Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jentenavnet har mannen gitt et stort NEI da, og det er så trist 
Sigrid
Nora
Lovise
Sverre
Birk
Even
Trenger inspirasjon til fine, norske og gjerne gamle guttenavner helt sikker på jeg har en gutt i magen men finner ingen perfekte navn.

Veldig pene navn men litt for lite norske for min smak. Er mange pene svenske navn ogsåOscar
Johannes
Adrian
Abel (det heter min)
Sebastian
Benjamin
Ikke akuratt norske navn kanskje, men pene navn![]()

AlbertVeldig pene navn men litt for lite norske for min smak. Er mange pene svenske navn ogsåmen norske kongenavn er favoritten. Skulle bare ønske samboer var enig, for da hadde det vært en Sverre i magen min nå
![]()

Vi blir sikkert ikke enige før etter baby blir fødtElisabeth
Hedda
Andreas
Johannes
Er 95% sikker på at det blir en gutt denne gangen. Vi blir i grunn virkelig IKKE enige om navn![]()
Vi blir sikkert ikke enige før etter baby blir født![]()

Sverre er fint!!Veldig pene navn men litt for lite norske for min smak. Er mange pene svenske navn ogsåmen norske kongenavn er favoritten. Skulle bare ønske samboer var enig, for da hadde det vært en Sverre i magen min nå
![]()
Mannen vil bruke et navn jeg aldri har likt hvis det er guttsikkert ikke vi heller.. Jeg truer med at jeg uansett har veto![]()
grusomtMagnus er er navn som mange forbinder med Norge i hvert fallSigrid
Nora
Lovise
Sverre
Birk
Even
Trenger inspirasjon til fine, norske og gjerne gamle guttenavner helt sikker på jeg har en gutt i magen men finner ingen perfekte navn.
Ååh kunne lett hatt en liten HåkonSverre er fint!!
Hva med kongenavn som
Harald
Olav
Håkon
Sigurd
Eller andre fine norske guttenavn som
Vebjørn
Ravn
Tormod
?

har ikke helt gitt opp å overtale kjæresten men venter en stund enda