vel liten sjanse for at barna sees så ofte? :D

Kjekt med tips da vi ikke har kommet på så mye enda! Har ett jentenavn og ellers nada annet. Det startet med at jeg spurte mannen om hva han mente. Kanskje noe fra vitenskapen el lignende spurte jeg. Og han jobber innen for el.. Så han kom opp med ION som da ble til

Jente:
-Ine
??
??

Gutt:
-Leo (storebror heter det)
??
??

Har ikke topp 3, men vi er helt enige allerede va hun skal hete om det er ei jente.

Guttenavn er verre, men ønsker å oppkalle ham etter min morfar som het Lovin

Synes det er så vanskelig med navn. Vet ikke kjønn enda heller, men prøver stadig å komme på «nye» navn. Vi er opptatt av at barnet skal få et navn som passer liten / stor, og at det ikke er så spesielt.

Sofie
Amalie
Maiken

Mikkel (liker det så godt)
Håkon / Haakon

Fin tråd der man kan få inspirasjon ❤️

Back
Topp